$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('49567972-a857-4a01-bef7-afe190bf98bd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('49567972-a857-4a01-bef7-afe190bf98bd','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15]]);})

בר מים לבית הפך לאחד המכשירים האייקוניים והחיוניים ביותר בבתים רבים בארץ ובעולם. מלבד טיהור המים, בר המים המודרני מעודד את הילדים ובני המשפחה השונים לשתות מים, להרוות את צימאונם ולשמור על הבריאות.

freepik

עם זאת, הביקוש הרב הוליד גם היצע נרחב, וכיום ישנם אינספור מכשירים בשוק, מה שעשוי להיות מבלבל, אם ברצונכם לרכוש אחד. לכן ריכזנו לכם כמה מהפרטים החשובים כאשר אתם בוחרים בר מים לבית, החל מהסוגים הקיימים ועד כמה מהדברים שעליכם לקחת בחשבון.

שיקולים שיש לקחת בחשבון לפני קניית בר מים

לפני שאתם קונים מתקן מים לבית, קחו בחשבון את השיקולים הבאים:

  • תקציב – התקציב שעומד לרשותכם משחק תפקיד מרכזי ויכול להשפיע על הבחירה בדגם כזה או אחר ועל התכונות שבר המים שלכם יכלול. מומלץ לעשות סקר שוק כדי לקבל מושג על המחירים של הדגמים השונים ובהתאם לזה להחליט על תקציב בסדר גודל סביר, אך ללא יותר מדי פשרות.
  • עיצוב – ברי מים מגיעים בכל הצורות, הגדלים והצבעים. לכן באפשרותכם לבחור מתקן מים שמתאים גם לעיצוב החלל שלכם. עם זאת ישנם הבדלים ניכרים בין חומרי גלם שונים, כמו גם בין גדלים של ברי מים. לכן עליכם להבין את היתרונות והחסרונות של הגדלים והחומרי הגלם השונים ולהשוות זאת לצרכים שלכם באופן ספציפי.
  • גודל – הגודל של ברי המים נע בין דגמים קומפקטיים במיוחד ועד לדגמים שפועלים כיחידות עצמאיות שניתן להניח על הרצפה. הגודל משרת צרכים שונים, כאשר הדגמים הגדולים מעוצבים לעמוד בצרכים ועומסים גדולים יותר, לעומת דגמים קטנים שמוגבלים יותר מבחינת התפוקה. גודל המכשיר תלוי באופן השימוש במתקן המים.
  • תכונות ומאפיינים – בנוסף לפרמטרים המובנים מאליהם, עליכם לקחת בחשבון תכונות ומאפיינים שחשובים לכם כמו למשל מים חמים, עיצוב הברז, סוג הטכנולוגיה שעליה המתקן מבוסס, טכנולוגיית שמירת שבת, מי סודה, מפרט טכני, חיסכון באנרגיה, צג תצוגה דיגיטלי, ברז ביטחון וכדומה.
  • דגמי רצפה לעומת מכשירי שולחן – הבחירה בין דגם רצפתי לבין מתקן מים שולחני תלויה במרחב שעומד לרשותכם ובכמות המים שתרצו לטהר, לסנן ולקרר בכל רגע נתון. מתקן שולחני מתאים למשפחות קטנות או לחללים בהם אין שטח רצפה זמין. ברי מים עומדים יתאימו למשפחות גדולות, שאוהבות לארח ולחללים שבהם יש שטח רצפה נוסף.

סוגים של ברי מים לבית

ישנם סוגים שונים של ברי מים לבית אשר יכולים לשמש אתכם. ביניהם:

מיני בר

מיני בר הוא בר מים מיניאטורי שמשמש לטיהור, סינון, קירור וחימום של מי הברז למטרת שתייה. זהו אחד המתקנים הנפוצים ביותר בארץ, והוא זמין בעיצובים ודגמים שונים. בשונה מבר המים שמתפקד כיחידה עצמאית גדולה וממוקם על הרצפה, המיני בר מיועד להתקנה על השיש במטבח, או על דלפק ייעודי, בזכות גודלו הקטן.

בר מים רצפתי

בר מים רצפתי משמש לטיהור, סינון, קירור וגם חימום של מי ברז. הוא תופס שטח רצפה מכיוון שמגיע כיחידה עצמאית שעומדת בפני עצמה, כלומר בר המים אינו צריך משטח לעמוד עליו. דגם זה יותר גדול, הוא מאפשר סינון כמות גדולה יותר של מים, ונגיש לילדים שיכולים למזוג לעצמם כוס מים קרים ללא עזרת מבוגר.

בר מים לשבת

אם אתם שומרי שבת בר מים לשבת יהיה בחירה טובה עבורכם, מבלי שתצטרכו להתפשר על איכות ושגרת חייכם. בר מים לשבת הוא מתקן שמורשה לשימוש בשבת ומאפשר לכם ליהנות ממים קרים, טהורים ובריאים גם בשבת, לארח בני משפחה וחברים ועדיין לשמור על כשרות ועל קדושת השבת במידה רבה.

לבסוף, כדי לקבל את המענה הטוב והמותאם ביותר, עליכם פשוט לקבל ייעוץ מקצועי מטעם מומחים בתחום שיוכלו להציע לכם את המתקן המתאים ביותר לצרכים שלכם.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה