המדריך המלא לרכישת נעליים אונליין

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d641ed51-1b5e-4d48-8a25-de72fcb2afde','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d641ed51-1b5e-4d48-8a25-de72fcb2afde','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15]]);})

מעוניינים להזמין את זוג הנעליים הראשון שלכם אונליין אבל מפחדים לעשות טעות גורלית? קבלו את כללי הברזל שיסדרו לכם רכישה מנצחת

Pixabay

את הקניות השבועיות אנחנו מזמן כבר לא עורכים בסופר אלא באתר של רשת השיווק. קשה לנו להיזכר בפעם האחרונה שהזמנו פיצה שלא באפליקציה והימים שבהם נהגנו לסור לחנות הפרחים כדי לרכוש זר פורח במקום להזמין ברשת, חלפו זה מכבר מן העולם. אם חלק כל כך משמעותי מהקניות והרכישות אתם מקפידים לעשות אך ורק אונליין, אז למה נעליים אתם עדיין מתעקשים לרכוש בחנות עצמה?

האם יש לכם עודף זמן? האם אתם נהנים לחפש חנייה ולשוב לרכב לוהט? האם אתם מחפשים תעסוקה לאחר הצוהריים או שפשוט לא חוויתם את הריגוש ברכישת נעליים אונליין כי לא ידעתם מאיפה להתחיל? במאמר שלפניכם ריכזנו את כל הכללים שיעשו לכם סדר בדברים, יסייעו לכם להתגבר על החששות ויאפשרו לכם לקבל החלטה צרכנית נבונה ומוצלחת (ולחסוך המון זמן על הדרך).

כלל מס' 1 – אין אמון מלא? אין רכישה!

הכלל הראשון וללא ספק החשוב ביותר, נוגע לזהות האתר שממנו אתם שוקלים להזמין את זוג הנעליים הראשון שלכם. בין אם מדובר על נעליים לנשים, נעליים לגברים או נעליים לילדים, ישנה חשיבות עליונה להבין לפני הרכישה, לכיסו של מי הכסף שלכם עומד לעבור. האם מדובר באתר של חנות מוכרת שאתם יכולים לסמוך עליה בעיניים עצומות או שמא מדובר ביצרן סיני עלום שם שכלל לא בטוח שיספק את הסחורה המבוקשת? אם אין לכם אמון מלא במשווק או במפעיל האתר, המשיכו בחיפושים: יש מספיק אתרים אמינים לרכישת נעליים באוקיינוס הגדול של המרשתת, כך שאין סיבה שתשתפו פעולה עם אתרים מפוקפקים.

כלל מס' 2 – לא רוכשים לפני שמוודאים שאפשר להחזיר

סוף מעשה במחשבה תחילה וסוף רכישה בבדיקת מדיניות ההחזרות תחילה: הדבר הראשון שיש לעשות כשמגיעים לאתר שבו ניתן לרכוש נעליים אונליין, זה לברר לעומק מה היא מדיניות החזרת המוצרים של העסק. במיוחד חשוב לשים לב לאותיות הקטנות, שברוב המקרים מצניעות את המידע החשוב ביותר. כך לדוגמה ישנן חנויות שישמחו לשלוח אליכם שליח עד הבית כדי לאסוף את הזוג הלא מתאים אך יתנו זאת בתשלום מעל סכום מסוים. חנויות אחרות לעומת זאת, יאפשרו לכם להחזיר את הנעליים בעצמכם אבל רק כל עוד הן לא נמכרו במסגרת מכירת חיסול.

כלל מס' 3 – אין הביישן למד

בדרך כלל תמצאו באתר את כל המידע החשוב הרלבנטי למדיניות ההחזרות וההחלפות. אך אם משהו חלילה לא ברור, אל לכם לסמוך על יד הגורל. תחת זאת קחו יוזמה, התקשרו למוקד שירות הלקוחות של האתר, העסק או החנות ובררו כל מה שלא מובן לכם. התייחסו כמובן באופן כמה שיותר ספציפי לזוג שמעניין אתכם כרגע ואל תהססו להקליט את השיחה, ליתר ביטחון. השאיפה היא שתגיעו למעמד הרכישה כשאתם יודעים בדיוק מה עליכם לעשות אם הזוג לא יתאים וזאת על מנת שתוכלו להזמין נעליים בראש שקט לחלוטין. עוד יש לציין כי לעיתים כשמתלבטים בין מספר אתרים, מדיניות ההחזרה המפנקת ביותר היא זו שמכריעה את הכף.  

כלל מספר 4 – מידות טובות

כל שעליכם לעשות כדי להזמין נעליים בדיוק במידה שלכם, זה להדביק דף נייר באמצעות נייר דבק לרצפה, לשבת על כיסא ולהניח את רגל ימין על הדף כשהיא נתונה בגרב. כעת סמנו קו ניצב לכף הרגל המשיק לקצה האצבע הארוכה ביותר וחזרו על הפעולה באזור העקב. לאחר מכן חזרו על הפעולה ברגל שמאל ואם אחת מכפות הרגליים ארוכה יותר, בחרו באורך שלה.

באתרים איכותיים תמצאו טבלת מידות, שתאפשר לכם להזמין נעליים המתאימות לכם כמו כפפה ליד. טבלת המידות למעשה "מתרגמת" את מספר הס"מ שבין קצה העקב לקצה האצבע הארוכה בכף הרגל, למידות הנעליים הנמכרות באתר.

כלל מס' 5 – לא לוקחים את הזמן עם "הליכת המבחן"

רגע לפני שניפרד מכם לשלום ונניח לכם לרכוש נעליים אונליין בפעם הראשונה, נעניק לכם לסיום עוד טיפ קטן אך חשוב מאין כמוהו: ביום שבו הנעליים יגיעו אליכם בשעה טובה, קחו אותן להליכת מבחן. בשום אופן אל תתמהמהו ועל תדחו את הבדיקה למועד מאוחר יותר. זאת כיוון שבקלות רבה מאוד ניתן לפספס את חלון הזמנים המותר להחזרת המוצר.

כמו כן חשוב מאוד שתישארו בבית ושלא תנתקו את התוויות או התגים המחוברים לנעליים, על עוד אתם עדיין מתרשמים מהן בלבד וכל עוד עדיין יש סיכוי שתרצו להחזיר אותן לחנות - היו סמוכים ובטוחים שכל פגם ולו הקטן ביותר, יוביל לכך שהנעליים לא יתקבלו בברכה בחזרה...     

למידע נוסף – בי יוניק נעלי נשים https://www.b-unique.co.il

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה