הכנת רכב למכירה רק אצל המקצוענים מקלין מיי קאר

$(function(){setImageBanner('d70d9098-68bc-4981-ba60-68412fef081b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

מכירה של רכבים מתרחשת כל הזמן. אנשים רוכשים רכב במודל מסוים ולאחר זמן מה מוכרים אותו ומתחדשים ברכב המתאים לצרכים העכשוויים שהם מעוניינים בהם. קניית הרכב החדש מתבססת על סכום הכסף שמקבלים מהרכב הישן. ככל שהרכב יהיה שמור ומטופל היטב, כך תוכלו לקבל עליו עלות גבוהה יותר הנצמדת לעלות המוצעת במחירון הרכב.

FREEPIK

לפני שמוכרים רכב, רצוי לבצע  הכנת רכב למכירה וכך למקסם את העלות שתקבלו עליו וגם תהיה לכם האפשרות למכור אותו מהר יותר ולהתחדש ברכב חדש. במאמר הבא נסביר איך מכינים את הרכב למכירה אצל המקצוענים מקלין מיי קאר.

ניקוי וחידוש המושבים ברכב

שטיפה חיצונית של הרכב היא חלק מוכר ודיי קל לביצוע, אפילו באופן עצמאי, אך החלק שכולנו מתמודדים איתו פחות טוב הוא החלק הפנימי של הרכב, בדגש על המושבים והריפודים.

ריפודי הרכב צוברים לכלוך וכתמים כל הזמן. אנו נמצאים ברכב שעות רבות מהיום, אוכלים וגם שותים בו. אם יש לנו ילדים, יכול להיות שיהיו לנו ברכב גם שאריות קיא, ריח של צרכים כאשר הילד בגמילה מטיטולים, כתמי שומן מחטיפים שהילדים אכלו כאשר חזרתם מהים ועוד.

בשורה התחתונה, ברכב עשוי להיות ריח לא טוב וכתמים קשים על הריפוד שיהיה לכם קשה להסיר באופן עצמאי וגם בשטיפת הרכב הרגילה. הסרת כתמים בריפודי הרכב מחייבת ניקוי מקצועי המתבסס על ידע רחב בתחום.

איך מתבצע ניקוי מקצועי בעזרת המקצוענים של קלין מיי קאר?

ניקוי מושבים לרכב עד הבית  אצל המקצוענים של קלין מיי קאר עובד לפי שלבים שיטתיים ברורים ועל ידי חומרי ניקוי מותאמים לכתמים שקיימים ברכב.

  • שלב ראשון – שאיבה

לפני שהמקצוענים של קלין מיי קאר יתחילו בניקוי, הם קודם יבצעו שאיבה מקצועית של כל החלק הפנימי ברכב, בדגש על ריפודי הרכב. השאיבה המקצועית תאפשר להם לראות את הכתמים שעל הריפודים באופן ברור יותר וגם תנקה חלקיקי אבק, שערות, חול וכל לכלוך שקיים על הריפודים.

 

  • שלב שני – בדיקה של הכתמים וסוג הבד

בשלב זה, המנקה המקצוען של קלין מיי קאר, יבצע בדיקה של סוג הכתמים שיש להסיר ויחפש תווית המעידה על סוג הבד. בדיקה זו חשובה על מנת להתאים את דרך הניקוי וחומר הניקוי שבו הוא ישתמש כדי להסיר את הכתמים.

חשוב לציין, ההתייחסות לניקוי של עור שונה מהתייחסות לניקוי ריפודי בד. לכל אחד מהם שיטת ניקוי אחרת שמסירה את הכתמים ושומרת על הבד.

 

  • שלב שלישי – תיקונים וחידוש הריפוד

בשלב השלישי, ממש לפני שמבצעים ניקוי והסרה של הכתמים, יעבור מנקה הריפודים על כל המושבים ויזהה אזורים שיש לבצע בהם חידוש. לא בכל רכב יש צורך בחידוש הריפוד. המנקה ימליץ על חידוש רק כאשר הוא לא רואה טעם בניקוי הכתמים ושעדיף להחליף את הריפוד בחדש.

 

  • שלב רביעי – ניקוי הריפודים באמצעות חומרים ושיטות מותאמות

בשלב הרביעי יחל מנקה הריפודים של קלין מיי קאר בניקוי הריפוד. הניקוי בריפודי בד יתבצע בעזרת מכונה מקצועית המבצעת החדרה של חומר ניקוי אנזימטי בעל יכולת פירוק כתמים ולאחר מכן, יניקה של החומר יחד עם הלכלוך שיתפרק חזרה אל המכונה. פעולת היניקה תורמת לייבוש הריפודים לפחות בחמישים אחוז. לאחר הניקוי תצטרכו לחכות כחצי יום עד ייבוש מלא של המושבים.

 

לאחר שהמנקים של קלין מיי קאר יבצעו את הניקוי לפי שלבים אלו, הרכב ששלכם יהיה נקי, עם ריח טוב ומוכן למכירה מהירה ואיכותית.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה