מחלל עבודה פתוח לחלל עבודה סגור

$(function(){setImageBanner('a4f8538b-0fb8-4e57-ab9c-e9cd3c2f348e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

איזה שדרוג עצום זה שניתן היום בקלות מרבית לשנות את החלל ולהפוך אותו מחלל פתוח לחלל סגור ואינטימי למגוון צרכים. בעבר, כל שינוי כזה הצריך שיפוץ מסיבי של המרחב והשקעה כספית עצומה, כשהיום השירות הזה ניתן על ידי מחיצות אקוסטיות ניידות שמותאמות לכל מקום והאילוצים שלו, ויתרה מכך, הן גם מגיעות מעוצבות למשעי! תשאלו וודאי היכן נחוצות אותן מחיצות? התשובה שכמעט בכל חלל בו יש ארבע קירות, אלא אם כן מדובר בחלל קטן במיוחד. מחיצות אלה אפקטיביות למעשה בכל מוסד גדול ועד למשרד קטן שדורש במקרים רבים, מרחב סביבתי הולם בו ניתן לעבוד בהיעדר כל רחשים, הסחות והפרעות. במאמר זה נרחיב אודות אותן מחיצות, על הדינאמיות שלהן והיכן מומלץ לעשות בהן שימוש.

ש.א. טכנולוגיות – מחיצות אקוסטיות ניידות.

מי זקוק להן ועל אילו צרכים הן עונות?

במבנים רבים אנו נזהה את ההפרדה בין החללים שמתבצעת על ידי קירות פנימיים או קירות חיצוניים עשויים לרוב מבטון. קירות אלה מטרתם לבודד רעשים, לשמור על טמפרטורה של החדר, לספק אינטימיות ויזואלית וליצור בידול בין סוגי החדרים. אך מה עושים כאשר יש לנו חלל פתוח שלא מאפשר את שלל הצרכים הללו?

עסקים רבים שמעוניינים ליהנות מחלוקה אפקטיבית ולהצליח למסך את הרעשים הסביבתיים יעשו שימוש רב מחיצות אקוסטיות ניידות, כשבעזרתן יצליחו ליצור את ההפרדה האולטימטיבית ובתום כל פעילות לקפל אותן ולהניח אותן בצד ולהשיב את השטח לתבניתו המקורית.

חללים גדולים לרוב קיימים במסגרת עבודה במשרד, במוסד ציבורי ובכל סביבה בה מתאספת אוכלוסייה גדולה של אנשים שלא פעם ידרשו להשיג את התנאים של חלל קטן ואישי, במטרה להצליח לבצע עבודה שדורשת ריכוז, למטרות שיחות אישיות או כל דיון בדלתיים סגורות בנוגע להתנהלות או תקציב החברה.

בשל היותן ניידות הן מאפשרות דינאמיות רבה במרחב ובעזרתן אפשר לנצל את השטח של המשרד או האולם בצורה מכסימלית, אפשר לנהל את המרחב בתכנון אלסטי ונבון, לבצע הפרדה אקוסטית במקרים בהם המיסוך הוא אקוטי ועוד.

לאן הן מיועדות ומה היתרונות שלהן?

ניתן ליישם את אותן קירות הפרדה בכל אזור גדול ופתוח כגון -

משרדים – הן תהיינה יעילות מאוד בזמן שהן מוצבות להן במרחב המשרדי בכל שלב בו קיים צורך בפרטיות - בזמן בו העובד זקוק לריכוז גבוה, בזמן ראיון עבודה, פיטורים, ישיבות צוות וכולי.

מרכזים קהילתי – כל מתנ"ס או מועדון גמלאים יעשו בהן שימוש רב כדי לחצות שטח למטרות פעילות של קורסים, סדנאות ושלל חוגים בהם ניתן לקבל את האקוסטיקה הטובה ביותר. בחלל אחד יהיה ניתן להעביר חוג פסנתר בעוד שבמקביל אליו אפשר יהיה לבצע חוג ציור. כמו כן, בחלל אחד ניתן יהיה לבצע שיעור מחול כשבחדר השני ניתן יהיה לצפות בהצגת ילדים וכולי. בתום כל פעילות אפשר יהיה להשיב את המרחב למתכונת הרגילה שלו, על ידי קיפול של המחיצה הניידת.  

אולמות אירועים ומרכזי קונגרסים  –גם אולמות אירועים או מרכזים שזקוקים לחלק את החדרים שלהם יעשו שימוש במחיצה שתגדיר ותעצב מחדש את החדרים ותאפשר כמה וכמה אירועים ופעילויות בו זמנית.

הפתרון לתיחום, ניידות ומדולריות מרבית

רמת האפקטיביות שיכול לספק חיץ בחלל היא מרובה, בפרט אם ניתן יהיה לשנע אותו במרחב בקלות בכל זמן שחפצים בכך. לכל מחיצה יש גלגלים שבאמצעותם ניתן לנייד אותה בשטח, לפרוס אותה ולקבע אותה. המחיצות עשויות מחומרי גלם מגוונים, מה שמשפיע על רמת הבידוד שלהן - עץ, מלמין, פורמייקה, שעם וכולי. תפקידן של מחיצות אקוסטיות ניידות הוא לפני הכל לאפשר את כל התנאים הקיימים במקום סגור לזמן מוגבל, כשלאחר מכן ניתן להשיב את החלל לקודמו בקלות ובמהירות. רמת הבידוד הגבוהה שלהן מזמנת מימוש של כמה וכמה אירועים בו זמנית, כשכל אחד מקבל אוטונומיה ואת מלוא הפרטיות. ניתן ליצור מחיצות כאלה  בהתאמה אישית, כך שהן נותנות מענה במדויק על כל מנעד הצרכים של החברה או המוסד – הן במידות, בגודל, ברמת האקוסטיקה, בבידוד, בצורת הניידות שלהן וגם בסגנון העיצובי. 

המאמר נכתב באדיבות ש.א. טכנולוגיות – מחיצות אקוסטיות ניידות.

 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה