עומדים בתור: סניף אשדודי של ג'חנון גדרה

$(function(){setImageBanner('ddd12505-b76c-4796-a707-f7296d4582c7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

אם ראיתם תור של אנשים ביום שבת לקראת סופו של רחוב רוגוזין באשדוד, כנראה שהם כבר שמעו על הדוכן החדש והטעים של ג'חנון גדרה המקורי שפתחו סניף חדש בעיר. אז מה גורם לכל האנשים לחכות בתור? הכל בכתבה

לפני קצת יותר משנתיים נפתח ה'ברבריני' – בית קפה / מסעדה איטלקית באשדוד שהכניס לתפריט בימי שבת מנת ג'חנון מבית ג'חנון גדרה שעבד מצוין בשיטת "כל הקודם זוכה". לאור הביקוש, שרק הלך וגדל כשנתיים לאחר מכן הוחלט על שיתוף פעולה בין שי אמר הבעלים של הברבריני למאור עוז, הבעלים של ג'חנון גדרה והשניים הפכו את החנות ששימשה כמחסן של הברבריני לדוכן בשם "הבורקס של ג'חנון גדרה".

בורקס תרד

בחודשים האחרונים ה"בורקס של ג'חנון גדרה" עובד בכל ימות השבוע באשדוד (להבדיל מהדוכן המקורי בגדרה בעובד כחמש שנים רק בימי שבת) ונותן מענה לחובבי הבצקים והמאכלים התימניים האהובים והחמים בכל ימות השבוע מהשעה 10:00 בבוקר ועד חצות ותוכלו להנות מג'חנון בשבתות החל מהשעה 06:00 בבוקר – שווה להגיע מוקדם! בדוכן תוכלו למצוא מנות כמו: בורקס (רמלה) גבינה, תפוח אדמה ותרד עם גבינה שמגיע בליווי של רסק עגבניות טרי, ביצה קשה, חמוצים, טחינה ועוד, מלאווח, כנאפה, מלאבי, זיווה וג'חנון וקובנה בימי שבת בלבד משש בבוקר ועד שש בערב. גם באשדוד וגם בסניף בגדרה תמצאו דוכנים מושקעים עם פינות ישיבה, עיצוב אותנטי, משנות ה'-60, תנורים של פעם ואווירה משפחתית.

הבורקס של ג'חנון גדרה

 

הסיפור של ג'חנון גדרה

הרעיון של ג'חנון גדרה התגלגל לפני כחמש שנים כשחמתו של עוז, הייתה מכינה ג'חנון בכל שבת וקובנות בשכונת קטרה בגדרה, שנחשבת לשכונה הכי ותיקה בעיר ולמעוז התימנים. השכנה שלה בשם ררסה הייתה תימניה ערירית בלי ילדים, תימניה אמיתית מתימן כמו שאומרים והשתיים היו גרות בצמוד אחת לשנייה במשך שנים ארוכות.
מאיה, אישתו של מאור, נהנתה בכל תקופת הילדות שלה מהמאכלים של ררסה שהייתה מכינה מידי יום שבת קובנה וג'חנון ומפנקת את השכנים הטובים... לימים, הורישה ררסה את התנור והמקרר למאור בעלה של מאיה, שלמד את כל הסודות מהשכנה ונתן לרהיטיה מקום של כבוד בדוכן שהקים בגדרה מאז ועד היום

עסקת ג'חנון

מה הסוד של הג'חנון?
אמנם הסלוגן שייך לחומוס אחלה, אבל גם ג'חנון עושים באהבה או לא עושים בכלל. כמו כן, חשוב להקפיד ולשמור על תהליכי העבודה המסורתיים - הכל נעשה בעבודת יד, גם כשמדובר בכמויות, ללא פשרות, הבצק מקבל את המנוחה שלו, מחולק לעיגולים ועובר לישה וגלגול כמו שצריך כמו בספרי המתכונים האותנטיים. מקובל בהמון תרבויות שמסורת ודת עוברות מהורה לילד, מדור לדור, אבל בתכלס הכי חשוב להעביר הלאה מתכונים של מאכלים מנצחים כדי להמשיך את הקיום האנושי שמח לבב, מאושר ושבע.

כנאפה מפנקת

שגעת הכנאפה
בשנים האחרונות כמעט כל מי שביקר בצפון הארץ כלל בטיול קפיצה לאכול כאנפה ולפני קצת פחות משנה החלו התורים לכנאפה המצליח ביפו. בדוכן באשדוד זיהו מוקדם יחסית את השיגעון שגרם לכנאפה החמה עם הגלידה המפנקת להפוך לקינוח הכי פופולארי ומיד פיתחו מתכון משלהם למנה המבוקשת, שמוגשת עם גלידה טורקית מיוחדת על בסיס שמנת עיזים, פיסטוקים קלויים והמון אהבה על מחבת לוהטת.

בעל הבית לא נח על עלי דפנה ובטח שלא על בצק עלים וכל הזמן משדרג את המנות וכל הנלווה אליהן, כולל מבצעי ארוחות עיסקיות לאורך כל שעות היום שממש אסור לכם לפספס. אם לא טעמתם עדיין את המנות של ג'חנון גדרה אתה חייבים כי זה פשוט מעדן גן עדן, אם אתם אנשים שלפחות פעם בשבוע מחפשים אוכל מעניין וטעים, אתם חייבים לעצמכם לתת קפיצה.

הסניף באשדוד


הבורקס של ג'חנון גדרה – רוגוזין 74 אשדוד

ימים א'-ה' בין השעות 10:00-24:30
יום שישי מ- 10:00 בבוקר ועד שעה לפני כניסת השבת
שבת- מ06:00 בבוקר ועד 24:30 (ג'חנון עד 18:00, בורקסים מהשעה 16:00)

לדף הפייסבוק לחצו כאן 

ג'חנון גדרה – הבילויים 5, גדרה
ימי שבת (לא כולל חגים) בין השעות 06:00 - 20:00
(ג'חנון עד שנגמר ואחר כך כנאפה) לדף הפייסבוק לחצו כאן 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה