כל מה שצריך לדעת על מגרש חקלאי למכירה – א.ב מוראנו

$(function(){setImageBanner('900dac23-dc9f-4aba-a8a4-d4a7d58f524b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

מגרש חקלאי למכירה היא פנטזיה של רבים ובצדק. כולם יודעים מה פוטנציאל התשואה של מגרש חקלאי למכירה, במידה ומצאתם כזה. חברת א.ב מוראנו היא יזמית ומשווקת נדלן מנוסה אשר יכולה להפוך עבורכם את עסקת רכישת מגרש חקלאי למכירה קלה, משתלמת והכי חשוב: בטוחה.

FREEPIK

הנה כמה טיפים וכללי אצבע שכל משקיע נדלן קטן או גדול צריך להכיר וליישם לפני שהוא מבצע עסקת רכישת מגרש חקלאי למכירה או מגרשים חקלאיים למכירה.

מיקום הקרקע – לפני שאנחנו מתחילים לפרט על סטטוס הקרקע, בדיקת הקרקע וכדומה, כדאי לזכור את הדבר בחשוב ביותר בכל עסקת נדלן, וגם כאן: מיקום הקרקע או הנכס, וכאשר מדובר על מגרש חקלאי למכירה אז על אחת כמה וכמה הוא החשוב ביותר. לוקיישן תמיד היה ויהיה הפרמטר הכי חשוב בכל עסקת נדלן והדוגמה הכי פשוטה יכולה להיות למשל: אם יציעו לכם מגרש של 10 דונם באמצע מדבר סהרה לעומת מגרש של רבע דונם בכיכר המדינה, מה תבחרו? הבנתם את העיקרון, נמשיך הלאה.   

סטטוס הקרקע – הדבר השני הכי חשוב לפני כניסה לכל עסקת רכישת מגרש חקלאי למכירה הוא בירור סטטוס הקרקע בה אתם מתעניינים. שוב גם כאן, כאשר מדובר על מגרש חקלאי למכירה זה חשוב שבעתיים. הדבר החשוב לפני התעניינות ברכישת מגרש חקלאי למכירה הוא לדעת מה סטטוס הקרקע: האם הקרקע מופשרת או לא? האם הקרקע נכללת בתוכנית המתאר העירונית או האזורית. האם מדובר בקרקע המיועדת ומאושרת לפיתוח או לא. כמובן שככל שקרקע תהיה פחות מאושרת, כלומר בשלבים התחלתיים של כניסה למהפך בייעוד הקרקע, יהיה זול יותר להיכנס לעסקה אך הסיכון גדול ולא בטוח שהאישור יינתן עבורה בסופו של דבר כך שזה סיכון רציני.          

קרקע צהובה או לא – בהמשך ישיר לסטטוס הקרקע, כל משקיע נדלן צריך להכיר את המושג 'קרקע צהובה' המתייחס לשטח המותר לבניית מגורים וכזה המוגדר בתב"ע של הישוב או האזור בו הוא נמצאת הקרקע. כמובן שהבנייה בשטח צהוב דורשת את אישור הרשות המקומית ועליה לעמוד בחוקי התכנון והבנייה המקומיים והארציים. כמו כן כנראה תצטרכו לשלם עליה מס אבל זה משהו שכל חברה יזמית מביאה בחשבון ומגלמת במחיר העסקה מראש פחות או יותר.

פרמטר נוסף חשוב הוא מי עומד מאחורי הפרויקט: חברת א.ב מוראנו בעלת מוניטין ורזומה המאפשרים לה לאתר את חלקות האדמה בעלות ההיתכנות הטובה ביותר להפוך לקרקעות מופשרות, צהובות ומאושרות, ובסופו של דבר כשירות למכירה למשקיעי נדלן פרטיים. בלי הידע, הניסיון והקשרים של חברה יזמית בתחום בין אנחנו או לא, קשה מאוד למשקיע הנדלן הפרטי להתקדם בדרך להשלמת עסקת רכישת מגרש חקלאי למכירה.         

התערבות המדינה – הגענו לנקודה הכי בעייתית בביצוע עסקת רכישת מגרש חקלאי למכירה. האפשרות שהקרקע שאתם עומדים לרכוש או כבר רכשתם תופקע על ידי המדינה. אתם בוודאי מבינים כמה קשה יהיה למשקיע הפרטי לעצור את המדינה אם היא מחליטה להפקיע שטח אדמה כלשהוא ולא משנה בכלל אם הוא פרטי או לא, באזור ביקוש או לא וכדומה. זו הסיבה שאנחנו עושים את כל המאמצים להימנע מלהיכנס לעסקאות המערבות שטחי אדמה שיכולים באיזשהו אופן להיות מופקעים בעתיד מסיבות שונות: צורך בבניית תשתיות וכבישים במקום שטח האדמה, החזרת שטחים, בנייה ציבורית וכדומה. כמובן שאי אפשר לצפות ולדעת מה יהיה בעוד כמה שנים אך תכנון נכון, הכרת השטח ובחירה במשורה של הפרויקטים אליהם אחנו נכנסים תמיד עזרו לנו למצוא את הפרויקטים בעלי ההיתכנות הכמעט וודאית ליישום בשטח ואנו בוחרים רק מגרש חקלאי למכירה שאנחנו בטוחים כמעט במאה אחוזים שייעודו לבנייה או כזה שכבר קיבל את האישורים כך.

קרא עוד על קרקע פרטית למכירה >>

א.ב מוראנו מזמינה אתכם ללמוד ברצינות את הנושא בעזרת מידע הקיים באתר ועל ידי פגישה עמנו על מנת לבחון את הרצינות שלנו ושלכם ואת ההיתכנות שלנו ושלכם להיכנס לעסקת נדלן בתנאים הטובים ביותר, בתנאים שמתאימים לנו ולכם יחדיו ובצורה הבטוחה ביותר שתבטיח את השלמת העסקה לשביעות רצון כל הצדדים.

אין ספק שרכישת מגרש חקלאי למכירה היא לא עסקה בטוחה במאת האחוזים והיא עסקת נדלן שיכולה לקחת כמה שנים. יחד עם זאת יש לנו פרויקטים בכמה שלבי התקדמות וכל משקיע יכול לבחור את האופציה הטובה יותר עבורו לגביי כניסה לעסקת רכישת מגרש חקלאי למכירה והאם ברצונו ללכת על כל הקופה ולבחור מגרש שאפילו טרם עבר אישור אחד לשינוי ייעוד הקרקע והוא עודנו מגרש חקלאי למכירה בשלב הבתולי שלו ואז מחירו נמוך בהרבה בהתאם, או לבחור ללכת על עסקת רכישת מגרש שכבר עבר את האישורים ואז מחירו גבוה בהרבה.

נציג לפניכם את כל המסלולים ובכל מקרה ניתן לכם גב מלא ומעטפת שירותים מלאה לקיום העסקה בכל מקרה או מסלול שתבחרו.     

למה זה הזמן לרכוש מגרשים חקלאים ממש עכשיו - מצב שוק הנדלן בעידן הפוסט קורונה

הקורונה יצרה מצב קיצוני ביותר בכל העולם וגם כאן ולא רק באספקט הרפואי שלה. המגמה העולמית שיצרה הקורונה בשוק הנדלן הייתה הבנה בחשיבות הקרקע. כאילו שעד עכשיו המציאות לא גרמה לנו להבין את העוצמה של השקעה בקרקע ואדמה, באה מגפת הקורונה והראתה לכולם דבר פשוט ביותר: מי שיש לו שטח אדמה גדול יותר לגור בו, פחות חשוף למגפות ושורה תחתונה: פחות מת... זה נשמע קצת קיצוני אבל זאת האמת. אחוז החולים והמתחים בערים הצפופות לעומת אלו בישובים הפתוחים, בארצות הברית למשל, יצר שתי מציאותיות שונות בתכלית אחת ליד השני. מצד אחד ניו יורק שספגה את אחוז הנפגעים הרב ביותר שותקה לחלוטין, ולעומת זאת מדינות במרכז ובמערב ארצות הברית בהם רוב התושבים גרים בחוות מבודדות או בעיירות קטנות, לשם הקורונה הגיעה בצורה חלשה הרבה יותר ובקושי פגעה. בישראל הקטנה זה אפילו יותר משמעותי כמובן.

עדיין לא 'יצאנו מהיער' בכל הנוגע לנגיף וכל החדשות מכוונות לשם כרגע אבל דבר אחד ברור ומבעבע מתחת לפני השטח וכבר בוער על השטח, שוק הנדלן לא הולך לשום מקום ומחיר העץ והדירות שעלו בכ-40% בכמה חודשים בארצות הברית עכב הביקוש לדירות חדשות על שטחי אדמה בפרברים הראה את שעתיד לקרות בכל העולם.

המגמה העולמית היא לרכוש כמה שיותר שטחי אדמה ובתים עם חצר, גינה ומרפסת גדולה

רק מי שידע לזהות את המגמה העולמית הכבירה הזאת ויעשה משהו בנידון, למשל ישקיע ברכישת קרקע, בין אם חקלאית או פרטית, יוכל להרוויח מכך בצורה מדהימה בעוד כמה שנים. מחירי הבתים הפרטיים בישראל עלו גם הם בעשרות אחוזים בעקבות הקורונה ומשפחות, שעד לא מזמן גרו בבית פרטי שהתרוקן בעקבות עזיבת הילדים ושקלו לעבור לדירה קטנה בתל אביב, חושבות פעמיים האם כדאי לעשות זאת, אפילו שמציעם להם מיליון שקלים יותר על הבית הפרטי שלהם עכשיו.

נשמע מעניין? מוזמנים לשמוע עוד. קבעו פגישה ונתקדם הלאה. להתראות ובהצלחה!

א.ב מוראנו - קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

טלפון: 03-949-9669

abmoreno.co.il

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה