עו"ד דרור הראל - תצ"ר בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('93c5ded9-ebd6-453b-b84f-e3b637314a45','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

גן יבנה היא מועצה מקומית שנמצאת מזרחית לאשדוד, היא נוסדה כמושבה חקלאית כבר בשנת 1931 ובעשורים הראשונים לקיומה פרדסי הדרים התפרשו על מעל ל-80% משטח השיפוט שלה. עם השנים האופי החקלאי של היישוב התעמעם וגן יבנה הפכה ל'ישוב איכות חיים', אך גם כאשר חלק מהפרדסים שינו את ייעודם והפכו מקרקע חקלאית לקרקע המיועדת למגורים, שמרה גן יבנה על האופי הכפרי שלה ולמעט מספר חד ספרתי של שיכונים במשך 90 שנה כלל הבנייה למגורים בגן יבנה הייתה של בתים צמודי קרקע.
העניין הזה אפילו אומץ בשעתו כסוג של מוטו שתבע בשעתו ראש המועצה משה אלקסלסי: "גן יבנה תיבנה לאורך ולרוחב, אך לא לגובה".

123rf.com

מהפכת פיתוח בגן יבנה

ב-2021 נפל דבר בגן יבנה, אחרי כמעט 100 שנה של היצמדות לסגנון הבניה הכפרי, אושרה תכנית גדולה של פינוי בינוי במסגרתה היישוב יגדל דמוגרפית ותתקיים בו בניה רוויה למגורים. בשנה האחרונה אפשר להבחין בסנונית הראשונה של המהלך בשטח ומגדלי מגורים מתחילים לשנות את קו הרקיע של היישוב. המהלך הדרמטי הזה מצטרף לשורה ארוכה של מהליכי פיתוח, במסגרתם גם נסללו דרכים חדשות והוכשרה כניסה חדשה ליישוב. המשותף לכל פעולות הבניה והפיתוח האלה במרחב גן יבנה זו העובדה שהן דרשו ודורשות הרבה מאוד פעולות תכנון ואישור. מהפך בניה כזה, דורש הרבה מאוד פעולות מנהליות של שינוי ייעוד, הפקעה, הפקדת תוכניות במועצה ועדכון המרשם בטאבו. כשזה מגיע לנדל"ן ומקרקעין כל הפעולות האלה כרוכות בהרבה מאוד תצ"ר. מה זה תצ"ר? תכנית לצורכי רישום, כלומר תשריט או תרשים שמבוצעים על ידי גורם מקצועי ומוסמך שהוא בעל תוקף רשמי משפטי שמציג את המצב בשטח ו או את השינוי המתוכנן. מדובר בכלי נלווה לחלק גדול מהפעולות שפירטנו וכמו שאפשר להבין, בעקבות מהפכת הפיתוח האחרונה, תצ"ר בגן יבנה הוא היום מצרך מבוקש.

להיעזר במקצוענים לנושא

מי שנדרש לתצ"ר בגן יבנה מומלץ שייעזר בשירותיו של עורך דין נדל"ן ומקרקעין שמכיר היטב את המועצה המקומית, את ועדת התכנון המחוזית ואת מדיניות העבודה שלה.
דוגמה טובה לעורך דין תצ"ר כזה שבקי בכל ענייני התצ"ר והמעורה בגן יבנה והסביבה הוא עורך הדין דרור הראל. היתרון בעבודה עם עורך דין דרור הראל הוא שהליווי שהוא מספק ללקוחותיו מתחיל משלב מאוד מוקדם וכחלק מהתמחותו בתחום התצ"ר הוא גם עובד בשיתוף פעולה עם חברות מדידה ושרטוט מנוסות ועוקב אחר הכנת התצ"ר בזמן אמת ומוודא שלא יהיו, חלילה, טעויות.
ניסיונו בתצ"ר הופך אותו גם לכתובת המתבקשת, בגן יבנה, למי שמעוניין להתגונן בפני אקטים מנהליים כמו הפקעות או התנגדויות לתוכניות בניה או פיתוח שעלולות לפגוע באינטרס שלו. לסיכום: אם אתם מחפשים מידע על תצ"ר בגן יבנה, שווה לכם לפנות למשרד עורכי הדין דרור הראל ושות'.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה