מתכננת על החלקת שיער? 4 טיפים שכדאי לך לקחת בחשבון

$(function(){setImageBanner('187d6c41-9e27-4c60-99c0-1f80c1b8dcc7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

את מתכננת את זה שנים! בודקת, חוקרת, מסתכלת על שיער של אחרות, יודעת שאת ממש רוצה לעבור החלקת שיער בעצמך אבל איכשהו, פשוט לא יצא לך לעשות את זה, לפחות עד עכשיו. החלטת שדי לך; די עם הקשרים, די עם המלחמות בכל בוקר, די עם סימני השאלה. כעת, את מחפשת סוף סוף החלקה אורגנית בגן יבנה או בכל מקום אחר בארץ, ומבקשת לעבור את התהליך בידיה של אשת המקצוע הטובה ביותר שתמצאי.

pixabay

מה את חייבת לוודא לפני ההחלקה?

החלקה, בין אם היא כימית או אורגנית, עלולה לפגוע בשערך אם לא מתבצעת כראוי. כדי לעזור לך לכוון את עצמך למספרה המקצועית ביותר, שתבטיח לך תוצאות מעולות ואיכותיות:

  • מה מצב השיער שלך? – ישנם סוגים רבים של החלקות, כל אחת מתאימה לסוג אחר של שיער. לכן, מומלץ לאפשר למעצבת השיער לבחון את השיער שלך, להסיק מסקנות שעל פיהן ייבחרו החומרים המדויקים, שייצרו את הנוסחה המושלמת לשערך. נוסחה שלא רק תחליק את השיער אלא גם תזין אותו בויטמינים ומינרלים, ותשמור עליו לאורך זמן. אכן, ההחלקה מותאמת על פי סוג השיער ומצבו.
  • להכיר גם את סוגי ההחלקות – ודאי יצא לך לבחון את הנושא וללמוד על סוגי ההחלקות השונות; החלקת משי, החלקה הודית, החלקה יפנית, החלקה אורגנית ועוד. אלו רק חלק ממגוון השיטות הרחב שהשוק מציע, וכמו כל מוצר אחר גם כאן, לכל שיטה יתרונות וחסרונות שכדאי להכיר, על מנת להבין איזו החלקה תתאים באופן המדויק יותר לשיער שלך.
  • האם החומרים בהם משתמשים במספרה, איכותיים מספיק? – החלקות זה אחלה כסף, את כל מעצב ומעצבת שיער בישראל יוכלו לספר לך. למרבה הצער, המשמעות היא שבשוק פועלים לא מעט שרלטנים שטוענים שלמדו את התחום, אך מעולם לא דאגו להתמקצע בו או להבין אותו באמת. מומלץ לחקור מעט אודות החומרים המומלצים ביותר בשוק, ולוודא שמעצבת השיער שבחרת אכן משתמשת באלו שנחשבים טובים ואיכותיים.
  • איך להתכונן? – כשם שישנם סוגים רבים של החלקות, כך יש להתכונן באופן שונה לכל אחת מהן. ישנן החלקות שדורשות כמה שעות, עבור אחרות תצטרכי לפנות בסך הכל שעתיים מהיום שלך. בדקי כיצד עליך להתכונן לתהליך, כמה זמן עליך לפנות והאם ניתן להמשיך בשגרת היום לאחר הטיפול.

להחליק את זה הכי מהר שאפשר

את בוודאי שואלת את עצמך למה דווקא החלקה אורגנית בגן יבנה ולא החלקה אחרת. ובכן, הסיבות לכך הן שההחלקה האורגנית מהירה מאוד, דורשת בסך הכל שעתיים-שלוש ואינה מורכבת מחומרים כימיים המסוכנים לשיער שלך. והתוצאות? מושלמות בדיוק כמו שתמיד דמיינת אותן! אפשר לומר, שבהחלקה האורגנית יש כל מה שאת צריכה להשגת שיער מושלם, בריא וחזק.

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה