עדן בן חמו יוצא לדרך עצמאית ב"ברבר שופ" היוקרתי שפתח בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('c08ef058-88a7-4f4e-9e7b-0efcc26c830d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

לפני חמש שנים עדן בן חמו (31) החליט לעשות הסבה מקצועית ויצא ללמוד את רזי מקצוע הספרות לגברים. הוא למד אצל הטובים בתחום והתמקצע במשך שנים בברבר שופ יוקרתי בהרצליה. היום, הוא שמח לפתוח את ברבר שופ משלו בגן יבנה: "יש קהל שמאוד צמא לזה כאן, וזו זכות להביא להם את זה עד הבית"

יש ברבר שופ חדש ויוקרתי בגן יבנה. צילום: אלדד לוגסי

את מעצב השיער עדן בן חמו (31) אנחנו פוגשים בברבר שופ (מספרת גברים) החדש שפתח בגב של קניון פרנדלי בגן יבנה. כיאה לברבר שופ אמיתי, המקום מצוחצח ומשדר יוקרה והשירות המיוחד ששם לאחרונה את מספרות הגברים במוקד העניינים - איך לא - מורגש כבר עם הכניסה למקום.

למספרה הוא קרא בשם "ברנרד", כמחווה לאבא שלו. "הרבה מכל זה בזכותו, הוא דחף אותי ועזר לי עם השיפוץ של המקום ובכלל להרים את העסק הזה, ברוך השם שזכיתי באבא כזה" - הוא אומר. "בלי קשר, אני חושב שהשם מצטלצל טוב".

אל עולם הספרות ועיצוב השיער עדן מגיע מתחום האירועים בו עסק במשך שנים קודם לכן. את הצעדים הראשונים שלו בתחום הוא עשה לפני כ-5 שנים, בדיוק כשמספרות הגברים פרצו לתודעה יחד עם שיטות עיצוב השיער החדשות שהפכו לשם דבר.

"תמיד ידעתי שאתעסק בזה" – הוא משתף. "זה היה בידיים שלי, להגיע לספר, לסדר לעצמי את הזקן. בשלב מסוים קיבלתי החלטה שהגיע הזמן. זה קרה בדיוק כששיטת הברבר הגיעה מלונדון לישראל. נפתחה אקדמיה לספרים מתחילים ואני זכיתי להיות בין המחזורים הראשונים".

עדן החל את דרכו בתחום כברבר מתחיל. באקדמיה לספרים הוא למד במשך 3 חודשים את כל התורה של התחום. במשך יותר מ-100 שעות עבודה הוא התמקצע בחיתוכים ובגזירות מיוחדות, בדירוגים הייחודים ועוד.

מיד לאחר מכן הוא יצא לעבוד, בתחילה כספר במספרת גברים באשדוד ולאחר מכן הוא המשיך לעבוד בברבר יוקרתי בהרצליה - שם במשך 3 שנים הוא צבר ניסיון ולמד את התחום על בוריו. עוד לא עבר חודש מאז שהוא פתח את המספרה, ולקוחות שלא מוכנים להחליף ספר מגיעים אליו גם מהמרכז.

צילום: אלדד לוגסי

"כיף לראות קהל שצמא לזה וחוזר אליך"

"זה כיף וממלא ועושה חשק להמשיך" – הוא אומר. "יש פה קהל טוב, קהל שמבקש את השירות הזה. כבר הגיעו הרבה זקנים, הרבה תספורות מיוחדות. אני שומע את הלקוחות מבסוטים שהם לא צריכים לנסוע לתל אביב כדי לקבל תספורת איכותית. זו בדיוק הסיבה שפתחתי את הברבר שופ כאן בגן יבנה".

סצנת הברבר'ס למי שלא מכיר, נחשבת לדבר החם היום בתחום התספורות לגברים. הנישה נחשבת ל"פרמיום" של מספרות הגברים, כשמעבר ליוקרה שהיא משדרת, היא משלבת התמחויות מיוחדות לגזירת ועיצוב השיער לצד טיפולי יופי ואסתטיקה לגברים.

"התחום מתפתח מאוד, הוא לא עוצר" – עדן אומר. "בסוף מדובר באופנה שהיא תמיד משתנה ומתפתחת ולפעמים גם חוזרת אחורה - רטרו מה שנקרא. יש המון שיתופי פעולה בין ספרים בתחום, וכיף לראות את זה כי כל אחד נותן מהידע שלו לצעירים יותר, וככה התחום מתפתח".

בן חמו בברבר שופ החדש בגן יבנה. צילום: אלדד לוגסי

"זה כיף להיכנס לברבר, לקבל תספורת ואיכותית, ובכלל ליהנות מכל החוויה באווירה טובה עם איזה צ'ייסר ומוזיקה טובה. בעזרת השם אני הולך להכניס לכאן פדיקור-מניקור לגבר, שעוות כבר יש, גם מסאז'ים ומגבות חמות כבר יש. יש קהל שמאוד צמא לזה, ותכף זה יהיה לא רק במרכז, גם פה אצלנו".

רוצים לשמוע עוד פרטים ולעקוב? לאינסטגרם של עדן לחצו כאן!

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה