מהו רואה חשבון אמריקאי ולמה אתם חייבים להיעזר בשירותיו

$(function(){setImageBanner('81f5b6b0-7b36-479f-80a4-1e55316c3982','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

ארצות הברית מכונה גם ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות בשל הפוטנציאל העסקי והכלכלי העצום שקיים בה – אנשי עסקים ישראלים שחושבים להגדיל את העסקים שלהם בשווקים גדולים ומגוונים יותר, משקיעי נדל"ן שמוצאים הזדמנות לרכוש קרקעות ובתים במחירים מוזלים הרבה יותר מאשר בישראל וכל שמעוניין לקטוף קצת מן החלום האמריקאי בכל צורה שהיא. אלא שעם כל הדבש יש גם עוקץ לא קטן – הסדרת הרישוי והמיסים על העסקים וההון שצוברים בפני רשויות החוק והמיסוי האמריקאיים. לצורך הסדרת העניינים, תשלומי המס והגשת הדוחות לרשות המס האמריקאית הנוקשה IRS יש לגשת אל עורך דין אמריקאי מקצועי ומיומן.

FREEPIK

לפנות לגורמים מקצועיים שמסדירים לכם את כל ענייני המס

כל מי שמקיים פעילות עסקית בארה"ב, בין שהוא אזרח אמריקאי או ישראלי עם גרין קארד, חייב בתשלום מיסים. זה כולל משקיעים זרים, משקיעי נדל"ן, סטארטפיסטים, מי שעושה רילוקיישן, אנשי עסקים שפותחים עוד סניפים, קמעונאים, סיטונאים ועוד. לא מעט מהמשקיעים שיש להם גם עסקים בישראל וגם בחו"ל מגלים לאחר זמן כי הם למעשה משלמים כפל תשלומים כיוון שהם לא הסדירו בזמן את הדוחות וכל המסמכים שהם היו צריכים להסדיר עם בואם. בכדי להקל על העניינים, לא להיכנס לתסבוכת עם רשויות המס הנוקשות של IRS וכן כמובן כדי להימנע מכפל תשלומים חשוב מאוד למצוא רואה חשבון אמריקאי מוסמך ומנוסה לטפל בעניינים שלכם ברמה הגבוהה ביותר – דרך  pstein.com/he/

כיצד רואה חשבון אמריקאי מסייע לבעלי עסקים ומשקיעים ישראליים

רואה חשבון אמריקאי הינו אדם שסיים לימודי תואר בראיית חשבון עם התמחות ספציפית בראיית חשבון אמריקאית, קרי – הוא מבין בצורה יסודית את כל ענייני המיסים המנוהלים בארצות הברית תחת רשות הIRS. זה מאוד רלוונטי לכל ישראלי שמחזיק גרין קארד או אמריקאיים בעלי אזרחות ישראלית שמנהלים קריירה, השקעה או עסק בארצות הברית, למרות שהם לא צריכים לגור שם בפועל. רשות המס האמריקאית IRS שונה מאוד ממערכת המיסוי הישראלית בכל מני אופנים. איתם אסור לעשות טעויות, להתעכב ולשחק משחקים. לכן, אם אתם כעת או בעתיד מתכננים להקים עסק או להשקיע בחו"ל, חשוב מאוד למנות רואה חשבון אמריקאי שיסדיר לכם את הדוחות השנתיים ויסייע לכם בהגשת התשלומים בזמן.

שירותיו של רואה חשבון אמריקאי

כחלק משירותיו של רואה חשבון ישראלי המבין בכל תחומי המיסוי האמריקאיים, הוא יכול לספק לכם מידע, שירות וסיוע בכל מה שקשור להגשת הדוחות השנתיים, הסדרת התשלומים בצורה מדויקת ומניעה של תשלומים כפולים, יעילות פיננסית וניהול חכם של העסק שלכם, טיפול בבעיות שצצות מול הרשויות, ייצוג נישומים אל מול ה- IRS ועוד. אם אתם מחפשים שירות מקצועי, אמין ומשתלם במיוחד, אל תהססו לפנות אלינו.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה