$(function(){setImageBanner('ca293a6e-56a6-41cb-b695-4ace96d92ab2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

כל חברת קידום שנמצאת לפחות כמה שנים בתחום נתקלה לא פעם ולא פעמיים במאמרים ברשת המנסים לסכם כמה עולה שירות קידום אתרים. גדולי המקדמים בישראל (וגם הרבה חברות קידום קטנות עד בינוניות) יאשרו לכם שאין מחיר קבוע או סטנדרט קבוע של מחירים לעבודת קידום אתרים מקצועית. למעשה, המחיר יכול להשתנות בראש ובראשונה בין חברה לחברה, בין מקדם כזה או אחר וכמובן שהתמחור צריך להתבצע אינדיבידואלית לכל לקוח בהתאם לתחום שלו, למידת התחרות בתחום, למצב הקיים באתר, לכמות העבודה הראשונית שיש לבצע, למתחרים באותו ענף ועוד פרמטרים רבים אחרים.

Pixabay

כמה צריך לעלות קידום אתרים מקצועי?

נתחיל מהעובדה הפשוטה ביותר והבסיסית ביותר והיא המחיר שכן צריך להיות. אם אתם מחפשים אחר קידום אתרים מקצועי ורציני – המחיר לחבילת שירותי קידום ממוצעת יכולה להגיע לאלפי שקלים בחודש. עבור עסקים קטנים מדובר בנתח מהותי מתקציב הפרסום שלהם (או כל תקציב הפרסום) ועבור עסקים בינוניים וגדולים יותר מדובר בסכום מצחיק שכן הן משקיעות לפחות כמה עשרות אלפי שקלים בחודש בקידום אורגני. תתפלאו לשמוע שחברות גדולות הנמצאות כבר במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש עדיין משלמות סכומים גדולים בכל חודש לחברות קידום מובילות על מנת להישאר בתוצאות אלו.

הפרמטרים המשפיעים על מחיר השירות:

  • החברה/המקדם – המחיר עשוי להשתנות בראש ובראשונה בהתאם לחברה או למקדם שאתם עובדים מולו. אם תפנו ל3 פרילנסרים שונים בתחום הקידום ייתכן ותקבלו 3 הצעות מחיר שונות עבור אותו סדר גודל של עבודה והשקעה בקידום האתר שלכם. זה תלוי באיך איש המקצוע מעריך את עצמו + גובה בצורה מכובדת ואחראית בהתאם לשירות שהוא מספק.
  • גודל החברה – אם יכולים להתעצבן מכך אולם ככל שחברת הקידום תהיה גדולה יותר (מבחינת משרדים, עובדים וכו') כך אתם עשויים לקבל הצעת מחיר גבוהה יותר.
  • איכות השירות – חברות קידום איכותיות עושות שימוש בכלים שונים לצרכי מחקר המתחרים של העסק שלכם, לצרכי מעקבים ודירוגים, לאיסוף מידע אודות התנועה באתר שלכם וההתנהגות שלה ועוד. הכלים הללו עולים כסף ומצד שני מאפשרים עבודה מקצועית ואיכותית יותר על האתר שלכם. לקבלת הצעת מחיר משתלמת התקשרו 04-8455445
  • איכות התכנים והמאמרים – תכנים איכותיים יותר העולים לאתר שלכם או מפוזרים ברשת לצרכי קידום האתר עולים הרבה כסף ועל כן ככל שהדרישות שלכם כבעלי העסקים לתכנים איכותיים יותר באתר שלכם כך הצעת המחיר אליכם תגדל.
  • כמות הקישורים והאינטנסיביות – לכל חברת קידום יש את שיטת הקידום שלה לכמה קישורים כל ביטוי מקודם או אתר צריך לקבל בחודש ומהיכן. ככל שהאינטנסיביות של הקידום גבוהה יותר כך המחיר יעלה בהתאם להוצאות חברת הקידום.
  • חלק משירות גדול יותר – אם גם בניתם אתר אינטרנט אצל אותה חברה ונתתם לה גם לנהל קמפיין ממומן שלכם בפייסבוק/בגוגל למשל תוכלו לבקש מחיר כולל נמוך יותר לכלל השירותים מבלי לפגוע באיכות העבודה.
  • מידת התחרות בתחום – תחום שהתחרות בו גבוהה יותר ידרוש עבודה אינטנסיבית יותר ומקצועית יותר ועל כן המחיר שיידרש הנו גבוה יותר.
  • מצב אתר הלקוח – במידה והמצב הקיים של האתר דורש תיקונים רבים על ידי מתכנת או עובד של חברת הקידום ייתכן והתמחור מראש יהיה גבוה יותר.
  • כמות ביטויים לקידום – ישנן חברות המתמחרות את חבילות הקידום בהתאם לכמות הביטויים המקודמים. לכל ביטוי יש צורך בהשקעת משאבים, עבודה ומאמץ על כן כך גם עבודת הקידום עולה יותר.

הסכם עבודה מסודר:

חשוב לעבוד עם הסכם עבודה מסודר המעגן את טובת שני הצדדים. כמו כן הצעת המחיר צריכה להיות כתובה במפורש בהסכם ללא אותיות קטנות. אם ישנם שירותים נוספים או תנאים נוספים הקשורים לתמחור אלה צריכים להיכנס להסכם בצורה ברורה גם כן.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה