מדוע כדאי לנו לרכוש ביטוח דירה?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('954dfe9a-e5a5-4d5c-8d83-2f721cc51292','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('954dfe9a-e5a5-4d5c-8d83-2f721cc51292','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15]]);})

עבור רוב האנשים אשר מחזיקים ברשותם בדירה, דירה זו מהווה עבורם את אחד הנכסים היקרים להם ביותר ואת אחד הנכסים היקרים ביותר אשר רכשו וירכשו בחייהם. דירה היא נכס עבורו אנחנו משקיעים סכומי כסף גדולים מאוד אשר משעבדים אותנו למשך שנים רבות וכל זאת בנוסף למשמעות הרגשית אשר אנו מייחסים לה, הרי שמדובר במקום בו חיה משפחתנו ובו אנחנו חיים, אוספים חוויות ומגדלים את ילדינו. מכל הסיבות האלו קיימת חשיבות גבוהה לכך שעלינו יהיה להגן על הנכס היקר הזה מפני גורמים שונים אשר יכולים לגרום לו נזק כגון: רעידות אדמה, סופות, מלחמות ועוד. אחת הדרכים הטובות ביותר באמצעותן נוכל להגן על הנכס היקר שלנו ולהעניק לעצמנו שקט נפשי היא על ידי רכישת ביטוח דירה אשר יעניק לנו את כל הכיסויים הדרושים מפני כל הסיכונים אשר הזכרנו מעלה. כמו כן, ביטוח זה יכסה אותנו מפני נזקים שונים אשר יכולים להיגרם דירה שלנו, לנפשות אשר מתגוררות בה ולתכולה הקיימת בה.

Pixabay

מה מקנה לנו ביטוח הדירה

 ביטוח דירה מעניק לנו כיסוי כספי מפני נזקים אשר יכולים להיגרם לדירה שלנו בעקבות אירועים שונים אשר יכולים להתרחש בפתאומיות ולתפוס אותנו לא מוכנים כגון: נזקים חמורים במקרים של מזג אוויר קיצוני כגון הצפות לדוגמה . אירועים אלו אשר יכולים לגרום נזק כבד לדירה שלנו ולתכולה המצויה בה, שהיא בעצב רוב הרכוש החשוב ביותר שיש לנו, יכולים לעלות לנו ביוקר מבחינה כספית במידה והם אכן מתקיימים. מעבר לעלויות הכספיות אשר יכולות להיגרם לנו, תמיד קיים תרחיש בו אנו עלולים לאבד את הדירה שלנו ולהישאר ללא כל קורת גג לראשנו כמו במקרים של שריפה למשל. במקרים אלו אנו נאלץ לשאת בעלויות נוספות אשר הינן לא פחות גבוהות כגון תשלום דמי שכירות עבור המגורים החלופיים.

רכישת ביטוח דירה אשר יעניק לנו כיסוי מקיף לנזקים אשר עלולים להיגרם לדירה שלנו ולתכולה המצויה בה, מבטיח לנו שקט נפשי ורשת ביטחון כי במידה ויגרם נזק לדירה שלנו יהיה גוף אשר יעמוד מאחורינו ויסייע לנו בנטל ההוצאות הכספיות הגבוהות הכרוכות במקרים כאלו.

ממה מורכבת פוליסת הביטוח

פוליסת ביטוח דירה תהייה מורכבת ברב המקרים משני סעיפים ראשיים עיקריים והם: ביטוח מבנה הדירה וביטוח תכולת הדירה. את הביטוחים הללו ניתן לרכוש בפוליסה אחת אשר תכיל בתוכה את שניהם או שניתן לרכוש את כל אחד מהם בנפרד. כמובן שקיימת המלצה חד משמעית לרכוש את שני הביטוחים האלו בפוליסה אחת מפני שכך תוכלו להבטיח לעצמכם את הכיסוי המקסימלי במקרים של נזק משמעותי אשר יכול להיגרם לדירה שלכם. ביטוח המבנה לבדו, כשמו כן הוא. ביטוח זה מעניק כיסוי לנזקים אשר נגרמים באופן ישיר למבנה עצמו ולתשתיות המבנה. הכונה בנזקים ישירים היא לנזקים אשר עלולים להיגרם על ידי מפגעי מזג האויר , פריצות וכד'.  ביטוח התכולה, אשר שמו בהחלט מרמז על תפקידו, למעשה מעניק כיסוי לכל הרכוש אשר מצוי בדירה ואשר מופיע בפוליסה,  במקרה של נזק אשר נגרם לו או במקרה של גניבה לדוגמה. חשוב לדעת בנוגע לביטוח התכולה כי ניתן לבצע במסגרתו הרחבות שונות במידה וקיים ברשותנו ציוד יקר ערך באופן מיוחד. אגב, ניתן גם להרחיב את הביטוח בכדי שיכלול כלי רכב ממונעים אשר נמצאים מחוץ לדירה כגון, אופניים, קורקינט חשמלי וכד'.

ביטוח דירה בעידן הדיגיטלי

בעידן הדיגיטלי של ימינו ניתן לבצע כמעט את כל הפעולות אונליין, כולל רכישת ביטוח דירה. זהו פתרון קל אשר חוסך זמן ומשאבים הן ללקוח והן לחברת הביטוח. ברכישת ביטוח באופן מקוון הפכה להיות שיטה פופולארית והיא בהחלט מהווה דרך יעילה לצורך זה. בשיטה המקוונת הלקוח יכול לעבור על הדברים בקצב שלו ובזמן שנוח לו וכמובן שכל התהליך יכול להיעשות ללא צורך לצאת מפתח הבית. היתרונות העיקריים של רכישת ביטוח און ליין באמצעות טופס מקוון הם :

  • מדובר בתהליך קל ונוח וידידותי למשתמש
  • קבלת הנחה – חברות הביטוח מעניקות הנחה ללקוחות אשר רוכשים את הביטוח אונליין.
  • מאפשרת ללקוח לעבור על כל הפרטים בצורה יסודית ובקצב שלו.
  • אפשרות לצפות בכל פרטי הפוליסה בעת רכישת הביטוח ללא לחץ מצד נציג.
  • זמן ונוחות – אפשרות לבצע את הרכישה בזמן ובמקום הנוח ביותר ללקוח.

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה