$(function(){setImageBanner('1a763a5b-5aab-4dac-9541-5063f9572e63','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

צעצועי הרכבה לילדים יכולים להעביר לכם ולהם את הזמן בנעימים. זמני אחר הצוהריים כאשר הם חוזרים מהגנים ובתי הספר, מושלמים להעביר את הזמן בהרכבה של צעצועים שונים. גם בימים גשומים וסוערים או בימי שרב כבד אפשר לשחק עם הילדים וליצור יצירות פאר ממשחקי ההרכבה.

Shutterstock

פליימוביל

את משחק הפליימוביל אנו חבים להנס בֶק, אשר עבד בחברת ברנדשטטר הגרמנית, כאשר היא הטילה עליו את המשימה להמציא צעצוע עבור ילדים. לאחר שלוש שנות מחקר נולדה בובת צעצוע בגודל 7.5 ס"מ. את ראשה של הבובה והגפיים שלה היה ניתן להניע מצד לצד. בשנת 1982 שודרגו הבובות של פליימוביל והן יכלו להזיז את כפות ידיהן. בשנת 1988 הדמויות של בובות הפליימוביל עוצבו מחדש, ורקע הקופסאות עבר מתיחת פנים משמעותית בשנים 1993 וגם ב-2002. בשנת 2000 עלה לאוויר האתר הרשמי של פליימוביל והפך למותג מוביל בעולם האינטרנט והצעצועים. גם כיום פליימוביל נחשב למותג מצליח ופופולרי ביותר בתעשיית הצעצועים בגרמניה ובעולם. גם בישראל המותג פופולרי ואהוב במיוחד. המשחק מציע שלל דמויות ועולמות משחק מרתקים שבהם כל אחד יכול למצוא את מה שהוא הכי אוהב ומתחבר אליו.

לגו

את אבני הלגו הצבעוניות שכה כיף להרכיב אנו חבים לדני אולה קירק כריסטיאנסן אשר המציא אותן בשנת 1932. תחילה הן היו מעץ, אך בעקבות שרפה שפרצה בסדנה שלו וכילתה את כל המוצרים שהיו שם, החלה לייצר לגו את אבני המשחק מפלסטיק, כך שיהיו עמידות ובטוחות יותר למשחק עבור ילדים. ייחודן של אבני הלגו, שלא כמו בקוביות רגילות, הוא שהן נתפסות אחת בשנייה בעת ההרכבה ואינן נפרדות זו מזו. כיום ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של אבני לגו ביניהן אבנים אלכסוניות, אבנים משופעות, קשתות ועוד. כמו כן, אל אבני המשחק הצטרפו גם "אנשי לגו" - בובות צהובות שניתן לפרק, לסובב ולקפל את חלקיהן השונים. אחת מהנאות המשחק הבלתי מעורערות הן לבנות יצירות שלמות מאבני לגו ולשלב בהן את בובות הלגו אשר מתחברות אל האבנים באופן מושלם. כמובן שבעקבות הלהיט שלגו הפך להיות גם בובות הלגו זכו לשלל אביזרים כמו אביזרי נשק, גלימה, קסדות ואף מוצרי טיפוח ויופי.

פאזל

את הפאזל שניתן להעביר בו שעות של מהנות במיוחד של משחק אנו חבים לג'ון ספילברי אשר המציא אותן בסביבות 1760. תחילה הפאזל שימש ככלי לימודי אך בהמשך הפך לפופולרי במיוחד והומצא גם כמשחק ולא רק למטרות לימודיות. הפאזל כאמור מורכב מחתיכות של קרטון או עץ שמתחברות יחד ויוצרות תצרף של התמונה הנבחרת. בעקבות ההצלחה שלו יוצרו פאזלים מיוחדים בתלת ממד, זוהרים בחשכה, ריחניים, פרוותיים ועוד. אפשר לשבת עם הילדים, להרכיב עימם פאזל שמתאים להם לפי כמות החלקים ובסיום להפוך אותו לתמונה יפה שאפשר לתלות בחדר.

מגנטים

את משחק המגנטים הנקרא Magna-Tilest, שניתן לבנות איתם מבנים גיאומטריים תלת ממדים שונים אנו חבים לרודי מ. ולנטה שראה את המשחק ביפן בשנת 1996 ורכש את הזכויות על המשחק. זוהי מערכת בנייה שבה חלקי הפלסטיק המגוונים בצורותיהם מאפשרים לבנות עימם שלל מבנים בשלל צורות והיא מהנה במיוחד! משחק ההרכבה הזה תפס תאוצה רבה ונחשב לאחד המשחקים הפופולריים ביותר בקרב ילדים.

 

לסיכום ישנם שלל משחקי הרכבה נוספים אשר אפשר לשבת עם הילדים ולהרכיב. משחקים כמו:  צינורות, משושים, מקליקונים ועוד. כל שנותר לכם כעת הוא לשבת עם הילדים ולבנות ביחד ממש כמו פעם כשאתם הייתם ילדים.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה