חשיבות מראות פנורמיות לחניון

$(function(){setImageBanner('53daea0e-0e3a-4c14-9c02-f7c329291ec5','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

כידוע לכולנו, חניונים לרוב בנויים בצורה כזו שתאפשר כמות מקסימלית של חניית רכבים בתוך מבנה מינימאלי.

ארבל שטראוס

על כן, בחניונים יש לנקוט בכל אמצעי הבטיחות האפשריים בכדי למנוע תאונות רכוש או פגיעה בהולכי רגל. מראות פנורמיות לחניון נמנות בין פתרונות הבטיחות הקיימים. במאמר זה נדון בחשיבות המראות הפנורמיות לחניון.

תחילה בוא נבין מה היא מראה פנורמית?

מראה פנורמית היא מראה עגולה שכל תפקידה הוא להגדיל את שדה הראייה במקומות בהן שדה הראייה מצומצם או לא קיים כלל. ארבל שטראוס משווקת מספר סוגים של מראות פנורמיות. מראות פנורמיות אקריליק, מראות פנורמיות מרובעות ומראות פנורמיות פוליקרבונט. לכל סוגי המראות יתרונות, גדלים ומחירים שונים. אך לכל הסוגים אותו התפקיד.

מדוע כל כך חשוב להתקין מראות פנורמיות לחניון?

קחו לדוגמא חניון בעל מספר מפלסים שהמעבר בין המפלסים הוא מעבר צר, בסיבוב חד שבו המעבר הוא דו כיווני. קיימת סכנה גדולה לרכבים אשר עולים מפלס כמו גם לרכבים אשר יורדים, בגלל שמדובר בסיבוב חד, שדה הראייה מוגבל והנהג עלול לא לראות את כלי הרכב שמגיע מהכיוון השני. לכן, במעבר בין המפלסים חשיבות גדולה להצבה של מראות פנורמיות. מקום נוסף שמומלץ להתקין מראות פנורמיות לחניון הוא בצמתים מרכזיים בחניון, מכיוון ולרוב בצמתים יהיו רכבים חונים אשר חוסמים את שדה הראייה מראה פנורמית תהיה לעזר רב ותסייע במניעת תאונות. כמו כן, גם ביציאה מהחניון, בייחוד אם היציאה היא ישירות לכביש ראשי, מומלץ מאוד להציב מראה פנורמית וזה מהסיבה הפשוטה שכאשר רכב יוצא מהחניון, לרוב הוא יתקשה לראות אם מגיע רכב מהכיוון הנגדי אשר נוסע בדרך הראשית, או שמא הולך רגל שלא שם לב לכך שמדובר ביציאה מחניון.

איך לבחור מראות פנורמיות לחניון?

כפי שהזכרנו למעלה, חברתנו משווקת מספר דגמים של מראות פנורמיות לחניון. המראות הפנורמיות העשויות אקריליק הן המראות העמידות והאיכותיות ביותר (עמידות בכל תנאי מזג אויר) בשל עמידותן מומלץ להתקין את מראות אלו בחניונים פתוחים. המראות האקריליות מגיעות עם שלוש שנות אחריות והן מגיעות בשני גדלים, 80 ס"מ קוטר ו60 ס"מ קוטר.

דגם נוסף ודומה למראות אלו, היא מראה פנורמית מרובעת וההיתרון שלה הוא שדה ראייה מעט רחב יותר מהמראה העגולה, החומר ממנה עשויה זהה למראה העגולה והיא מגיעה עם חמש שנות אחריות! ישנם שני גדלים שחברתנו משווקת 60*80 ו60*40.

הדגם האחרון של מראות פנורמיות לחניון שאנו משווקים הוא פוליקרבונט. מראות אלו מומלצות לשימוש בחניון מקורה מכיוון ובחשיפה ישירה וממושכת לשמש הן עלולות לדהות. בדגם זה יש בחלקה העליון של המראה מצחיית פלסטיק שהיא מגינה על המראה מפני גשם. מראות אלו מגיעות עם אחריות של שנה בלבד, וישנם ארבעה גדלים שונים. 45, 60, 80 ו-100 ס"מ.

לסיכום

על חשיבות התקנת מראות פנורמיות לחניון דברנו, וכך גם על הסוגים השונים שחברתנו משווקת. כעת כל שעליכם לעשות הוא לבחור מהו הדגם המתאים עבורכם ביותר. לעוד פרטים ועזרה בבחירת הדגם צרו עמנו קשר ונשמח לסייע לכם!

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה