קייטרינג לאירועי בוטיק - גם אנין וגם מגוון

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4c96fe0a-7ed2-43f1-9e1c-90aa69805503','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4c96fe0a-7ed2-43f1-9e1c-90aa69805503','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15]]);})

אחת ההתלבטויות הגדולות של עורכי אירועים היא כיצד להשביע את רצון כל האורחים, ועדיין לא להתפשר על רמת קייטרינג. מתברר שמגשי אירוח עושים את העבודה המדויקת בכך, ופטיסרי פסטל מתמחה בהיצע מגוון

צילום יחצ

אחת ההתלבטויות הישראליות כל כך היא איזה קייטרינג להזמין לאירועם הרבים שישראלים אוהבים לערוך, אבל מבלי לפגוע ברגשות של אף אורח ובמלי לגרום להם להישאר רעבים ולא מרוצי. הסיבות לחשש הזה ידועות ורבות, וכולן סובבות סביב האופנות הקולינריות שמשגעות אנשים וגורמות לכם לא להיות מעודכנים מי החליט להימנע ממרכיב מסוים ומתי.

כך קורה שאתם מגלים שבני משפחה רחוקים החלו להיות טבעוניים, או לשמור כשרות, או צמחונות, או להימנע מגלוטן וסוכר, ואין סוף לפרשנויות שהמאה ה-21 מאפשרת לבני אדם לאמץ כחלק מהתפיסה הבריאותית-תזונתית שלהם. על כל זה צריך לחשוב בכל אירוע, והאירועים אכן מגוונים ורבים בישראל, כי פשוט אוהבים כאן לחגוג כל סיבה.

דילמת ההיצע והמחיר

לטרנדים הקולינריים מתווספת גם תהייה של רבים, מה בעצם להגיש מבלי להיחשב למי שחסך בתקציב האירוח של האורחים שלו ולמי שוויתר על גיוון קולינרי רק בגלל המחיר. עד לפני כמה שנים התפריטים הישראליים היו בדרך כלל כבדים, מכל טוב הארץ אמנם אבל מחייבים ארוחת מנות וישיבה ליד השולחן, או בופה שלידו מסתדרים בתור ומשתדלים לא להחמיץ אף מנה.

הקונספט שנכנס בשנים האחרונות לארץ ולא מעט הודות לפטיסרי פסטל האשקלונית, הוא אירוח עם מגשי אירוח שבהם שפע של מנות קטנות, מתוקות ומלוחות ומותאמות לכל טעם. המנות הקטנות שעשויות מחומרים מעולים ובגודל מיוחד, גרמו לכך שבמגש אחד יכולים היום למצוא שפע של פתרונות גסטרונומיים שמתאימים לכל טעם ולכל טרנד קולינרי.

יחצ

מה עושה את מגשי האירוח אידיאליים?

מגשי אירוח הם אותם מגשים שאפשר להסתובב אתם בין האורחים, או להניח על השולחנות במקומות אסטרטגיים וכך להגיע לכל אורח שיטעם מכל טוב. במנות קטנות אפשר להגיש כמה וכמה טעמים וסגנונות, ולכן אין סיכוי שתחמיצו את הטעם המועדף על כל האורחים שלכם. על הקונספט הזה אפשר לומר בוודאות שמדובר בגורמה טעים לכל אחד, ואוצו הביאה לארץ משפחתה של אווה בן הרוש שעלתה לישראל לפני 15 שנה והביאה את כל הידע שלה מהפטיסרי המשפחתי הפריזאי שלהם לכאן.

יחד עם הידע בהכנת מנות פריזאיות מעולות הם גרמו לשינויים גדולים גם בהעדפות של האירוח אצל כל מי שהכיר את הקונספט שלהם, להציע מגשי אירוח שמספקים לכם הכל. במגשים האלה תוכלו לקבל את המנות מרחבי העולם שעשו לכם את זה בטיולים שלכם, תוכלו ליהנות מהמנות הפריזאיות שהן הספציאליטה של הפטיסרי פסטל, והן זוכות להצלחה לא רק בקרב הקהילה של יוצאי צרפת בארץ, ותוכלו גם להרכיב את המנות שלכם.

 

מהם היתרונות של מגשי אירוח?

החלוקה מסורתית בין מנות חמות לקרות לא חייבת להיות כשיש מגשי אירוח. אתם יכולים לשלב בין המנות האלה ולקבל שולחן יוצא דופן בהיצע שלו. הוא עונה על הצורך של מי שרוצה מנות משביעות יותר ולהרגיש שהיה באירוע עם תמורה מלאה, והוא עונה גם על הדרישות של מי שמחפש בסך הכל כיבוד נחמד שלא יפריע למינגלינג ולנטוורקינג שעושים בדרך כלל באירועים חברתיים, משפחתיים ועסקיים.

היתרון הגדול של מגשי אירוח הוא שהם יכולים להגיע לאורחים היכן שהם נמצאים ולא חייבים לשבת ליד שולחן. זה עוז מאוד לדינמיקה של האירוע להתפתח בצורה טבעית ולאורחים שלכם זה נותן הרגשה נעימה שחושבים עליהם ומתאמצים למענם. אם אתם מאלה שאוהבים הכל מהכל, מגשי אירוח יספקו את זה בצורה מושלמת באיכות אירופית וברמת ביצוע מעולה.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה