זה הזמן לקבל החזר מס מס הכנסה - זכותך!

$(function(){setImageBanner('3d5c18d0-fed5-40ca-af56-5718f3dffe95','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

עשרות אלפי ישראלי זכאים לקבל החזר מס מדי שנה. מדובר במאות אלפי שקלים הנמצאים במחשבי מס הכנסה ותתפלאו, הם מגיעים לאזרחים! כן, כמה שזה נשמע מוזר מס הכנסה הוא לא גוף שרק לוקח כסף מהאזרחים, מס הכנסה ישמח להחזיר לך כסף אם הוא גבה ממך יותר מדי מס בעבר והדרך לעשות את זה פשוטה יותר ממה שאתה חושב!

freepik

החזרי מס בשווי מאות אלפי שקלים מחגים מדי שנה במס הכנסה! בדקו זכאות עכשיו!

גם לך מגיע לקבל החזר מס מס הכנסה - זכותך! איך תדע אם מגיע לך החזר מס מס הכנסה? יש עשרות סיבות וקריטריונים עבורם ניתן לקבל החזרי מס! במידה ואתה רוצה גם כן לדעת אם מגיע לך לקבל החזר מס מס הכנסה - זכותך! תבדוק זאת עבורכם ללא עלות! חברת זכותך! זיהתה את השוק ההולך וגדל של ישראלים אשר מפסידים ומוותרים על החזר המס המגיע להם ונרתמה להגיש בקשות להחזר מס עבור מגוון אזרחים אשר מגיע להם החזר מס מס הכנסה או החזרי מס רבים מסיבות שונות: החזר מס עבור אובדן כושר עבודה, החזר מס על תרומה, החזר מס על הפסקת עבודה ועוד שורה ארוכה של תנאים שכל מי שעומד בהם זכאי לקבל החזר מס באופן מידי!

בדיקת זכאות ללא עלות - החזר מס מס הכנסה - זכותך!

בדקו עכשיו אולי גם לכם מגיע לקבל החזרי מס על שנים קודמות ועד 6 שנים אחורה! אפילו תהנו מבונוס לא צפוי שכן מס הכנסה שומר את הכסף ומשלם עליו ריבית די גבוהה בשווי כ-4% שנתי שזה הרבה יותר ממה שתקבלו אפילו בבנק! כלומר גם השנה עכשיו היא 2021 אתם עדיים יכולים להספיק להגיש וליהנות מהחזר מס על שנים קודמות החל משנת 2015 ואילך ועל כל שנה אחריה!

איך לקבל החזר מס מס הכנסה - זכותך!

חברת זכותך! תגיש עבורך בקשה מלאה ומסודרת להחזר מס מס הכנסה עם כל הפרטים על מנת שרשות המס תחליט מה גובה החזר המס המגיע לך. החזרי מס לאורך שש שנים יכולים להצטבר לסכומי כסף גדולים וכל שכיר שעבד בצורה לא רציפה יכול ליהנות מהם אפילו עובדי הייטק ולמעשה עובדי הייטק בדרך כלל נהנים מהחזרי המס הגדולים ביותר!

איך זה עובד - החזר מס מס הכנסה - זכותך!

החזר מס או החזרי מס ( כאשר מדובר על זכאות עבור כמה שנים אחורה) משולם לכל מי ששילם מס הכנסה בשיעור גבוהה מדי באותה שנה. מצב זה יכול להיווצר מכמה סיבות:

  • נקודות זיכוי למס – כל אזרח בישראל זכאי ליהנות מנקודות זיכוי למס. נקודת זיכוי אחת שווה 219 שקלים נכון לשנת 2020 ומה שזה אומר בפועל זה שככל שיהיו לכם יותר נקודות זיכוי מס כך תשלמו פחות מס הכנסה כל חודש. נקודות הזיכוי צריכות להופיע בתלוש השכר שלכם. המינימום של נקודות זיכוי שכל אזרח מקבל זה 2.25 נקודות זיכוי בחודש אך ברוב המקרים אזרחים רבים נהנים מיותר נקודות זיכוי עבור מגוון סיבות כמו: נקודת זיכוי נוספת עבור כל ילד עד גיל 5 למשל, נקודת זיכוי נוספת עבור תשלום מזונות, נקודת זיכוי נוספת עבור נכות ועוד. נקודות אלה מתווספות ונצברות וכאשר מס הכנסה מחשב כמה מס עליכם לשלם לפי שכר הברוטו שלכם הוא מוריד את עלות נקודות הזיכוי הללו! כלומר אתם משלמים פחות כסף ומקבלים יותר כסף בנטו! מדובר באלפי שקלים בשנה אחרי שנה ולכן חשוב שכל אזרח יבדוק מה סטטוס המס שלו כל מנת שלא יפסיד נקודות זיכוי אלה.
  • מדרגת מס לא מעודכנת – כאשר אתם עובדים במקום מסוים, נגיד חברת הייטק, והשכר שלכם משתנה או אתם מפסיקים לעבוד באותו מקום בין אם פוטרתם, יצאתם לחל"ת, התפטרתם או מכל סיבה אחרת, מדרגת המס שלכם יורדת או עולה בהתאם. שיטת חישוב המס בישראל פרוגרסיבית ושנתית כלומר מס הכנסה יחשב בסוף השנה את המס שעליכם לשלם לפי אותן מדרגות מס בהן נמצאתם. אם עבדתם בחברת הייטק מין הסתם השתכרתם מעל הממוצע ושילמת מס לפי מדרגת מס גבוהה. לאחר מכן עזבתם את העבודה ובמידה ולא עבדתם ביתרת חודשי השנה למעשה לא הרווחתם כלום ואמנם גם לא שילמתם מס על אותם חודים אך שילמתם יותר מיד מס עבור החודשים בהם עבדתם כי כביכול שילמתם גם על חודשים שלא עבדתם בהם!
  • סיבות אישיות - אזרחים רבים זכאים לקבל החזר מס מס הכנסה או החזרי מס מסיבות שונות, רפואיות, מקצועיות ואחרות. רשימת הסיבות מופיעה באתר רשות המיסים וחברת זכותך עובדת לפי רשימה זו המתעדכנת מדי פעם ולכן חשוב שבעל מקצועי יטפל בתיק החזרי המס שלכם כי רק בעל מקצוע יודע היכן למצוא את הרשימה הזו ויודע לעקוב אחרי העדכונים שרשות המיסים מבצעת מדי פעם. הסיבות האישיות והמקצועיות עבורן מגיע החזר מס לאזרחים רבים רבות וכוללות בין היתר גם: החזר מס בשל אובדן כושר עבודה, החזרי מס בגין מחלה קשה או נכות, החזרי מס עבור לימודים, עבודה או מגורים בחו"ל, החזר מס לאימהות חד הוריות, החזר מס להורים לילידם בעלי מוגבלויות ועוד.

החזר מס מס הכנסה - זכותך!

שורה תחתונה: אולי מגיע לכם החזר מס ! אל תשבו בחיבוק ידיים ותחכו שרשות המיסים תגלה את זה ותעביר לכם את הכסף כי זה לא יקרה. ייתכן שאמנם מגיע לכם החזר מס אך הוא עדיין לא עובר בצורה אוטומטית ואם לא תעשו פעולה אקטיבית לקבל אותו, אף אחד ברשות המס או בכל מקום אחר לא יעשה זאת עבורכם. אבל אל תוותרו על זכותכם כי בכמה צעדים פשוטים אתם יכולים לגלות שמגיע לכם החזרי מס עבור שנים קודמות וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לגשת ולקחת אותם. איך ? חייגו אלינו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם ייעוץ פרטני ללא עלות וללא התחייבות לבדיקת זכאות והגשת תיק למס הכנסה עבורכם לקבלת החזר המס המגיע לכם !

שכיר, עצמאי או חברה - החזר מס מס הכנסה - זכותך!

גלשו עוד באתר וקבלו מידע עדכני מרשות המיסים על החזר מס לשכיר או עצמאי, החזרי מס למשפחות חד הוריות או משפחות שחזרו מחו"ל ועוד. באפשרותכם להשתמש במחשבוני מס הכנסה על מנת לנסות להבין כמה כסף מגיע לכם על סמך הפרטים שתזינו במערכת לגביי השכר שהרווחתם בכל שנה בקיזוז המס שמגיע לכם. חישוב זה מסובך ביותר עבור מי שלא בקיא בחוקי המס, מדרגות ממס וכדומה ויגזול מכם זמן רב ותסכול. חסכו זאת מעצמכם והפקידו את טיפול התיק בידיים של חברה מקצועית להחזרי מס שתגיש עבורכם את הבקשה לקבל החזר מס במהירות ובצורה מדויקת יותר שתגדיל את אחוזי הסיכוי שלכם ליהנות מאישור עבור החזר המס שביקשתם !

חברת זכותך! בעלת ניסיון רב וידע עצום בכל חוקי המס. נשמח לעזור גם לך ליהנות מהחזר מס בשווי אלפי שקלים בממוצע המגיע לאזרחים רבים שפשוט אינם מודעים לכך או חושבים שזה מסובך מדי.

פונים לחברת זכותך ונהנים מאישור מהיר של החזר מס והעברה ישירות לחשבון הבנק!

בדיקת הזכאות היא ללא עלות והתשלום הוא על הצלחה בלבד ! כלומר לא נמצאת זכאי קבלת החזר מס? לא שילמת ! אין לך מה להפסיד אלא רק להרוויח והרבה. הגש בקשה למתן החזר מס מס הכנסה לשכירים, עצמאיים או חברות עבור שנים קודמות ועד 6 שנים אחורה כולל ריבית! השאר פרטים או חייג לחברת זכותך ! ותוך זמן קצר תקבל את הכסף ישירות לחשבון הבנק שלך !

לאחר מגפת הקורונה נוצרו תנאי מס מיוחדים, הטבות מס והקלות מס מיוחדות, שכל אזרח במדינה צריך לנצל לפני שהן ייגמרו! חברת זכותך עובדת שעות נוספות בתקופה זו על מנת להספיק לעזור לכמה שיותר אזרחים הזכאים להחזרי מס מסיבות שונות – בוא להיות אחד או אחת מהם !

פנה אלינו ועוד היום או השאר פרטים באתר והתחל בתהליך קצר להגשת בקשה להחזר מס, אישור מהיר והעברת הכסף לחשבון הבנק שלך בקלות ובמהירות! בוא נקבע פגישה, נקבל את כל המסמכים ונתחיל לעבוד! אל תוותר על זכותך! הדרך היעילה ביותר לקבל את החזר המס המגיע לך  עוד היום זה דרך חברת זכותך אשר כבר עזרה למאות לקוחות מרוצים לקבל את החזר המס המגיע להם גם כן. בהצלחה ! >>

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה