עמותת משאלות חרטה על דגלה לשמח ילדים חולים - אבל איך היא עושה זאת?

$(function(){setImageBanner('76d5f5aa-9f88-4946-a1a2-a81a4b825d20','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

עמותת משאלות היא עמותה שהקימו מתנדבים המעוניינים לשפר את מצב הרוח של חולים כרוניים – ילדים ומבוגרים כאחד – וגם של אנשים בעלי צרכים מיוחדים. העמותה פועלת בכל רחבי הארץ כדי לשמח את מי שאינו מסוגל לחיות חיים נורמטיביים, ונאלץ לבקר לעיתים קרובות בבית החולים ואף להתאשפז בו. בואו לקרוא על פועלה המרגש של העמותה וכיצד גם אתם יכולים להצטרף ולעזור

PIXABAY

החזון של עמותת משאלות התחיל ב-2015

עמותת משאלות הוקמה בשנת 2015 ע"י אנשים שבוער בהם הרצון לתת לקהילה ולעזור למי שזקוק לעזרה – בין אם כלכלית, נפשית או בכל תחום אחר. העמותה פועלת מאז בפריסה ארצית כדי להגשים את משאלותיהם של ילדים ומבוגרים החולים במחלות כרוניות המשפיעות לרעה על שגרת החיים שלהם, אנשים בעלי צרכים מיוחדים וגם המשפחות שלהם, המתמודדות אף הן עם מצב לא פשוט.

הינה כמה מהמשאלות שעמותת משאלות הגשימה

  • צפנת חוגגת בת מצווה – צפנת היא צעירה מהממת שיש לה תסמונת דאון, שקיבלה ליום הולדתה ה-12 מסיבה מושקעת ומשמחת, וגול ת הכותרת – עוגה המקושטת בסמלי קבוצת הכדורגל של ברצלונה.
  • סופי בדרך להיות צלמת – סופי היא צעירה שהתבשרה שהסרטן חזר לגופה אחרי הפוגה קצרה. סופי קיבלה במתנה מצלמה מקצועית ואביזרי צילום שיעזרו לה לצעוד את צעדיה הראשונים בקריירה החדשה שלה.

תחומי פעילות נוספים של עמותת משאלות

עמותת משאלות פועלת בכמה תחומים נוספים כדי להקל את המצב של החולים ושל משפחותיהם:

  • שבירת שגרה – השגרה המבאסת של ביקורים או אשפוז בבית החולים הם מצב לא נעים לחולה וגם למשפחתו. לכן עמותת משאלות עוזרת לכולם לצאת מהשגרה ולנשום אוויר צח במחנה ההבראה המיועד לחופשה מרגיעה וכיפית, או באחד ממגוון המלונות בארץ המוכנים לארח את המשפחה לחופשה מפנקת במיוחד.
  • חלוקת מזון – עמותת משאלות מחלקת מזון לכל משפחה נזקקת, בעיקר בתקופות החגים אך גם בזמני משבר. בין אם מדובר במשפחה שצריכה להאכיל ילד קטן או ניצול שואה שהמקרר שלו ריק, בזכות עמותת משאלות כל האנשים המבקשים עזרה מקבלים סל מזון לארוחות חמות או תלושי מזון לרכישה עצמאית.
  • מימון טיפולים – החולים ומשפחותיהם נאלצים לעיתים לשלם סכומי כסף גדולים על הטיפולים הנחוצים לשמירה על בריאותם של המטופלים, ועמותת משאלות שמה לה למטרה לעזור במימון חלקי או מלא של הטיפולים האלו. כמו כן, העמותה משקיעה במחקר כדי לעזור לפתח פתרונות חדשים למצבים שהחולים נמצאים בהם, או לשפר פתרונות קיימים.

התרומות שלכם לעמותת משאלות עושות את ההבדל

עמותת משאלות מסתמכת רבות על התרומות שהיא מקבלת ועל המתנדבים המגיעים לסייע להם להמשיך את פעילותם בכל רחבי הארץ. באפשרותכם לתרום מזמנכם ולהגיע להתנדב עם העמותה בשטח כדי לשמח את החולים ואת משפחותיהם, לעזור לעמותה להגיע אל אנשים מפורסמים ואל מקומות נוספים כדי שיוכלו להגשים משאלות או לתרום תרומה כספית שתעזור לעמותה להמשיך את פועלה המדהים לשיפור מצב הרוח והרווחה של חולים כרוניים, של בעלי צרכים מיוחדים ושל משפחותיהם.

סיכום

עמותת משאלות פועלת משנת 2015 להגשמת משאלותיהם של חולים כרוניים ושל אנשים בעלי צרכים מיוחדים. העמותה פועלת בכל רחבי הארץ כדי להפגיש ילדים עם המפורסם האהוב עליהם, כדי לאפשר למשפחות לנפוש במגוון המלונות בארץ או במחנה ההבראה המיוחד של העמותה, ועוד פעילויות שמטרתן לשמח ולעודד.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה