מטבחים מעוצבים במבצעים מהיבואן לצרכן - מטבחי דניאל

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('f5d1a09f-9db2-4c55-afbb-ce39f6fe6a75','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f5d1a09f-9db2-4c55-afbb-ce39f6fe6a75','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15]]);})

מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית לחדרי המטבח שלכם ולדקורציה הביתית מומלץ להסדיר בחברה פרטית, ולא ברשת שיווק. רשת שיווק, בדרך כלל, עוסקת בכלל הפתרונות לבית, מה שמשאיר, בדרך כלל, את תחום המטבחים לוקה בחסר בהרבה מאד תחומים: ויסות לגודל החדר, שינויי עיצוב על פי רוח הלקוח ועוד. את הפתרונות הללו כן ניתן למצוא בחברה פרטית אשר תחום העיסוק שלה הוא אך ורק מטבחים.

. כזו היא חברת הבוטיק מטבחי דניאל אשר מתמחה בעיצוב ובניית מטבחים בבתי לקוחות. מטבחי דניאל מספקת לצרכן את כל הסיבות לחייך בהשתמשה בחומרי ייצור מן המעלה הראשונה אשר ייקחו את המטבח לסטנדרטים חדשים של עמידות ונוחות במהלך השימוש.

מטבחי דניאל

להסדיר את המטבח של חייכם

מטבחים מעוצבים מבית מטבחי דניאל מגיעים אליכם ביבוא מיצרניות מוצרי המטבח המתקדמות ביותר בעולם. מטבחי דניאל עומדת בקשרים עם מיטב נגריות העצים, מפעלי הזכוכית, האבן, הקרמיקה והמתכות ומספקת ללקוחות מטבחים במעלה אחרת. חלק מדגמי המטבחים מגיעים קומפלט עם מכשירי החשמל מחוברים. הם נבחרים על ידי מטבחי דניאל להשלמת עיצוב המטבח כפי שבחרתם אותו. לדוגמה, אם החלטתם לרכוש מטבח שחור, יתקבלו מקרר ותנור בעלי גוון זה.

מטבחי דניאל

להבטיח עסקת רכישת מטבח במבצע

מבצע אמיתי הוא לא לרכוש מטבח זול ולגלות שאינכם צריכים אותו או שהוא אינו עמיד. המטרה היא לרכוש מטבח שאתם יודעים שהוא עמיד, חזק, נוח לשימוש ומתבסס על חומרי בוטיק ועיצובים מן המעלה הראשונה, כל זאת במחירים מחמיאים במיוחד. במטבחי דניאל זה בדיוק מה שקורה עבורכם. כצרכנים, תוכלו להגשים את המטבח שתמיד חלמתם עליו, על בסיס עצים, פורמייקה ופולימר, זכוכית ליבה כפולה וקרמיקה משובחת, הכל במחירים כדאיים במיוחד; מטבחים במבצע במלוא מובן המילה!

ליהנות מעיצובים מגוונים במטבח החדש

האם המטבח המיועד הוא מטבח כפרי המבוסס על צבעי עץ וזכוכית ירוקה כחולה בגוון טבעי, או שאולי מתאים לכם יותר מטבח מודרני המבוסס על זכוכית שקופה וחיפויים צבעוניים מתחתיה? מטבח לבן, מטבח שמנת בעיצוב אנגלי, מטבח איטלקי ועוד מגוון סוגי מטבחים מחכים לכם באולמות התצוגה של מטבחי דניאל. העיצובים החדשים יוסיפו חן למטבח שלכם ויקשו עליכם מאד להיפרד ממנו בעוזבכם את הבית מדי בוקר!

להבטיח תנאי שימוש ובטיחות בהתאמה לצרכים

במטבחים של מטבחי דניאל – אתם נהנים מעמידות רבת שנים ומתנאי בטיחות מותאמים אישית. ניתן לרכוש מטבחים עם ארונות לנעילה לאחסון תרופות וציוד להגנה מפני ילדים וגורמים בלתי מורשים ומטבחים עם ארונות קלפות בטוחים לפתיחה. נושא הבטיחות הוא אחד החשובים בניהול מטבח ולכן מאד מומלץ להתבסס עליו כשרוכשים חדר שירות חדש. במטבחי דניאל ילוו אתכם להשגת תנאי הבטיחות המתאימים לשגרת המגורים שלכם: לבד, עם ילדים, עם קשישים, עם חיות מחמד וכד'.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה