"מכבי אסתטיקה" אשדוד משיקה מבצע סוף שנה חגיגי עם הנחות על כל הטיפולים לחברי/ות כל קופות החולים

$(function(){setImageBanner('dcf71d3b-9eac-4c4a-b739-e4fe45c13ff7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

שנה אזרחית חדשה היא במידה רבה הזדמנות לפתוח דף חדש – והשנה הזאת במיוחד, אין ספק שכולנו זקוקים לשינויים ולהתחלות חדשות – גם אם מדובר בשינויים שגורמים לנו להרגיש טוב יותר עם עצמנו ולמלא את מצבורי הביטחון העצמי והאהבה העצמית .אז כדי לעזור במשימה החשובה הזאת, רשת מרפאות "מכבי אסתטיקה" לטיפולים אסתטיים, בניהולה הרפואי של ד"ר מוניקה אלמן, מציעה מעטפת של טיפולים במחירים מיוחדים שיאפשרו לכן ולכם להתחיל את השנה החדשה בצורה קצת יותר אופטימית, זוהרת ורעננה.

רשת "מכבי אסתטיקה" משיקה מבצע סוף שנה חגיגי, המציע 30% הנחה על הכולל את כל הטיפולים לחברי/ות כל קופות החולים.

רשת "מכבי אסתטיקה" מציעה מגוון רחב של טיפולים ביניהם הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורנית, טיפולי סקופלטרה ואסטפיל לשיפור מראה העור, טיפול בצלוליטיס, טיפול באקנה, מירה דריי להזעת יתר, טיפול פוטופיישל לפנים- פילינג על-ידי אנרגיית RF משולבת IPL, טיפול PRP לעידוד צמיחת שיער, טיפול הסרת קעקועים ועוד.

*ההטבה בתוקף עד 31.12.23, ללא כפל מבצעים, בכפוף לתקנון.

 מכבי אסתטיקה

בנוסף, לכבוד חג הנובי גוד וחגיגות השנה החדשה, מכבי אסתטיקה מציעה חבילת טיפולים הכוללת פרופילו, חומר שמוזרק לפנים ולצוואר למטרת עידוד יצירת קולגן, בוטוקס בשלושה אזורים ושני טיפולים משולבים בטכנולוגיות לייזר וטיקסל למיצוק הפנים והצוואר. כל זאת במחיר מיוחד של 5,199 שקלים לאחר הנחה של 30 אחוזים,  בנוסף - שני מוצרי טיפוח פרמיום במתנה – סרום וקרם זהב – בשווי של 740 שקלים.

מכבי אסתטיקה

מנהטן פינת אשדוד

רשת מרפאות ״מכבי אסתטיקה״ מציעה חוויה מזן חדש של טיפולים אסתטיים עם טאץ' מקצועי וחדשני. עם שלושים שנות ניסיון, ד"ר מוניקה אלמן, המנהלת הרפואית של הרשת, מובילה צוות מיומן של רופאים/ות ומטפלים/ות בחמישה סניפים בפריסה ארצית: תל אביב, ראשון לציון, אשדוד, רעננה וחיפה, כאשר כל סניף מציע פתרונות טיפוליים מדויקים ומתקדמים בהתאמה אישית.

ד"ר אלמן מספרת כי המרפאה באשדוד היא ייחודית בנוף המקומי ומאובזרת בציוד חדשני, מתקדם ומקיף. "המרפאה לא נופלת ברמת הציוד והמקצועיות שלה ממרפאות דומות במנהטן. היא מציעה מנעד טיפולים רחב ביותר – החל מהסרת שיער, דרך פילינג, הזרקות וחוטים ועד לטיפולים בקמטים, בכתמי שמש ובהזעת יתר- מירה דריי שהוא היחיד מסוגו בעיר אשדוד – והרשימה עוד ארוכה".

"כל טיפול נתפר בצורה מאוד מדויקת לפי הצרכים של המטופלת  או המטופל", מדגישה ד"ר אלמן. "בהתחלה אנחנו משוחחים עם המטופלים ועושים בירור מעמיק של מצבם הרפואי ושל הצרכים שלהם, לאחר מכן עושים תיאום ציפיות והדרכה – ורק אחר כך מתאימים את מעטפת הטיפולים היעילה, הבטוחה והמומלצת ביותר בשבילם".

"לא כל טיפול פופולרי מתאים לכל מטופל"

אנחנו חיים בעידן של טרנדים, שבו משפיעני רשת וסלבריטאים מכתיבים לאנשים רבים את מה שגם הם אמורים לכאורה לעשות. ובעולם הטיפולים האסתטיים, הלך הרוח הזה בולט במיוחד. לכן חשוב לד"ר אלמן להדגיש את החשיבות של המקצועיות וההתאמה האישית בבחירת מעטפת הטיפולים האסתטיים המומלצת לכל אדם.

"הרבה פעמים מגיעים אלינו אנשים שראו ברשתות החברתיות טיפול מסוים שהם רוצים לעבור, אבל אנחנו יודעים, מהניסיון המקצועי שלנו, שטיפול כזה פשוט לא מתאים להם ויכול לעשות יותר נזק מתועלת. העור של כל אחד הוא שונה ולא כל טיפול, פופולרי ככל שיהיה, יתאים לכל מטופל – וזה דבר שחשוב שכולם יפנימו".

מכבי אסתטיקה

ברשת "מכבי אסתטיקה" מקפידים כאמור לשלב קשת רחבה של מכשירים, טיפולים ומומחים מתחומים שונים, לעבוד עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ולהציע לכל מטופלת ומטופל את תכנית הטיפול שתאפשר להם להרגיש טוב יותר עם עצמם בצורה בריאה ובטוחה יותר – גם בימים שלפני השנה האזרחית החדשה וגם לכל אורך השנה.

ואם כבר להתחדש בטיפולים אסתטיים לשנה החדשה, ד"ר אלמן קוראת לנו לעשות זאת בסניף אשדוד, לא רק בגלל הציוד המתקדם והצוות המצוין, אלא גם בגלל סיבות אחרות שאי אפשר להתעלם מהן. "זה לא סוד שהדרום בכלל, אשדוד בפרט וגם המרפאה שלנו כאן סבלו המון בתקופה האחרונה – וזו עוד הזדמנות לחזק את המרפאה ואת האנשים המצוינים שעובדים בה. הצוות בסניף אשדוד מורכב מאנשים יוצאים מן הכלל במקצועיות, בהבנה, ברגישות, בתשומת הלב ובטיפול שהם מעניקים לכל אחת ואחד מהמטופלים שמגיעים אליהם".

 

כתובת: הגדוד העברי 5, בניין גר העיר,קומה 9, אשדוד.

טלפון לקביעת תורים: *5767

או לחצו כאן 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה