טיפול לרכב יונדאי SNATA Hybrid

$(function(){setImageBanner('1c84630f-74e0-4aba-af47-f7899039c5b9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

יש לכם רכב יונדאי סונטה שהינו רכב היברידי ואין לכם שמץ של מושג איך מבצעים עבורו טיפולים תקופתיים? זה מובן! בישראל השימוש ברכבים היברידיים וחשמליים הוא עדיין מועט, אך המודעות בהחלט עולה עם השנים. למי שיש רכב יונדאי סונטה, המשיכו לקרוא ולהבין על הטיפול ברכב זה.

FREEPIK

יונדאי SNATA Hybrid – הרכב ההיברידי המתקדם של יונדאי

אז לפני שנגיע לעיקר ונדבר על טיפול לרכב יונדאי SNATA Hybrid, תחילה נכיר מה מציע לנו הרכב המיוחד הזה.

מדובר על רכב מנהלים יוקרתי עם עיצוב חיצוני מרשים במיוחד. המראה של הרכב ספורטיבי וגם הביצועים שלו הם כאלה. הוא מצויד במנוע טורבו 1.6 עוצמתי במיוחד, 180 כו"ס, 5500 סל"ד, 27 קג"מ, 1500-4500 סל"ד. 

העיצוב החיצוני של הרכב מדהים ביופיו. לרכב זה תאורת לד קדמית ואחורית, תא נוסעים מרווח ומפנק, גלגלים עם חישוקי סגסוגת ועוד. אל העיצוב היוקרתי מצטרפות גם מערכות בטיחות טכנולוגיות מתקדמות במיוחד כמו: זיהוי רכב בשטח מת, 9 כריות אוויר, בלימה אוטונומית במצבי חירום, מערכת בקרת שיוט חכמה, התראה על רכב חוצה מאחור, מערכת מולטימדיה מקורית ומתקדמת, טעינה מובנית אלחוטית לנייד. 

טיפול תקופתי לרכב יונדאי SNATA Hybrid – מתי מומלץ לבצע?

ברכבי יונדאי SNATA Hybrid קבע היצרן כי יש לבצע טיפול תקופתי אחת לשנה או לאחר 15,000 ק"מ. מכיוון שמדובר במכונית היברידית, הרי שיש לבצע טיפול תקופתי הכולל בדיקה של כל מערכות הרכב החשמליות והממונעות באמצעות דלק.

כמו שניתן להבין, לא מדובר בטיפול רגיל שכן יש כאן שתי מערכות פעילות שיש לשים עליהן דגש על מנת לשמור על רכב תקין.

בעניין זה חשוב לדעת כי לא כל מוסך יוכל לבצע טיפול עבור רכב זה. טיפול תקופתי מצריך ידע מקצועי עבור המערכת החשמלית של הרכב. מוסכים מורשים המקבלים הדרכות מטעם יצרן הרכב הם המקום הטוב ביותר לטיפול ברכב זה.

האם יש לבצע טיפולים נוספים מעבר לטיפול התקופתי?

בהחלט כן! יצרן הרכב קובע כי רכב SNATA Hybrid צריך לקבל מעבר לטיפול התקופתי אחת לשנה, גם טיפולים עונתיים דו שנתיים וגם טיפולים קטנים יותר אחת לחודש. הטיפולים הקטנים בתדירות הגבוהה הם הכרחיים עבור מערכות מסוימות כמו תקינות הפנסים, תקינות הצמיגים ובדיקת שמנים ונוזלים במנוע ובמערכת הקירור. ביצוע טיפולים אלו מעבר לטיפול התקופתי המוכר, יעזרו לכם לשמור על תקינות הרכב והרכיבים שלו לאורך זמן.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה