השלבים השונים של קידום אתרים אורגני

$(function(){setImageBanner('968322ab-7023-48da-8cf5-1baa1b9a50c8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

לא קל להוביל אתר לחלק העליון של דפי תוצאות החיפוש בגוגל. בפרט , זהו אתגר מורכב בתחומים שבהם התחרות קשה - אבל כשעובדים נכון, על סמך תהליך מסודר ומקצועי, אפשר להגיע להישגים מרשימים ובעיקר להישאר בצמרת לטווח ארוך, גם אחרי שהקידום עצמו מסתיים.

PEXELS

שלב ראשון - מחקר

קידום אורגני יעיל מבוסס על נתונים. כדי להגיע לכל הנתונים הרלוונטיים מתבצע מחקר מקיף שהחלק המרכזי בו נקרא מחקר מילות מפתח. מטרת הצעד הזה היא להבין מהם הביטויים שעבורם כדאי להגיע למקומות הראשונים בגוגל - מדובר בביטויים שהגולשים מחפשים ובעיקר גולשים שיש סיכוי מרבי להפוך ללקוחות. מונח נוסף שכדאי להכיר בהקשר זה הוא מילות מפתח עם זנב ארוך - ביטויים מפורטים שאין אולי חיפושים רבים שלהם אבל דווקא בהם אפשר להגיע בקלות יחסית למקום הראשון ולהניע לקוחות פוטנציאליים לפעולה (למשל "החלפת מסך אייפון ביבנה בזול").

מרכיב נוסף במחקר הוא בדיקה מקיפה של המתחרים, כדי להבין מה הם מציעים למבקרים באתרים שלהם ולהפיק מכך תובנות מתאימות. גם אפיון של קהל היעד של העסק שאותו מקדמים תורם לגיבוש אסטרטגיה מיטבית.

שלב שני - אסטרטגיית קידום אתרים

על-מנת להפיק מקסימום תועלת מכל שקל שמושקע בתהליך קידום האתר, כדי לעבוד לפי אסטרטגיה מסודרת. האסטרטגיה כוללת החלטות כמו איזה עמודים באתר לקדם קודם, מהם הדפים החדשים שבהם כדאי להשקיע זמן ותשומת לב, איך לחלק את התקציב בין תוכן שמטרתו השגת קישורים לבין תוכן שיפורסם באתר עצמו לטובת העשרת חוויית המשתמש ועוד. בהתאם חשוב לבחור במקצוענים בתחום כמו למשל משרד פרסום ירדן דיגיטל.

שלב שלישי - אופטימיזציה של האתר הקיים

האופטימיזציה כוללת מענה לכשלים טכניים - למשל זמן טעינה ארוך מדי של עמודים מסוימים, לינקים שבורים ועוד - וכן שיפור הנראות של האתר, גם מבחינת הגולשים וגם מבחינת גוגל. כך למשל חשוב לוודא שכל עמוד קיים מופיע בדף תוצאות החיפוש עם כותרת מסקרנת ומניעה לפעולה ועם תיאור אטרקטיבי, לבדוק אם יש תגיות מתאימות לכל התמונות שמפורסמות באתר, לוודא שהתכנים בנויים נכון מבחינה היררכית (עם כותרת ראשית בכל עמוד ותתי כותרות), ועוד.

שלב רביעי - קישורים ותוכן

המרכיב העיקרי של קידום אורגני הוא השגת קישורים. חשוב להקפיד על לינקים מאתרים שנתפשים ע"י גוגל כסמכותיים ושבנוסף הם רלוונטיים לתחום שבו עוסק האתר המקודם. על-מנת לפרסם תוכן באתר כזה (תוכן שבו אפשר יהיה לשתול את הקישור הרצוי) הוא חייב להיות איכותי. גם התכנים שמתווספים לאתר חייבים להיות כאלה שמספקים ערך אמיתי לגולשים, תוך התייחסות גם למילות המפתח ולביטויים שעלו במהלך המחקר הראשוני.

דגש נוסף להעלאת תוכן ולעיבוי פרופיל הקישורים הוא הדרגתיות - הוספת כמות גדולה מדי בפרק זמן קצר עלולה להיתפש ע"י גוגל כלא אותנטית. הוספה הדרגתית לאורך זמן מייצרת את האימפקט המקסימלי.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה