מה ההבדל בין פרסום בגוגל וקידום אורגני?

$(function(){setImageBanner('4f7bcbb8-93d3-4b10-850a-4f5770be614a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

עולם הפרסום באינטרנט הולך ומתרחב משנה לשנה וכיום בעלי עסקים מבינים כי הם לא יכולים לבנות תכנית פרסום לעסק שלהם מבלי לכלול טכניקות פרסום באינטרנט. אחד הערוצים המובילים באינטרנט אם לא המוביל שבהם הוא הפרסום בגוגל. קל להתבלבל בין הנושאים השונים כיוון שהרבה אנשים משתמשים בהם כמילים נפרדות אחת לשנייה, אולם יש הבדל בין פרסום בגוגל וקידום אורגני. אז מה ההבדל בין פרסום בגוגל וקידום אורגני? מדוע זה לא נחשב לאותו דבר? והיכן כדאי לנו להשקיע?

קידום

מהו פרסום בגוגל?

פרסום בגוגל הוא שם כולל לכל טכניקות הפרסום הקשורות בגוגל. בין אם מדובר בשימוש בפלטפורמת הפרסום הממומן של גוגל (גוגל אדווארדס) ובין אם בקידום אורגני בגוגל, קידום מקומי בגוגל, קידום מוניטין בגוגל, קידום בגוגל תוך שימוש בפלטפורמות שונות שהוא מציע ועוד. כל אלה נכללים תחת קטגוריית הפרסום בגוגל. בעלי עסקים רבים משקיעים כסף רב בפרסום בגוגל מכיוון שנתח גדול מאוד של גולשים עובר בסופו של דבר דרך גוגל. אם העסק שלכם יתגלה בעיני גולשים המחפשים ביטויים הקשורים בעסק שלכם אז חלק מהגולשים ייכנסו גם לאתר שלכם. ככל שתדורגו יותר גבוה בתוצאות החיפוש כך תקבלו יותר תנועה לאתר שלכם. אם ביטויי המפתח המקודמים הנם הנכונים עבורכם, הרי שקהל היעד גם יהיה קהל ממוקד ורלוונטי למה שיש לכם להציע.

מהו קידום אורגני?

הקידום האורגני הוא בעצם הליך קידום האתר במנועי החיפוש. קידום אורגני הוא שם כולל לטכניקת הפרסום המדוברת, כיוון שיש יותר מנועי חיפוש מאשר גוגל. מנועי החיפוש של BING ו-YAHOO למשל גם נחשבים למנועי חיפוש טובים, רחוקים מאוד מגוגל ברמת מאגרי מידע ואלגוריתם שמדרג את התוצאות, אולם גם הם קיימים ויש אנשים שמשתמשים בהם. בדרך כלל מזכירים קידום אתרים בגוגל כאשר מדברים על קידום אורגני וזאת משום שאם תשקיעו בקידום האתר שלכם בגוגל, הוא לרוב יקודם גם במנועי החיפוש האחרים וזאת בזכות האלגוריתם המפותח של גוגל.

היכן כדאי לי להשקיע את המשאבים שלי?

אנו בעד שכל תכנית פרסום תכלול גם פרסום בגוגל וגם קידום אורגני. כלומר, שאם אתם יכולים להשקיע גם בקמפיין פרסום ממומן בגוגל וגם בקידום אורגני – עשו זאת. כך תשקיעו יותר כסף בכל חודש אולם תפעלו גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך. אם התקציב שלכם אינו מאפשר זאת יהיה עליכם לבחור את טכניקת הפרסום שלכם על פי התוצאות המתבקשות. אם יש לכם סבלנות והעסק כבר קיים ויש לו בסיס לקוחות קבוע, תוכלו לשלם עבור קידום אורגני כדי לקבל תוצאות טובות ומשתלמות יותר כלכלית בטווח הארוך. אם אתם צריכים לקוחות כאן ועכשיו כדי לקדם את העסק בדחיפות, כדי להכניס כסף בדחיפות או כדי לבנות בסיס לקוחות ראשוני לעסק הרי שתרצו לבחור בטכניקת הפרסום הממומן.

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה