מכשירי שמיעה קטנים ועד מכשירים נטענים מאודיו סאונד ומיני סאונד

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('6a822d0b-cd6f-4598-8baa-72838aff3a77','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('6a822d0b-cd6f-4598-8baa-72838aff3a77','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15]]);})

מי שמכיר את תחום מכשירי השמיעה מזה שנים רבות, יודע כבר איך היו הדברים בעבר. המבחר היה דל למדי, המכשירים היו גדולים ומגושמים וכל מה שהם ידעו לעשות פחות או יותר זה להגביר את הסאונד שנמצא בסביבה שלהם, בלי כל התחשבות אם מדובר בסאונד חיוני וחשוב שיש צורך להגביר או שמא ברעש רקע מיותר.

  קרידט : לאודיו סאונד

היום, התמונה היא השתנתה ב-180 מעלות. לא רק שהמכשירים המובילים הם כבר גאדג'טים חכמים ומתקדמים לכל דבר, אלא שגם יש מבחר ענק, מה שעשוי להקשות על משתמשים לבחור במקרים מסוימים. ישנם כאמור דגמים רבים ושונים ולא נוכל לדבר כאן על כולם, אבל בכל זאת - עשינו לכם קצת סדר בדברים עם סוגי מכשירי השמיעה ששווה להכיר.

מכשירי שמיעה זעירים

בלי שום ספק מדובר בבשורה העיצובית של השנים האחרונות עם מכשירי שמיעה זעירים וקומפקטיים במיוחד. מדובר במכשירים אותם מעצבים באופן אישי וייחודי על פי מדידות של תעלת האוזן של כל משתמש ושניתן להרכיב בקלות ובפשטות. הגודל של המכשירים הללו לא בא על חשבון הביצועים שלהם ומדובר בכמה מדגמי מכשירי השמיעה המובילים בעולם. אחד הדגמים הזעירים המובילים הוא Micro CIC של חברת אודיפון הגרמנית ויש עוד כמה וכמה דגמים מצוינים של חברות שונות.  לעוד מידע על קטלוג מכשירי שמיעה ניתן ללחוץ על  הקישור 

מכשירי שמיעה נטענים

עוד טכנולוגיה פורצת  מאודיו סאונד  דרך של השנים האחרונות היא זו המאפשרת להטעין את מכשירי השמיעה. הדבר הזה למעשה מייתר את הצורך ברכישה של סוללות מתכלות ובהחלפה שלהן, שהיא לעיתים דבר סבוך ואפילו מעט מעצבן עבור מי שלא מסתדר עם חפצים קטנים. מכשירי השמיעה הללו מגיעים עם עמדות טעינה חכמות המצוידות בנורות חיווי שנותנות מידע אמין על מצב הסוללה. ברבו הדגמים, זמן טעינה של כשלוש שעות יאפשר שימוש ארוך של יממה ושלמה וטעינה קצרה של כחצי שעה תאפשר שימוש לשלוש או ארבע שעות.

מכשירי שמיעה עם חיבור בלוטוס'

כשאנחנו מדברים על גאדג'טים חכמים זה בלי הספק הדבר המשמעותי ביותר. המכשירים  ממיני סאונד שמגיעים עם חיבור בלוטוס' מובנה מאפשרים סטרימינג ישיר של אודיו ישירות אליו, בין אם אודיו או שיחות מהטלפון הנייד, סאונד מטלוויזיות חכמות או אודיו ממערכות שמע ברכב. כמו כן, חיבור בלוטוס' מאפשר שליטה פשוטה מרחוק על המכשיר דרך אפליקציה ייעודית מהטלפון הנייד, כך שלמעשה אין אפילו צורך להוציא אותו מהאוזן בשביל לשלוט בהגדרות השונות. דגמי סדרת Enchant של חברת סוניק מצוידים כמעט כולם בחיבור בלוטוס' מובנה, מלבד המכשירים הזעירים בסדרה.

טכנולוגיות מתקדמות

קודם כל כשמדברים על סוגי מכשירי שמיעה מובילים כיום, חייבים לדבר על המכשירים המצוידים בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות שמע איכותי וטוב יותר מאי פעם. ראשית כל המכשירים המתקדמים מצוידים במספר גבוה ביותר של ערוצים דיגיטליים, מה שמאפשר חלוקה נכונה ויעילה של הסאונד. מעבר לכך, מדובר במכשירים עם מנגנוני סינון רעשי רקע וסריקת סביבה מהירה במיוחד, כך שלמעשה הם מצליחים לזהות בקלות את כל מקורות השמע המקיפים אותם, להבחין ביניהם ולהבין אילו רצויים ואילו לא ולהעביר למשתמש רק את מה שהוא צריך לשמוע. אוטיקון OPN S זו דוגמה נפלאה למכשיר שמיעה מתקדם כזה עם מערכת פורצת דרך לנטרול רעשי רקע מיותרים ויכולת עיבוד גבוהה פי חמישים בהשוואה למכשירים בקטגוריה דומה.

בשורה התחתונה, כשאתם מגיעים לחפש את מכשיר השמיעה הבא שלכם ומתלבטים בין הסוגים השונים, אלו הסוגים שאתם צריכים לזכור והדברים שכדאי לקחת בחשבון לפני הרכישה. בהצלחה!

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה