הוליווד בישראל - גם לכם מגיע חיוך מושלם

$(function(){setImageBanner('528aedaf-5f7e-44bb-bb3e-68505b2fea61','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

לחיוך המושלם אמנם נהוג להתייחס כיתרון אסתטי, אולם הוא טומן בחובו הרבה מעבר ליופי. אנשים בעלי שיניים לבנות במבנה אסתטי ומחמיא, נוטים לחייך יותר, ליצור תקשורת מקרבת ונינוחה יותר עם הסביבה, מלאי ביטחון עצמי המקרין על אחרים, ואף מציגים הישגים טובים ויותר וקוטפים הצלחה הן במסגרת מקום העבודה והן היחסים בינאישיים.

FREEPIK

למרבה המזל, מראה השיניים אינו גזירת גורל ומגוון פתרונות וטיפולים מתקדמים בתחום יכולים לסייע לכל מטופל ומטופלת ליצור עיצוב חיוך בהתאמה אישית ועל פי הצורך.

 

מהי אסתטיקה דנטלית ומה היא מציעה

 

אסתטיקה דנטלית היא תחום בענף רפואת השיניים, אשר בא להשלים את המענה אשר ניתן לבעיות הנוגעות לבריאות הפה, השיניים והחניכיים, ומכיר בחשיבות מראה השיניים והחיוך עבור המטופלים.

בשונה מטיפולים משמרים וטיפולים משקמים דוגמת: טיפולי שורש, סתימות, עקירות, התקנת מבנה וכתר וטיפולים רבים נוספים, האסתטיקה הדנטלית עוסקת במתן מענה למספר רב של בעיות אסתטיות:

 

  • שיניים מוכתמות, צהובות, או בגוונים לא אחידים.
  • שיניים שבורות או סדוקות.
  • שיניים עקומות.
  • רווחים בין השיניים.
  • שיניים חסרות.
  • נסיגת חניכיים.
  • בעיות מנשך
  • ליקויי סימטריות

 

חשוב לציין כי במקרים רבים שיקום הפה והשיניים ידרוש שילוב בין המענה הרפואי לבריאות השיניים ולתפקוד שלהן, לבין המענה האסתטי ויצירת מראה שיניים בריאות וחיוך מושלם.

 

פנינו לד"ר יהונתן צ'יפר, רופא שיניים מוכר בתחום האסתטיקה דנטלית, אשר מעניק מגוון רחב של שירותים בתחום שיקום הפה, וביקשנו שיספר לנו על החדשנות הטכנולוגית והטיפולים המתקדמים למטופלים המבקשים עיצוב חיוך

 

ספר לנו מה זה עיצוב החיוך ואילו טיפולים קיימים כדי לסייע

 

עיצוב חיוך הוא מושג רחב, המתאר הליך של אבחון והתאמה אישית לצרכי כל מטופל ומטופלת.

במסגרת האבחון תיקבע תכנית טיפולים אשר מיועדת לספק מענה לצרכי המטופל, בהתבסס על הליקויים האסתטיים אותם הוא מבקש לשקם. במקרים מסוימים נסתפק בסוג טיפול אחד, ובאחרים נשלב בין שני סוגי טיפולים או יותר, בחתירה לתוצאה האופטימלית ולחיוך המושלם.

במרפאה אנחנו נותנים מענה באמצעות טכנולוגיות חדשניות ומגוון סוגי טיפולים, דוגמת:

 

  • גאמי סמייל

 

  • ציפויי שיניים באמצעות מספר חומרים מעולים

 

  • כתרים

 

  • יישור שיניים שקוף

 

  • וכמובן שחזור שיניים חסרות באמצעות השתלות שיניים ממגוון סוגים.

 

 

איך מתבצע בפועל ההליך?

 

הליך עיצוב חיוך במרפאה מתחיל בתשאול רפואי ובדיקת רופא, אבחון והמלצה לתכנית הטיפול.

 

בשלב הראשון של הטיפול נעזר בהדמיה ממוחשבת מתקדמת, באמצעות סורק תלת ממד מתקדם המבצע סריקה של חלל הפה ומספק תמונת מצב מדויקת למבנה הלסת והחניכיים, למידות השיניים, הרווחים ומיקום כל שן, ברמת דיוק גבוהה במיוחד.

 

נתונים וצילומים אלו מועברים לתוכנה ייחודית, אשר מציגה הדמיה של התוצאה, בהתבסס על נתוני המטופל, ומהווה בסיס למענה באמצעות שימוש בטיפולים הכוללים פרופיל חיצוני דוגמת, שתלים, כתרים, ציפויי שיניים וכדומה.

 

עם ההגעה להדמיה הרצויה, תוך אפשרות לתכנון וביצוע שינויים, התוכנה תספק את ההזמנה למעבדה, בדיוק של מידות, גוון וחומר, לייצור האלמנטים הנדרשים בהתאמה אישית.

 

בשלב האחרון, תתבצע הטמעת הפרופילים בפה, במפגש טיפולי פשוט ומהיר, בזכות ההתאמה המדויקת של המידות, שחוסכת בצורך בתיקונים, שיוף ופעולות לא נעימות אחרות על כסא המרפאה.

 

במקרה של השתלות שיניים תהליך הייצור יכלול גשר זמני המתלבש על השיניים ומספק לרופא סמן מדויק הנוגע למיקום ההשתלה.

 

האם מדובר בטיפול פולשני? מה היתרונות? 

 

טיפולי עיצוב חיוך באמצעות סורק דיגיטלי ותוכנת הדמיה ברובם אינם פולשניים, למעט טיפולי השתלות הדורשים חדירה כירורגית, וגם במקרה זה ניתן לומר כי רמת הפולשנות נמוכה יותר ביחס לטיפולים המסורתיים.

טיפולים דוגמת כתרים לשיניים, יישור שיניים וציפויי שיניים, מתבצעים תחת עיקרון שימור מקסימלי של השן הטבעית, דיוק, הימנעות מפגיעה ברקמות הרכות, שליטה מלאה בהליך ובמקרים רבים גם חיסכון כספי ביחס לטיפולים מסורתיים ומורכבים.

 

לפרטים נוספים על אסתטיקה דנטלית  https://www.drrb.co.il/services/dental-esthetics/

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה