למה צריך עבודות קידוח באתר בנייה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('97ae96ac-d3fb-41de-9f24-b42187a08fbb','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('97ae96ac-d3fb-41de-9f24-b42187a08fbb','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15]]);})

עבודות קידוח היו חלק גדול מהכלכלה הויקטוריאנית. הן היו מקור תעסוקה לאלפי אנשים וייצרו כמויות משמעותיות של הכנסות לממשלה. חברת הקידוח הראשונה הוקמה בשנת 1858 על ידי וואלאס קוביט שהיה מהנדס אשר עבד בעבר ברכבת הצפונית הגדולה.

FREEPIK

עבודות קידוח באתר בנייה

עבודות קידוח הן לרוב חלק מעבודות הבנייה. קידוח הוא תהליך של יצירת חורים באדמה באמצעות מקדחה. מקדחים משתמשים במקדחים כדי ליצור חורים באדמה ולקדוח דרך סלע, בטון או חומרים אחרים. ניתן להשתמש במקדחים גם ליצירת חורים עם הברגה במתכת (לדוגמה, עבור ברגים או מסמרות) או בעץ.

הקידוח יכול להתבצע ביד עם מקדחה או כלי סיבובי או עם כלי מופעל באוויר כמו פטיש חשמלי.

מכיוון שאנו יודעים שעבודות קידוח הן לרוב חלק מעבודות הבנייה, חשוב לנו לדעת כיצד לקדוח בצורה יעילה ובטוחה. מאמר זה ייתן לכם כמה טיפים כיצד לעשות זאת בצורה נכונה כדי שלא תפגעו בעצמכם בסופו של דבר

עבודות קידוח משמשות לקידוח חורים באדמה. הסוג הנפוץ ביותר של עבודות קידוח הוא אסדת הקידוח הסיבובית. הוא מורכב מראש מקדחה מסתובב, שקצת מחובר אליו. הביט מסתובב וקודח לתוך האדמה, יוצר חור שניתן לגשת אליו מהחלק העליון או התחתון של הבאר.

עבודות קידוח הן תהליך של קידוח חורים במגוון חומרים ושימוש במקדחה ליצירת פתחים. עבודות קידוח משמשות בתחום הבנייה להתקנת עוגנים, כבלים או ציוד אחר בבטון או בנייה. הם משמשים גם לפינוי פסולת ולעבודות תחזוקה במבנים.

ניתן לסווג עבודות קידוח לפי סוג החומר הנקדח:

  • בטון - הקידוח נעשה עם מקדחה פטיש או ביד;
  • בנייה - קידוח נעשה עם jackhammer;
  • מתכת - הקידוח נעשה עם מקדחה חשמלית.

 

עבודות קידוח הן תהליך של קידוח, בדרך כלל בסלע, ליצירת חור. עבודות קידוח יכולות להיעשות ביד עם מקדחה או כלי סיבובי, אך לרוב זה לוקח זמן רב וקשה. עבודת קידוח בשטח היא עבודה קשה הדורשת כוח פיזי וסיבולת רבה. זוהי אחת העבודות הקשות והמסוכנות ביותר בתעשיית הנפט.

למרות שקיימים כמה אמצעי בטיחות, עבודת קידוח עדיין מהווה סיכונים רבים לעובדים. כדי להפחית את הסיכונים הללו, חברות צריכות לשכור קודחים מנוסים שעושים זאת כבר כמה שנים. עם זאת, לא קל למצוא קודחים מנוסים שמוכנים לעבוד במקומות המרוחקים שאליהם חברות זקוקות להם. זה המקום שבו בינה מלאכותית נכנסת לתמונה - על ידי שימוש באלגוריתמים של למידת מכונה, בינה מלאכותית יכולה להבין אילו מועמדים לתפקיד יתאימו ביותר לעבודות הקידוח ולשלוח להם הצעת עבודה ללא כל התערבות אנושית.

עבודות קידוח בשטח

זהו סעיף העוסק בעבודות קידוח בשטח. אחד ההיבטים החשובים ביותר בעבודות הקידוח בשטח הוא שניתן לבצע אותן מרחוק. זה מקל על חברות להחזיק עובדים באתר כשהן זקוקות להם, וגם מאפשר לעובדים להישאר בבית כשהם צריכים חופש.

זה יכול גם לשפר את הבטיחות על ידי צמצום או ביטול הסיכון לתאונות הנגרמות מעייפות וכושר שיפוט לקוי. קידוח הוא תהליך הכולל שימוש באסדות קידוח סיבוביות ליצירת חורים באדמה. הדבר נעשה לצורך הפקת משאבי טבע כגון נפט, גז, מינרלים או מים.

תפקידו של הקודח הוא לשלוט ולהפעיל את האסדה והציוד הנלווה לה. הם אחראים לקבוע היכן לקדוח וכמה עמוק לקדוח. חובות אחרות כוללות העמסת צינור מקדחה לתוך קידוח באר, הובלת צינורות וכלים מאתר אחד לאחר, ניהול כוח אדם באתר והפעלת ציוד כגון דריקים ומנופים.

למידע נוסף ביקרו באתר שלנו: zu-zu.co.il

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה