כריכים מפנקים באמת - לעלות לשלב הבא

$(function(){setImageBanner('3fb8da33-0ba5-4245-b3bd-c2fd99bda69a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

כולנו אוכלים כריך מידי פעם. לפעמים אנחנו ממהרים ורק מכניסים בו כמה מצרכים בזריזות כי אנחנו חייבים לצאת מהבית, או לחילופין מכינים כריך מהיר רק בשביל להשתיק את הרעב.

PIXABAY

אבל אם אתם רוצים להכין כריך מפנק באמת, צריך להשקיע בו את כל הלב ואת כל המחשבה כיצד תוכלו לפנק את עצמכם עוד יותר ולהזכיר לעצמכם תוך כדי התהליך, שכל הטוב הזה בהחלט מגיע לכם! כריך מפנק אינו חייב לקחת זמן ממושך כלל, ובמאמר זה נציג בפניכם מתכונים ב10 דקות , שיפיקו לכם כריכים מופלאים וסופר טעימים. מוכנים? בואו נצא לדרך!

כריך גבינה צהובה מפנק

כביכול כריך גבינה צהובה הוא פשוט למדי, במקרה הטוב תניחו בתוך לחמנייה גבינה צהובה ותוסיפו לה עגבנייה טרייה ומלפפון ירוק. כדי לקחת את הכריך המיתולוגי הזה ולהפוך אותו למשהו אחר לגמרי נתחיל מהבסיס. ראשית הלחם שעליו תכינו את הכריך הוא באגט טרי. כעת הניחו בתוכו כמה חתיכות של חסה קראנץ' או בשמה המקורי (לליק), הניחו מעליה את הגבינה, מעליה סדרו מלפפונים ירוקים ופרוסות דקות של צנונית. חתכו כמה עגבניות שרי לרבעים והוסיפו זיתים שחורים חריפים ומעט בצל ירוק קצוץ. הכריך הזה כבר ייקח אתכם למחוזות חדשים לגמרי.

כריך ביצה קשה מפנק

אם חשקה נפשכם בכריך ביצה קשה אלו התוספות שתצוותו לה. לחם דגנים מלא, חסה קראנץ, פרוסות עגבנייה טרייה, פרוסות ביצה קשה, מלח, פלפל שחור ופרוסות של בצל סגול. כריך מפנק אחר עם ביצה קשה יכיל לחם מדגנים מלאים, סחוג ירוק, שכבת מיונז, שכבת פסטו, פרוסות ביצה קשה, פרוסות עגבנייה טרייה ורצועות של מלפפון חמוץ. יאמי.

כריך פסטרמה מפנק

מי שאוהב פסטרמה ורוצה לשדך אותה לכריך פלאים, יכין את הכריך הנהדר הזה בתוך באגט. שכבה של סחוג אדום, שכבה עבה ונדיבה של חומוס, פרוסות פסטרמה של כתף בקר, פרוסות עגבנייה טרייה, רצועות מלפפון חמוץ ופרוסות בצל סגול ומעל הכול טבעות חלפיניו חריף ירוק.

כריך שניצל מטוגן מפנק

ייתכן שלא ידעתם אבל חרדל ושניצל הם שילוב מהשמיים. להכנת הכריך הזה נשתמש בג'בטה שעליה נמרח חרדל דיז'ון, נוסיף עלי רוקט, רצועות של שניצל מטוגן, עגבניות שרי חתוכות לחצי, פרוסות מלפפון ירוק ובצל סגול.

כריך צמחוני מפנק

כריך צמחוני יכול להיות פינוק אמיתי כשמכינים אותו כך: שתי פרוסות של לחם מלא, ארוגולה, בצל מטוגן, סטייק פטריית פורטובלו, גבינת מוצרלה ורבעי עגבניות שרי בשני צבעים. את הפטרייה מומלץ לצלות על מחבת פסים עם מעט שמן זית ולהניח מעליה את גבינת המוצרלה כדי שתימס בעדינות מחום הפטרייה.

כריך אנטריקוט מפנק

מי שחפצה נפשו בכריך בשרי מפנק צריך ג'בטה מקמח לבן, מיונז לבן, בצל מטוגן, מעט פסטו, נתחי אנטריקוט צלויים על מחבת פסים, חסה קראנץ', פרוסות עגבנייה וג'וליאן של מלפפון ירוק. לצד הכריך הזה הגישו רוטב טריאקי עם שום כתוש ומעט צ'ילי אדום חריף. פשוט מעדן.

כריך גבינת פטה מפנק

את הכריך הזה נמליץ לכם להכין עם לחמנייה מקמח מלא ודגנים ששזורים בה. תחילה מרחו פסטו, אחר כך הניחו עלי חסה, מעט רוקט, פרוסות של גבינת פטה, רצועות של פלפלים קלויים ופרוסות של חציל מטוגן.

כריך פסטרמה כפול מפנק

אם אתם אוהבים את סגנון ההמבורגר הכפול, זה הזמן להתפנק עם כריך פסטרמה כפול בסגנון הזה. ראשית פרסו שלוש פרוסות של לחם דגנים מלא, כעת מרחו שכבה נדיבה של מיונז, הוסיפו חרדל, הניחו חסה סלנובה, עלים של גרגיר הנחלים, הוסיפו כמה פרוסות מגולגלות של הפסטרמה האהובה עליכם, הוסיפו פרוסות צנונית וזיתי קלמטה וסגרו עם פרוסה נוספת ועליה הרכיבו את כל המרכיבים הללו מהתחלה!

טוסט צהובה וצ'דר מפנק

כריך מפנק יכול לבוא גם בצורה של טוסט, לכן פרסו לכם כמה משולשים מלחם לבן והתחילו בהרכבה. ראשית מרחו רסק עגבניות עם מעט מלח ואבקת שום, כעת הניחו מספר עלי בזיליקום טריים, עליהם הניחו פרוסות של עגבנייה ועליהן הניחו פרוסות של גבינה צהובה וגבינת צ'דר. סגרו את יצירת הפאר עם המשולש השני ומרחו חמאה משני צידיו החיצוניים של המשולשים. לאחר מכן הכניסו אל הטוסטר ולפניכם יופיע תוך זמן קצר, טוסט יפהפה וטעים במיוחד.   

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה