ממינוס לפלוס – איך לסגל התנהלות כלכלית נכונה?

$(function(){setImageBanner('3a7f1bc1-67a1-4e54-a92b-7bcdcd4e4b45','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

אם יש משהו משותף גם לאנשים שיש להם כסף וגם לאנשים שאין להם כסף, זאת העובדה שהם מבלים לא מעט מזמנם בחשיבה על כסף – בין אם איך להשיג אותו ובין אם מה לעשות אתו או איך לשמור עליו.

pexels

לא מעט אנשים מגיעים למצבים בחיים שמרגישים הישרדותיים, מצבים בהם הכסף שהם מרוויחים לא מספיק להם וכל סוף חודש מביא עמו חששות לגבי השאלה איך הם יעברו את החודש הבא..
במקום הזה יכולות לעלות שאלות כמו: מה ניתן לעשות על מנת לשפר את המצב הכלכלי? או איך ניתן לצאת מהמצב הכלכלי הבעייתי הזה?
אז החדשות הטובות הן שלא צריכים להשלים תואר בתחום של לימודי כלכלה בכדי להשיג את המטרה, כל מה שצריך לעשות זה לסגל התנהגויות מסוימות אשר יכולות לסייע בהשגת המטרה:

שמירה על מודעות

הצעד המרכזי והחשוב ביותר בו תוכלו לנקוט בדרך לסיגול התנהלות כלכלית נכונה עוברת במודעות להוצאות הכלכליות השונות אשר מהוות את נחלתכם.
כמובן, אתם יודעים מה גובה המשכורת או המשכורות אותן אתם מרוויחים בכל חודש. בשלב ראשון, מומלץ לנהל רישום של כל ההוצאות (גם הקטנות ביותר) ולעשות זאת במשך תקופת זמן של מספר חודשים על מנת לקבל תמונה מלאה גם לגבי גובה ההוצאות שלכם.
בכדי שיהיה לכם פשוט יותר להטמיע שינויים – פעולות אותן חשוב שתעשו בשלבים בהאים, ההמלצה היא לבצע חלוקה מסודרת של ההוצאות שלכם.
ההמלצה היא לחלק את ההוצאות לקטגוריות הבאות: הוצאות קבועות (הוצאות שאתם נדרשים בהן באופן קבוע וגם הסכום שלהן הינו קבוע), הוצאות קבועות משתנות (הוצאות שאתם אמורים לבצע באופן קבוע רק שהסכום שלהן יכול להשתנות) והוצאות בלתי צפויות.. (הוצאות שקשה לצפות אותן וגם השליטה בהן לא תהיה פשוטה).

הטמעת השינויים הראשוניים

אחרי שאתם נמצאים במודעות לכל ההוצאות שלכם – תוכלו לקבל החלטות ראשוניות לגבי השינויים אותם אתם יכולים להטמיע – אלו הוצאות אתם חושבים שאתם יכולים להפחית ולצמצם ועל אלו הוצאות אתם יכולים לוותר.
כך לדוגמא, אם גיליתם שאתם מוציאים סכומי כסף גבוהים על שירותי טלוויזיה ואינטרנט לדוגמא, תוכלו לבדוק חלופות שיכולות להיות זולות יותר.
באופן כללי ההמלצה היא לבדוק בעומק כל הוצאה, לבחון אפשרויות לחלופות, לקבל החלטות ובצורה כזאת להטמיע שינויים אשר יסייעו לכם לצמצם הוצאות.

בדקו היכן הכספים שלכם מושקעים

במידה ויש לכם חסכונות כספיים מסוגים שונים, ההמלצה היא לבחון היכן הם נמצאים – אם הכספים שלכם נמצאים בעו"ש יש לקחת בחשבון שהם פשוט "שוכבים" שם ולא קורה איתם כלום ובמקרה כזה כדאי לבחון חלופות ולהעביר את הכספים למקומות אחרים.
ההמלצה היא להיוועץ באיש מקצוע אשר יבחן את מצב הכספים שלכם והיכן הם מצויים וימליץ לכם על חלופות מתאימות ואטרקטיביות יותר.

הבינו שלפעמים הדברים קורים לאט

קחו בחשבון שישנם מקרים בהם דברים קורים לאט ובצורה הדרגתית – במקרים רבים בחודשים הראשונים תצליחו להטמיע רק שינויים כלכליים קטנים אם בכלל. אבל אם תמשיכו להתמיד ולהיות מוכווני מטרה תוכלו לאט לאט לשפר עוד ועוד את ההתנהלות הכלכלית עד שתגיעו למצב שהוא אופטימאלי מבחינתכם.

בסופו של דבר, הצעד הראשון בתהליך טמון בקבלת ההחלטה – חשוב שתבינו שאתם צריכים ורוצים להטמיע את אותם השינויים הכלכליים ושאתם מוכנים לסגל שינויים שונים בכדי להשיג את המטרה.
בשלב הבא, חשוב שתדאגו לבצע חלק מהפעולות הנדרשות להשגת המטרה ושוב, אל תאיצו בעצמכם – עשו זאת בצורה יעילה, מתאימה וכיכולתכם.

 

 

 

 

 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה