כמה עולה קורס עבודה בגובה?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('568bf07a-b7a8-4292-bbdc-e15d8b00b36e','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('568bf07a-b7a8-4292-bbdc-e15d8b00b36e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15]]);})

מעוניינים בקורס עבודה בגובה? כל הפרטים על עלות הקורס ומוסדות הלימוד מחכים לכם בכתבה.

המרכז להדרכה בגובה

הסיכון בעבודה בגבהים תופס מקום עיקרי בשנים האחרונות. בשל ריבוי תאונות העבודה הרבות, החליטה מדינת ישראל למנוע סיכונים מיותרים, פציעות ואבדות בנפש ולדרוש מכל אדם שעובד בגובה לעבור קורס הדרכה בגובה על מנת לקבל אסמכה לעבודה מעין זאת.

אם אתם תוהים כמה יעלה לכם קורס עבודה בגובה, חשוב שתדעו שכיום ניתן למצוא קורסים מעין אלה במחירים נוחים מאוד וחשוב לבחור קורס שמצד אחד יעניק לעובדים שלכם את המידע המקיף והנדרש עבור עבודה בטוחה בגובה ומצד שני, המחיר יהיה נוח ומשתלם.

למי מיועד קורס עבודה בגובה?

קורס עבודה בגובה של המרכז להדרכות בגובה מתאים לכל עובד שעובד בגובה של 2 מטרים או לעבודות קרקע במשטח המצוי בעומק של 2 מטרים ויותר.

מדובר על תקנות מחייבות של משרד התמ"ת ומדינת ישראל, כאשר התקנות הללו רלוונטיות לצורך מניעת תאונות עבודה של העובדים אשר עלולות להסתיים בפציעה או במוות וכן, בכדי להגן על העובדים במהלך העבודה שלהם בשטח.

ביצוע העבודה בהתאם לתקנות העבודה בגובה, מונעת מקרים של תאונות שעלולות לגרום למוות או לפציעה חמורה יותר או פחות. היא מעניקה לעובד בשטח כל את כל המידע הרלוונטי לצורך התמודדות בטוחה עם עבודה בגובה. כל משתתף בקורס זה מקבל רישיון עבודה בגובה לאחר שהוא עובר הדרכה עיונית בתחום וכן תרגול מעשי.

מי מעביר קורס הדרכה בגובה?

את קורס עבודה בגובה מעביר מדריך עבודה בגובה מוסמך אשר עבר הדרכות למדריך מוסמך. במהלך הקורס מתנסים העובדים בשטח על מנת לצבור ניסיון ולהבין כיצד עובדים נכון ובטוח בובה וכיצד להתמודד עם סכנות קיימות בשטח ולהתמגן בצורה נכונה על מנת לשמור על הבטיחות של העובד.

לאחר סיום הקורס בהצלחה יקבל העובד מהמדריך אישור עבודה בגובה שיאפשר לו לעבוד בצורה בטוחה. האישור יתקבל בהתאם לסוג העבודה שהאדם עובד בה. ההדרכות בקורס מחולקות לסוגי עבודה שונים כך שבסיום כל הדרכה מקבל העובד את ההסמכה בתחום שבו הוא עובד.

כמה עולה קורס עבודה בגובה?

מחיר קורס עבודה בגובה משתנה בהתאם לסוג הקורס הנבחר בהתאם לעבודה הרלוונטית. הקורס יכול לעלות החל מ2500 ₪ כאשר הוא מיועד לעשרה משתתפים. אם מדובר על הרשמה באופן פרטי ניתן לקבל הנחה על הקורס במידה והמשתתף לומד קורס נוסף באותו מוסד לימודים.

באיזה מקומות ניתן לבצע קורס עבודה בגובה?

את קורס העבודה בגובה ניתן לעשות במוסדות לימוד שונים ובחברות שונות ברחבי הארץ אשר עומדים בדרישות התמ"ת. הדרישות הללו כוללות: ידע בתפעול במות הרמה, סולמות, גגות, פיגומים, מקום מוקף, רמפות ועוד.

כמו כן, הם חייבים לגעת כיצד לתפעל את הציוד הנדרש לעבודה, מהן שיטות העבודה המעשית בשטח בצורה בטוחה וכיצד יש להתייחס לאלמנטים שונים שיכולים לסכן את חייהם של העובדים כגון: התחשמלות ועוד.

בכדי לבחור את המוסד שבו תלמדו או את המדריך הטוב ביותר, כדאי מאוד שתבררו מראש איזה מדריך ידוע כמומלץ, מקצועי ומנוסה בתחום או איזה מוסד ידוע כאיכותי מאוד. גם פרמטר המחיר הוא כמובן פרמטר שיש לבדוק טרם בוחרים את המקום ללמוד בו או את המדריך שיעביר לכם את החומר הנדרש.

 

.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה