יעקב אביב – מדוע צריך מפקח בנייה לפני תחילת שלב הבנייה?

$(function(){setImageBanner('812bc292-7289-4c63-8d0d-9726e30667b8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

יעקב אביב, מפקח בנייה מנוסה , מסביר מדוע מומלץ לקחת מפקח בנייה עוד טרם התחלת שלב בנייה פרטית.

יעקב אביב - מפקח בנייה (יחצ)

האם כדאי לקחת מפקח בנייה לפני שלב הביצוע? יעקב אביב ממליץ
בניית בית פרטי או וילה בישראל אינם דברים פשוטים, מדובר על תהליך יקר ומורכב ומצריך אנשי מקצוע רבים, תכנונים, התעסקות בבירוקרטיה, טופס 4, הצמדות לחוקים ותקנות, ניהול העבודה באתר הבנייה ומאפייני פרויקט נוספים שאותם מנהל מפקח בנייה.
על פי המפקח יעקב אביב, אנשים רבים תוהים מתי כדי לקחת מפקח בנייה, לעיתים אנשים ללא ניסיון בפיקוח על בנייה ואף כאלו עם ניסיון מועט בתחום הבנייה עצמה מציעים את עצמם כמפקחי בנייה והלקוחות המזמינים את שירותם נאלצים להחליפם במפקח בנייה מנוסה שצריך להשתלט על הפרויקט בשלבים מאוחרים ונדרש למזער נזקים.
חלק מהאנשים אינם יודעים שמפקח בנייה מקצועי עם ניסיון רב מסייע בשלב המקדים, בהיבט הרעיוני ושלבי התכנון, גם בשלבים אלו אנשים יצרכו להוציא כספים ואף עלולים לטעות בתמחורים, אפיון הצרכים ובדרך הנכונה לביסוס הפרויקט.

כדי להימנע מכשלים וטעויות עוד בשלב התכנון, מומלץ לקחת מפקח בנייה כבר לפני תחילת שלב הבנייה שיסייע וילווה היבטים מקדמים רבים: אפיון צרכים ורעיון פרויקט הבנייה כדי לבנות את הבסיס הרעיוני לפרויקט, ביצוע מפרט טכני, איתור בעלי המקצוע, תכנית אדריכלית ועוד.
מפקח בנייה שבנה מאות וילות ובתים פרטיים בישראל, יעקב אביב, מדגיש את החשיבות הקריטית של מפקח בנייה לפני שלב הבנייה: "התעסקות עם קבלנים, עבודה ובירוקרטיה אינם עונים בהכרח על כל הצרכים הנדרשים לפיקוח על פרויקט, ניתן לראות את בניית הבסיס הרעיוני והתכנוני של הפרויקט כבניית בסיס לבית, ככל שהבסיס יהיה מקצועי, חזק ומותאם לצרכים של הלקוחות כך יהיה גם הבית כולו. ניתן וצריך לסייע לפני תחילת שלב הבנייה כחלק ממאפייני העבודה הכוללת כך שיגיע של הבנייה עבודת פיקוח הבנייה הישירה תוכל להתבצע עד לגמר הפרויקט".


יעקב אביב: תשמרו על האינטרסים שלכם לאורך כל הפרויקט!


במידה ובעלי השטח מגיעים מעולמות הבנייה או התכנון ואתם בטוחים שתוכלו לתכנן את הפרויקט בצורה טובה ומקצועית אין להתחיל ביצוע פרויקט ללא מינוי מפקח בנייה מקצועי ובעל הניסיון המתאים לסוג העבודה.
לפי יעקב אביב, אם לא עבדתם שנים רבות בבניית וילות או בתים פרטיים, סביר להניח שאין בידכם הכישורים והכלים המתאימים להתמודד עם הקמת אתר בנייה, ניהול קבלנים, שמירה על איכות עבודה וחומר ברמה גבוהה, הקפדה על חוקי ותקנות הבנייה, ירידה לפרטים הקטנים, שמירה על הבטיחות ואף לא התעסקות עם הבירוקרטיה מול הרשויות לאורך כל תהליך הפרויקט.
תפקידו המרכזי של מפקח הבנייה הוא לשמור על האינטרסים של הלקוחות שלו, בעלי השטח שמעוניינים שבניית הבית שלהם תבוצע בצורה המקצועית והאיכותית ביותר ושהקבלנים והספקים לא יחסכו עליהם וחשוב לא פחות יעמדו בזמנים, בתכנון המקדים בסיכומים נוספים.

יעקב אביב מסביר את שלבי הפרויקט אותם מלווה מפקח הבנייה ואיך מחשבים מחיר של מפקח בנייה: "מרבית הלקוחות לוקחים מפקח בנייה כבר בשלב התכנון, כל הלקוחות לוקחים את מפקח הבנייה בשלבי הביצוע והמסירה. מחיר מפקח בנייה מחושב לפי היקף פרויקט הבנייה, מאפייני העבודה ותדירות הפיקוח ובאם בחרתם לווי מלא ומידת מעורבות מלאה של מפקח הבנייה, לשם כך יש לשבת לפגישת היכרות, פירוט הצרכים וקבלת הצעת מחיר מפורטת".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה