כיצד להתגבר על הפחד מרופא השיניים

$(function(){setImageBanner('8540d811-afda-4aca-b1fa-1ba1e398e03a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

בין אם אתה צריך טיפול שיניים או רק ניקוי רגיל, אל לך לחשוש מזה. אם יש לך פחד מרופא השיניים, ישנן מספר שיטות שבהן תוכל להתגבר על כך. אתה יכול להשתמש בכדור הרגעה כדי לעזור לך להירגע ולהפוך את החוויה לפחות טראומטית. כמו כן, ניתן לשוחח בחיוב עם הצוות במשרד בכדי להסיח את דעתך בזמן שהייתך במרפאת השיניים.

FREEPIK

הסחת דעתך מרופא השיניים

שימוש בטכניקת הסחת דעת היא אחת הדרכים להתגבר על הפחד שלך מרופא השיניים. אתה יכול להשתמש במגוון דברים כגון כדור להפגת מתח, ספינר או אפילו ספר בכדי לעזור לך להתמקד במשהו אחר בזמן שאתה אצל רופא השיניים.

נכון גם לשקול להשתמש בתרגיל מנטלי. זה יאפשר לך להתמקד ביעדים העתידיים שלך בזמן שאתה אצל הרופא.

אתה יכול גם לתרגל נשימות עמוקות כדי להרפות את השרירים. עליך לעשות זאת לאט כדי להאט את פעימות הלב שלך ולשחרר מתח.

שיטה נוספת להסיח את דעתך מרופא השיניים היא האזנה למוזיקה. כדאי להביא אייפוד או אוזניות מבטלות רעשים. אתה יכול להאזין למוזיקה שלך אפילו להביא חבר או בן משפחה שיעזור לך להסיח את דעתך.

שמירה על ידיים חופשיות יכולה להיות גם רעיון טוב. עוד רעיון ללבוש אטמי אוזניים. זה יעזור לך להירגע ולהתמקד בעבודת השיניים שלך ללא רעש שעלול להלחיץ.

בדיקה נכונה יכולה לעזור לך להימנע ממספר בעיות. אם תזניח את טיפולי השיניים שלך, אתה עלול לפתח מחלת חניכיים, שעלולה להוביל לזיהום חמור. בנוסף, מחלת חניכיים יכולה לגרום לסוכרת, מחלות לב ושבץ מוחי. מומלץ לבקר אצל רופא השיניים לפחות פעם בשנה.

אולי תרצה גם לשקול מטפל שיעזור לך להתגבר על הפוביה הדנטלית שלך. זה גם יאפשר לך לבנות מערכת יחסים חיובית עם רופא השיניים שלך. המטפל יוכל גם ללמד אותך כיצד להירגע במהלך הליך טיפול השיניים שלך.

בנוסף, כדאי למצוא רופא שיניים טוב המציע רעיון שנקרא רפואת שיניים להרגעה. זה יעזור לך להירגע ולא להרגיש כאב במהלך הפגישה שלך.

טכניקות הרפיה

בין אם אתה מפחד מרופא השיניים ובין אם אתה פשוט לא בנוח עם הטיפול בשיניים, ישנן טכניקות הרפיה שיכולות לעזור לך להתגבר על הפחד שלך. מחקרים מראים שכמעט 15 אחוז מהאוכלוסיה סובלים מסוג כלשהו של פוביה דנטלית. ביקור קבוע אצל רופא השיניים יכול למנוע פוביה דנטלית, אך חשוב גם ללמוד כיצד להרגיע את הפחדים לפני שמתחילים.

כמה מטכניקות ההרפיה היעילות ביותר עבור חולים עם פוביות דנטליות כוללות נשימה עמוקה, נשימת בטן של נטילת שש עד עשר נשימות בדקה. זה עוזר להרפיית שרירים ומקל על מתחים.

שיטה נוספת להרפיה היא מדיטציה בישיבה, התמקד בנשימה שלך. באמצעות טכניקת נשימה כגון הרפיית שרירים מתקדמת, הרפה את שרירי פלג הגוף העליון והתחתון. זה גם יעזור לשמור אותך ממוקד ורגוע.

טכניקות הרפיה נוספות לדנטופוביה כוללות: חבישת אוזניות, האזנה למוזיקה והבאת חבר. לרופאי שיניים רבים יש נגני די.וי.די.  במשרד. חלקם אף ממליצים למטופלים להביא חבר מוכר או בן משפחה לפגישה.

שימוש בטכניקת מדיטציה הנקראת דמיון מודרך יכול גם לעזור למטופלים להירגע. בטכניקה זו, המטופלים מקבלים הוראה לדמיין את היותם בכיסא ורק מתמקדים בנשימה שלהם.

אם מטופל חווה רמה גבוהה של חרדה, הוא יכול לבקש מרופא השיניים לתת לו כדור הרגעה קל. זה יכול לעזור להפחית את הלחץ שלהם ולאפשר להם לקבל את טיפול השיניים שהם צריכים. חלק מרופאי השיניים מציעים גם להרגעה IV.

טכניקות מרגיעות אחרות לפוביות דנטליות הן האזנה למוזיקה מרגיעה או ספרי אודיו. שימוש בהסחות דעת כמו טלוויזיה או דיבור עם חבר או מכר יכול גם לעזור.

דבר חיובי על רופאי השיניים והצוותים שלהם

נקיטת גישה חיובית לרופאי שיניים ולצוות שלהם יכולה לעזור לך להתגבר על הפחד שלך מטיפול שיניים. זה גם יכול לעזור לך ליצור מערכת יחסים טובה עם רופא השיניים שלך.

לאנשים רבים יש חוויות שליליות עם רופא השיניים והצוות שלהם. ייתכן שחוויות אלו הועברו דרך בני משפחה וחברים, וניתן לחזק את התפיסות השליליות הללו באמצעות תיאורים תקשורתיים.

תפקידו של רופא שיניים הוא לעשות לך נוח ולעזור לך ליהנות מהביקור שלך. עם זאת, חלק מהמטופלים מתקשים לשחרר את השליטה במהלך הליך הטיפול. ייתכן שיהיה להם קשה להירגע, והם גם לא ישתפו פעולה.

זה לא נדיר שמטופלים עם פוביות מציגים בצורת עימות יותר. הם עלולים אף להסס מלאפשר לרופא השיניים להשתלט על הטיפול ולעשות את עבודתו.

המפתח לבניית תקשורת עם רופא השיניים שלך הוא לדעת איך לאותת שאתה רוצה להפסיק הליך. זה בדרך כלל כרוך בהרמת יד או בסימן כלשהוא.

חוות דעת שנייה תמיד יכולה לספק ביטחון למי שלא אמון ברופא השיניים שלו. בנוסף, כדאי לשתף את רופא השיניים שלך בחוויות אישיות. החוויות האישיות שלך יכולות לעזור לך לבנות מערכת יחסים חזקה יותר עם רופא השיניים שלך.

רופא שיניים טוב יסביר לך נהלים בפירוט. זה יעזור לך להבין מה קורה בפה שלך. וזה יעזור לך להרגיש בטוח יותר בכיסא.

העצה הטובה ביותר עבור אלה שיש להם פוביה דנטלית היא לדון בפחדים שלך עם רופא השיניים שלך. הרופא יכול לעזור לך להתגבר על הפחדים שלך ולהתגבר על הפוביה שלך. 

חלק מרופאי השיניים אפילו יהפכו את חדרי הבדיקה וחדרי הניתוח שלהם לנוחים ככל האפשר. למעשה, רוב רופאי השיניים יעשו כמיטב יכולתם כדי לגרום לך להרגיש בנוח.

מניעה היא הדרך הזולה והפחות כואבת לטפל בשיניים

. לקחת את הזמן לקבוע תור לרופא השיניים המקומי שלך עשוי להיות יקר יותר ממה שהיית רוצה, אבל התמורה שווה את זה. מלבד המעיל הלבן המפחיד, השיניים שלך יודו לך בחיוך חדש ונוצץ. שמירה על כושר השיניים שלך יכול גם לעזור לך לשמור על בריאותך. ניקוי שיניים טוב הוא לא רק דרך מצוינת לשמור על החיוך, הוא גם יכול לחסוך מכם הוצאה של מאות ואלפי שקלים על הליכים רפואיים יקרים. שימוש ברופא שיניים יכול גם לשפר את הבריאות הכללית שלך על ידי שטיפת חיידקים מסוכנים ושמירה על בריאות הפה.

אתה כנראה לא רוצה להיות הסלבריטאי הבא בכיסא רופא השיניים, אז קבע את התור בראש סדר העדיפויות שלך. מלבד לחיסכון בכסף, החוויה תשפר את הביטחון שלך וגם תשמור אותך בריא. רופא השיניים הוא גם מקום מצוין לברר על תוכניות בריאות ואיכות חיים חדשות שעשויות לעניין אותך. רופאי השיניים הטובים ביותר יכולים גם לעזור לך להבין אילו תרופות מתאימות לך ולמשפחתך

מרפאות רבות פזורות ברחבי ארצנו מהצפון דרך גוש דן ביבנה ועד לדרום עליך לבדוק ולהשוות שירות לקוחות ומחירים כדי לקבל טיפול מקצועי, משתלם, ואיכותי.

תרופות הרגעה לפוביה דנטלית

בין אם חווית חוויה לא נעימה במרפאת השיניים או פשוט יש לך פוביה דנטלית, תרופות הרגעה לפוביה דנטלית יכולים לעזור לך לקבל את טיפול השיניים שאתה צריך. דחיית בדיקת השיניים עלולה לסכן את בריאות הפה שלך ועלולה להוביל לבעיות חמורות אף יותר בעתיד.

בהתאם לחומרת הפחד שלך, רופא שיניים מרגיע יכול לתת לך כדור הרגעה. הם עשויים גם להמליץ ​​על מטפל או יועץ שיעזור לך להתמודד עם החרדה שלך.

ניתן לתת תרופות הרגעה לפוביה דנטלית דרך הפה, בשאיפה או תוך ורידי. שיטות אלו בטוחות בשימוש במינון המומלץ. חומרי ההרגעה יישארו במערכת המטופל במהלך ההליך, אך הם לא יגרמו לכאב.

תרופות הרגעה דרך הפה, כגון בנזודיאזפינים (ואליום, קסנקס), נלקחים כשעה לפני תור לרופא השיניים. בדרך כלל לוקח להם זמן לפעול בגוף, ולכן הם ייכנסו לתוקף תוך שעה מנטילתם.

תחמוצת החנקן, המכונה גז צחוק, היא צורה נוספת של הרגעה. זהו גז חסר צבע וריח הנשאף דרך מסכה על האף. לגז לוקח כמה רגעים להתחיל לעבוד, אבל הוא בטוח לילדים ולמבוגרים. זה מתפוגג במהירות, והמטופל יכול להסיע את עצמו הביתה.

מטופלים עם רמות גבוהות של פוביה דנטלית עשוי הרופא להרדים לפני קבלת זריקת הרדמה. הוא עשוי גם לנטר את הסימנים החיוניים שלהם במהלך הטיפול ואחריו.

אם יש לך פוביה ספציפית, כמו פחד ממחטים, ייתכן שתצטרך לעבוד עם רופא שיניים מרגיע כדי למצוא את שיטת ההרגעה הנכונה. רופא השיניים יעריך את ההיסטוריה הרפואית שלך ויוכל לקבוע את טכניקת ההרגעה הטובה ביותר עבורך.

המאמר בחסות:https://hashmal.shop.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה