טרנדים בארגון והפקת אירועים עסקיים

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('27ec8093-1eb2-4f38-8c2d-58748f8eda2b','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('27ec8093-1eb2-4f38-8c2d-58748f8eda2b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15]]);})

אירועים עסקיים ואירועי חברה הם כבר חלק שגרתי ובלתי נפרד מהתנהלות של גופים וארגונים רבים במאה ה-21 וזאת מתוך ההבנה כי מעבר להתנהלות היום יומית והצרכים המקצועיים של הארגון, חיבור נכון של העובדים לחברה ולמטרותיה, הבעת הוקרה אמיתית ויציאה מן המרחב הפיזי של הארגון והשגרה שלו תורמים רבות הן לתפוקה של העובדים לארגון והן לשימור שלהם לטווח הארוך, כעובדים מועילים וכשגרירי חוץ.

Pixabay

הפקה של אירוע עסקי מוצלח כיום אינה רק מסתפקת בהזמנה מעוצבת, מצגת וארוחה קלילה כי אם מצריכה תשומת לב מרבית של כלל הגורמים המובילים בארגון והתייחסות אידיאלית להכנות תוך מיקוד, הגדרת מטרות לאירוע, אופן יישומן ואפשרות למדידת הצלחת האירוע והשגת המטרות לאחריו. אירועים עסקיים כלל וכן אירועי חברה בפרט יש לנהל תוך אבחנה מלאה של טובת העובדים, צרכיהם ויצירת קפיצת מדרגה נוספת שתייצר עבורם את הגורם המפתיע והמרגש ותעניק להם אירוע ייחודי שהוא מעבר לכל הציפיות. אז איך תוכלו להפיק אירוע טרנדי מעניין שכל העובדים ייזכרו? הנה כמה טיפים חשובים:

  • בחירת מקום - בחירת הלוקיישן הוא הצעד הראשון המהווה את החותמת להצלחתו, מעבר לשיקולי נוחות גאוגרפית, נגישות וחנייה חשוב לבחור במקום המתאים לאירוח אירועים עסקיים ולא כזה המספק פתרון לוקאלי בלבד. מתחמי אירועים ייעודים לאירוע עסקי ידעו לספק אפשרויות מיתוג של הארגון באירוע המתלבשים בקלות על תשתית קיימת, שילוב בין מתחם קבלת פנים למתחם האירוע עצמו, תשתית דיגיטלית על פי צורך ומאפיינים רבים נוספים. גם הקונספט של הארוחה והכיבוד צריך להתקיים בהתאמה לאופי האירוע תוך אפשרויות בחירה בין הגשה לשולחנות, מזנון עשיר בהגשה עצמית, מלצרים מסתובבים עם מגשי כבודה ואפשרויות נוספות.


>>
 קבלו המלצה למקום ייחודי המתמחה באירוח אירועים עסקיים שונים - אצטדיון סמי עופר בחיפה, לפרטים לחצו כאן.

 

  • הזמנה והרשמה - הצלחת האירוע אינה טמונה רק בערב האירוע עצמו אלא מתחילה זמן רב לפניו, בפרסום האירוע, יצירת התלהבות ורצון להגיע אצל העובדים ופלטפורמה נוחה לתפעול ולהרשמה של העובדים לאירוע. בעידן דיגיטלי וטכנולוגי מומלץ לנצל את כל הפלטפורמות הקיימות לרבות מערכות פנימיות של הארגון, רשתות חברתיות ותכנות המסרים בטלפון הנייד להעברת המסר, בטיזרים וקדימונים, חשיפת המידע וההפתעות בהדרגה ויצירת טופס רישום נוכחות פשוט שלא יצריך עמידה בתור ורישום בשיטות מיושנות בערב האירוע.

 

  • ערך חברתי אמיתי - אחד האלמנטים המובילים כיום בשימור עובדים ויצירת מחויבות ארגונית הוא שמירה על ערכים נוספים, חברתיים וקהילתיים, אשר אינם נוגעים לפעילות השוטפת של החברה. בין העקרונות המובילים אותם נוהגים ארגונים ותאגידים לאמץ: תרומה לקהילה, העסקת בעלי מוגבלויות, שמירה על סביבה ירוקה ואקולוגיה. בניהול אירוע חברה ניתן לבחור לעשות שימוש בכלי אוכל אקולוגיים ומתכלים כאמירה חברתית של הארגון כתרומתו לסביבה החברתית בה הוא פועל.

 

  • מדידה ובקרה - כאמור, לכל אירוע עסקי ישנן מטרות מוגדרת, אותן יש למדוד ולכמת בהמשך על מנת לבחון את כדאיות האירוע ביחס להשקעה ולהסיק מסקנות לצורך ניהול והפקה של האירוע הבא. אחד הכלים היעילים והנוחים למדידת הצלחה של אירוע עסקי הוא סקר פנימי ודיגיטלי אותו מתבקשים העובדים למלא לאחר האירוע, ולתרגם את תחושתם והערכתם הן לאירוע עצמו והן לארגון בעקבותיו.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה