מחירי בניית אתרים - כמה לשלם על בניית אתר?

$(function(){setImageBanner('f3b075e4-7329-4e47-bb1d-e54a430b95f3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

בניית אתר חדש היא פרויקט מורכב, אך גם מרגש. בסופו של התהליך תקבלו אתר חדש ונוצץ, שאם נבנה כהלכה – יכול להביא לשדרוג הנוכחות שלכם ברשת ולסייע להבאת לקוחות חדשים.

Pixabay

מכיוון שבניית אתר היא פעולה עסקית, שרצוי גם למדוד אותה במשך הזמן גם מבחינת האפקטיביות שלה – חשוב לדעת כמה יעלה לבנות אתר ומהם בעצם המחירים של בניית אתרים.

על המחיר של בניית אתר ישפיעו גורמים רבים, וננסה להביא אותם כאן – על מנת שתוכלו להעריך טוב יותר עלוות משוערת של פרויקט כזה.

סוג האתר ומשך זמן הבנייה

אתר אינטרנט הוא שם כללי לסוגים אפשריים רבים מאוד של מוצר. האתרים הקטנים והבסיסיים ביותר הם בדרך כלל אתרי תדמית. אתרי תדמית פשוטים מציגים בכמה דפים מידע על העסק וכוללים בדרך כלל דרכים ליצור קשר עם החברה.

אתרים מורכבים יותר כוללים קטלוג מוצרים שמתעדכן באופן קבוע ואתרי מסחר איקומרס שבהם ניתן לבצע רכישות. אתרים אלו דורשים מערכת ניהול וגם חיבור לאמצעי סליקה – אם מבצעים קניות באתר.

מחיר האתר ייקבע בהתאם לסוג שלו. ככל שהאתר מתקדם יותר ומורכב יותר לבנייה – המחיר שלו יהיה גבוה יותר. סוג האתר הוא הדבר הראשון שיקבע את המחיר שלו.

דבר חשוב נוסף שיש לציין כאן, הוא שעלות הקמת האתר שונה מאוד אם החברה לבניית אתרים שלכם צריכה לפתח את האתר מאפס, או להשתמש במערכת ניהול תוכן מובנית, כמו וורדפרס למשל. בניית אתר במערכת ניהול כמו וורדפרס או ג'ומלה מהירה הרבה יותר מפיתוח של אתר ומערכת ניהול עצמאית. פלטפורמות של מערכות ניהול תוכן מקצרות מאד את תהליך הבנייה. בוורדפרס יש גם תוספים מוכנים רבים הם אפשר להשתמש ותבניות עיצוב שמקלות על תהליך הבנייה.

זמן הוא פרמטר חשוב בקביעת מחיר הפרויקט. ככל שהאתר מורכב יותר לפיתוח – הוא ייקח יותר שעות תכנות ויעלה ללקוח יותר.

מי מעצב, בונה, וכותב תכנים

פרמטר נוסף שיקבע את מחיר האתר הוא עם איזה חברה בוחרים לעבוד. חברות קטנות הן בדרך כלל זולות וגמישות יותר. הן עובדות במקרים רבים עם מערכות ניהול תוכן כמו וורדפרס, ויש להן זמינות גבוהה ומשך עבודה קצר – בדרך כלל.

ניתן גם לבחור לעבוד עם חברות גדולות לבניית אתרים, שלהן מערכת סגורה שהן פיתחו בעצמם. בדרך כלל, עבודות מסוג זה יהיו יקרות בהרבה, והמחיר של בניית אתר תדמית  אפילו יכול להיות אלפים רבים של שקלים.

החיסרון בלעבוד מול חברה עם מערכת ניהול תוכן סגורה היא שאם תרצו להעביר את האתר שלכם לניהול של גורם אחר, לא תוכלו לעשות זאת ותצטרכו קרוב לוודאי לבנות אתר חדש לחלוטין. הסיבה לכך היא שמערכת סגורה ניתנת לעדכון, שינוי ותחזוק רק על ידי החברה שיצרה אותה.

מעבר לגודל החברה, גם שאלת עיצוב האתר וכתיבת התכנים שבו יכולה להשפיע על המחיר. חברות רבות עובדות עם מעצבים שלהן וחברת  UI מציעות את העיצוב כחלק בלתי נפרד מחבילת המחיר של בניית האתר. אם תרצו לעצב את האתר עם מעצב שלכם, תצטרכו לשלם לו לא מעט כסף, לכן תמיד עדיף להיעזר במעצבים שמוצעים לכם מטעם החברה.

חלק בלתי נפרד מבניית האתר היא גם כתיבת התכנים שלו. אם תכתבו את התכנים בעצמכם, הדבר יוזיל את העלויות. אך בדרך כלל בעלי העסק זקוקים לעזרה בכתיבה מקצועית של התכנים, ויש לקחת זאת בחשבון במחיר בניית האתר.

לסיכום, בניית אתר יכולה להתחיל בסביבות 2,000 ₪ ולהגיע גם ל-10,000 ₪ ויותר. הדבר ישתנה בהתאם לפרמטרים שהוזכרו כאן.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה