האם כדאי להשקיע בנדל"ן בתל אביב?

$(function(){setImageBanner('7f4a6c94-546f-48da-866a-401192c828fc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

כשרוצים להשקיע בנדל"ן, מחפשים השקעה ברחבי הארץ ותמיד תעמוד בפניכם השאלה האם להשקיע בנדל"ן בפריפריה או לרכוש במרכז או בעיר תל אביב? בכתבה הבאה נסביר האם השקעה בתל אביב היא כדאית עבורכם או שפחות.

FREEPIK

עלות יקרה, רווח עצום 

אחד היתרונות שקיימים בתל אביב הוא הרווח הגדול שיש בנדל"ן בעיר הזו. ברור שההשקעה הזו קשורה ברכישה שהעלות שלה גבוהה. אז מתי זה כדאי במקרה הזה? זה יהיה כדאי במידה ויש לכם כסף בצד להשקיע. אם אכן יש לכם את סכום ההשקעה, אין ספק שתצאו ברווח גדול. דירה בתל אביב שמושכרת, מביאה תשואה גדולה מאוד ובמידת הצורך גם תימכר ברווח גדול. מעבר לכך, יש כיום המון פרויקטים חדשים בתל אביב שהעלות שלהם מאוד משתלמת.

קרבה למקומות עבודה עם שכר קבוע

אחד הדברים שבגללו אנשים רבים רוצים לגור בתל אביב, קשור בכמות העבודה שיש בעיר הגדולה ויותר מכך, השכר היותר גבוה שמשלמים בעבורה. זה אומר שאם רכשתם דירה לצורך מגורים, הרי שתוכלו למצוא שלל עבודות בשכר גבוה. במידה ורכשתם להשקעה, הדירה שלכם תמיד תהיה מושכרת כי תמיד יש ביקוש בעיר הזו וההיצע נמוך. יותר מכך, בתל אביב קיימת אוניברסיטה ועוד מספר מכללות אשר הופכות את הביקוש לדירות להיות גבוה יותר כי סטודנטים תמיד יחפשו להשכיר בעיר הזו. 

אם להשקיע בנדל"ן בתל אביב, איפה לעשות זאת? 

כשחושבים על קנייה בתל אביב רבים חושבים על מגדלי היוקרה ששם העלויות באמת גבוהות מאוד, אך האם זה כך בכל תל אביב? חשוב לדעת שיש כיום בתוך העיר פרויקטים של התחדשות עירונית אשר מאפשרים לרכוש דירות חדשות במחירים יותר סבירים. ברור שלא מדובר במחירי פריפריה, אך הם בהחלט יותר הגיוניים מהמחירים בבנייני היוקרה. 

תוכלו למצוא פרויקטים נהדרים במרכז תל אביב ואף בדרום תל אביב. אלו פרויקטי בוטיק עם פחות דיירים משל גורד שחקים והם מותאמים לצביון של אותו אזור. כמו כן, הם מביאים איתם המון יתרונות כמו קרבה לשוק, לים ולהמון מסעדות. 

לסיכום, אם תל אביב מעניינת אתכם ויש לכם סכום כסף בצד שתוכלו לרכוש בה דירה, אתם יכולים בוודאות לדעת שלדירה שלכם יהיה ערך גבוה. בשונה מהפריפריה שקשה לדעת בכמה הדירה תעלה את ערכה, במקרה של תל אביב, הערך הגבוה של הדירות ממילא קיים ולכן זו השקעה טובה למי שזה אפשרי לו. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה