טיפים שכדאי לדעת לפני הלבנת שיניים

$(function(){setImageBanner('32dc5e43-283d-4eca-8769-0c7991d5b1a4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

הלבנת שיניים הפכה להיות למצרך מבוקש שהמון אנשים נעזרים בו לקבלת החיוך המושלם. נמאס לכם שאתם מסתכלים במראה ולא אוהבים את החיוך שלכם? החדשות הטובות הן שיש לכם מה לעשות בנידון כדי להפוך את הקערה על פיה. תוכלו להביא את עצמכם למציאות בה אתם מחייכים חיוך גדול עם שיניים לבנות. יש כמה טיפים חשובים שכדאי לדעת לפני שמבצעים טיפול הלבנת שיניים. החלטנו להכין לכם את הטיפים כרשימה מוכנה על מנת שתוכלו להסתייע בה ולהכיר אותה. המון אנשים שמבצעים טיפולי הלבנת שיניים לא מודעים לטיפים החשובים האלה שעשויים להשפיע רבות. המטרה הסופית תהיה להגיע למצב בו אתם תוכלו לאהוב את החיוך אותו תראו במראה.

freepik

בדיקה אצל רופא לפני ההלבנה 

המון אנשים מזדרזים להלבין את השיניים מבלי לעשות בדיקה מקצועית אצל רופא. בדיקה מקדימה אצל רופא שיניים תסייע לכם לאתר את כל הבעיות בחלל הפה. חשוב לטפל בכל הבעיות עוד לפני שאתם מתחילים להלבין את השיניים. הימצאות של בעיות וחיידקים בחלל הפה עשויות רק לפגוע בתוצאה הסופית אותה תשיגו. השקיעו כמה שבועות על מנת לבצע טיפולים מקיפים שמטרתם העיקרית תהיה טיפול בבעיות הקיימות. כמובן שאם ייווצרו בעיות נוספות בהמשך יהיה ניתן לטפל בהן בשלב מתקדם. אל תגרמו לעצמכם להתחרט על כך שלא טיפלתם בבעיות בזמן.

תיקחו בחשבון את המגבלות

לאחר טיפול הלבנת שיניים בלייזר או בכל שיטה אחרת יכולות להיות מגבלות. המגבלות הן לא פשוטות, אך מטרתן העיקרית תהיה לשמר את התוצאות. הביאו את עצמכם למצב בו אתם משמרים את התוצאות לאורך תקופת זמן ארוכה. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם חוזרים על ההלבנה כעבור תקופת זמן קצר. איך תוכלו לשמור על התוצאות שהשגתם באמצעות ההלבנה? על ידי הימנעות מעישון, משתיית אלכוהול ומשתיית משקאות ממותקים. כל הפרמטרים הללו יכולים לשמר את התוצאות המעולות אותן יצא לכם להשיג עד כה. כך לא תמצאו את עצמכם חוזרים כל פעם בדיוק אל אותה הנקודה. 

מומלץ לחכות עם טיפולי הלבנה

הלבנת שיניים בלייזר או בכל שיטה אחרת רצוי שלא לעשות בגיל צעיר יתר על המידה. בגילאים צעירים ישנה תחלופה מרובה של שיניים ושל מוך השן שמביא לרגישות יתר. כל טיפול הלבנה בגיל צעיר עשוי להביא איתו לכאבים בלתי נסבלים שקשה להסבירם. הגיל המינימלי להלבנת שיניים הינו 15, אך מוטב לחכות עוד כמה שנים. אל תשכחו כי לרוב רק בגיל מאוחר השיניים מתחילות לאבד מהגוון הלבן שלהן. לפיכך תחכו עד שתגיעו למצב בו השיניים כבר נראות רע בהשוואה למה שחשבתם. במציאות כזאת תוכלו מיד לפנות לרופא שיניים על מנת שיבדוק את ההיתכנות להלבנת שיניים מקצועית. 

רגישות קלה עם סיום הטיפול

לאחר טיפול הלבנת שיניים בלייזר או בדרך אחרת עלולה להיות רגישות מסוימת בשן. תזכרו כי מדובר על מצב זמני, כזה שאמור לעבור תוך מספר ימים עם השלמת הטיפול. בו בזמן ההחלמה משתנה בין מטופל אחד לבין מטופל אחר, לפי כל מיני פרמטרים שונים. הסבלנות היא קריטית על מנת להשיג את התוצאה שחלמתם עליה. נציין בהזדמנות הזאת כי גם המיומנות של הרופא משפיעה על ההרגשה בסיום הטיפול. עליכם לפנות לרופא שיניים עם ידע עשיר בתחום הלבנת השיניים. אל תסמכו על כל איש מקצוע שמציג את עצמו כרופא מוסמך. עליכם להיות בטוחים כי את המושכות אתם מפקידים בידיים הכי בטוחות והכי מיומנות שיש.  

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה