יתרונות וחסרונות של כרטיס נטען

$(function(){setImageBanner('dd238e46-06c9-455b-b643-1c97a4760e05','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

freepik

כרטיס נטען הוא כרטיס מגנטי שאפשר להטעין מראש ולבצע עסקאות ללא כל צורך בחשבון בנק. היתרונות של הכרטיס הזה רבים, אבל יש גם כמה חסרונות. נדבר על הכל בהרחבה במאמר שלפניכם.

ביטחון

כרטיס מגנטי מספק ביטחון כלכלי במגוון של צורות. ראשית, הכרטיס משויך לאדם אחד בלבד וקל מאוד לחסום אותו במידה והוא אבד, או נגנב. גם בארץ וגם בחו"ל. לרוב ספק הכרטיס יתן לכם רשימה של מספרי טלפון חינמיים שאפשר להתקשר אליהם מכל מקום ולחסום את הכרטיס בקלות. בנוסף כיוון והכרטיס אינו מקושר לחשבון הבנק שלך, אתה יכול להיות רגוע שהכספים בחשבון האישי שלך לעולם אינם בסיכון.

נקודה נוספת שמספקת ביטחון רב היא שהכרטיס מאפשר לכם להשתמש אך ורק בכסף שמצוי בו. אתם לא צריכים לדאוג משימוש בכרטיס באינטרנט או בטלפון כיוון ואין שום אפשרות לכך שתוציאו יותר כסף ממה שנמצא בכרטיס. וכל עוד אתם מנהלים מעקב אחרי הכספים שלכם, אתם יכולים להיות רגועים.

כרטיס נטען הוא שירות נפוץ במיוחד לטיסות לחו"ל. פעמים רבות אנחנו לא רוצים לסחוב אתנו סכומי מזומן גדולים, או שאנחנו טסים לתקופה ארוכה מאוד, או שהילד שלנו נוסע למשלחת מביה"ס. כל אחת מהסיטואציות האלה מתאימה לשימוש בכרטיס נטען.

נוחות

כרטיס נטען מאפשר נוחות רבה בשימוש בו. ראשית, אפשר להשתמש בו בכל מקום, ממש כפי שאתם רגילים מכרטיס אשראי רגיל. שימו לב, שבמידה ועל הכרטיס קיים לוגו של אחת מחברות האשראי הגדולות, אתם יכולים להשתמש בכרטיס בכל מקום שמכבד את אותה החברה. לצורך העניין, במידה ויש לכם כרטיס של גביו נמצא הלוגו של חברת "ויזה" כל בית עסק אשר מכבד "ויזה" יכבד את הכרטיס הנטען שברשותכם.

בכרטיס נטען אפשר להשתמש גם על מנת למשוך מזומן מכספומטים. במידה ואתם נמצאים בחו"ל, חשוב לוודא מה הם שערי ההמרה. במידה והפקדתם שקלים, תחויבו בשערי המרה בעת משיכת כספים בחו"ל. לכן מומלץ להפקיד מראש מט"ח או להשתמש בהמרה על גבי הכרטיס, שירות אשר מספר ספקי כרטיס נטען מאפשרים.

במידה והכספים שלכם יאזלו בזמן שאתם בחו"ל מישהו מהארץ יכול לבצע עבורכם הפקדה כך שתוכלו להשתמש בכספים בקלות ובאופן מידי.

זמינות

רוב הכרטיסים הנטענים זמינים בקלות רבה. אתם יכולים להשתמש בתחנות טעינה אשר פזורות בכל רחבי הארץ. חשוב לבדוק מראש איפה יש תחנות כאלו ולוודא שאכן המיקומים נוחים לכם.

שליטה בהוצאות

כרטיס נטען מאפשר לכם שליטה מרבית בהוצאות שלכם. ההחלטה איזה סכום להפקיד בידיכם, ואתם לא יכולים להוציא יותר. על מנת לקבל שליטה מרבית בהוצאות אתם יכולים לדוגמא להפקיד סכום מסוים שהחלטתם עליו מראש, כל תקופה מוגדרת. נניח חודש. כל חודש אתם מפקידים סכום וברגע שהכרטיס כבר לא עובר, אתם יכולים לדעת שהכספים בכרטיס נגמרו. בהתחלה אולי לא תצליחו לנתר את ההוצאות בצורה מרבית אבל עם הזמן תשלטו לחלוטין בהוצאות שלכם.

לסיכום

כרטיס נטען מאפשר לכל אדם לקחת שליטה על חייו ועל המצב הכלכלי שלו, לנתר אחר הוצאות ולשלוט בבזבוזים. בהצלחה.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה