יוסי שינובר היועץ העסקי מגלה את הסוד: כך תייעלו את העסק שלכם בכמה צעדים פשוטים

$(function(){setImageBanner('3ec9d0c9-1eec-40d0-b13a-460bb7addbd1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

חייהם של בעלי העסק העצמאיים בארץ אינם פשוטים, משום שהם צריכים להתמודד עם כל המטלות הקשורות לניהול שוטף של העסק והצלחתו. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא את ההמלצות של היועץ העסקי יוסי שינובר לייעול מוצלח ופשוט של העסק, שיעזור לכם להמשיך לפתח את העסק ולהגדיל את המוניטין, ההכנסות וההצלחה שלו

PIXABAY

מהו ייעול עסקי? ההגדרה של יוסי שינובר

ההגדרה של ייעול עסקי היא כל הצעדים שבעל עסק נוקט כדי להוזיל עלויות, לחסוך בזמן ולשפר את התפקוד הכללי של העסק. המטרה של כל עסק היא להרוויח סכומי כסף גבוהים ככל האפשר בהשקעה מינימלית אך מספקת של זמן ומשאבים, ובעסקים רבים יש הרבה תהליכים שאורכים זמן רב מדי או שמנצלים כמות גדולה מדי של משאבים. יוסי שינובר מציין שבעלי עסקים צריכים לבחון כל תהליך בעסק ולבדוק בכל "פינה" שלו איפה אפשר להתייעל, ובדרך כלל הם פונים לעזרה מקצועית של יועצים עסקיים מומחים.

יוסי שינובר מסביר על האתגרים העומדים לפני בעלי העסקים

זהו לא סוד שדי קשה להיות בעל עסק עצמאי בישראל, ולא רק בגלל יוקר המחייה. ניהול של עסק כרוך בהרבה תהליכים בירוקרטיים, מנהליים, לוגיסטיים וכלכליים שלפעמים התפעול שלהם אינו ברור מאליו. יוסי שינובר אומר שהמסע אינו בלתי אפשרי, ובאמצעות תכנון נכון של העסק עצמו ושל ההתנהלות בזמני משבר אפשר להגיע לעסק יעיל, מצליח ומפותח שכמעט ולא צריך את ההתערבות שלכם.

הסודות של יוסי שינובר להתייעלות העסק

לפניכם כמה סודות ועצות שיוסי שינובר היועץ העסקי מעוניין לחלוק איתכם, כדי שגם אתם תוכלו לייעל את העסק ולקטוף את פירות ההצלחה:

  • אין עסק מוצלח בלי שירות לקוחות איכותי – חשבו על כל העסקים שאתם אוהבים לפקוד. בסופו של דבר אתם יודעים שיש להם שירות לקוחות טוב שאתם סומכים עליו, ואתם יודעים שבמקרה הצורך יהיה מי שיגבה אתכם וינסה לשפר את החוויה שלכם כדי שתצאו מרוצים. כפי שהייתם רוצים להרגיש כלקוחות, כך אתם צריכים לשפר את שירות הלקוחות של העסק שלכם, כדי שהלקוחות שלכם ירגישו מרוצים כמוכם.
  • הסתמכו על התכונה המייחדת שלכם – יוסי שינובר מציין שאתם צריכים למצוא את התכונה (אחת או יותר) המבדילה אתכם מהמתחרים – בין אם מדובר בחומרי הגלם שאתם משתמשים בהם, במהירות השירות יוצאת הדופן שלכם (שכמובן אינה פוגעת באיכות המוצר) או אולי ההשפעה שלכם על הסביבה ועל החברה – ולנצל אותה עד תום. הלקוחות הפוטנציאליים שלכם צריכים לדעת מי אתם ומה מייחד אתכם, והלקוחות הקבועים צריכים לדעת שאתם עדיין אותו העסק המוצלח שהם סומכים עליו, ולכן אתם צריכים להפגין היטב את הייחוד שלכם.
  • תמחור נכון הוא שם המשחק – יוסי שינובר ממליץ לעשות סקר שוק כדי לבדוק מהו המחיר הממוצע שלקוחות משלמים על המוצר או על השירות שאתם מספקים. כך תוכלו לדעת אם אתם מתמחרים היטב את המוצר או השירות. עלות גבוהה מדי עלולה להרחיק מכם לקוחות ולהפנות אותם למתחרים, ומצד שני מחיר המשתלם ללקוחות לא בהכרח יהיה משתלם לתזרים המזומנים שלכם. הביאו בחשבון גם את המקום הגיאוגרפי שלכם לעומת המתחרים ואת בסיס הלקוחות הקיים שלכם.
  • מיתוג נכון – לוגו אסתטי, הגדרה ברורה של קהל היעד (לרבות טווח גילאים ואזור גיאוגרפי) ומשפט מחץ מוכר הם אמצעים חזותיים ומילוליים שיעזרו לכם למשוך את הלקוחות הנכונים.
  • התאמה בין המוצר לביקוש – יוסי שינובר מסביר שכל עסק צריך להתאים את קצב הייצור ואת הכמות שלו לקהל הלקוחות הקיים, ולהתאים את עצמו לתחזיות הגדילה (או הקטינה) בביקוש, כדי לא להגיע למצב של ייצור עודף ובזבוז משאבים.

סיכום

היועץ העסקי יוסי שינובר ממליץ לכל בעלי העסקים לפנות לייעוץ מקצועי כדי לייעל את העסק, בשביל שתוכלו להגדיל רווחים ולשפר את המוניטין של העסק שלכם. עסק מוצלח ויעיל מתבסס על תמחור נכון של המוצר או השירות, על האדרת הייחוד שלו אל מול המתחרים ועל שירות הלקוחות היוצא מן הכלל שלו.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה