קניית זהב במזומן – מחפשים למכור את הזהב שלכם?

$(function(){setImageBanner('45b559ba-0024-41bc-a46c-42ead145f44c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

תהליך של מסחר בזהב הוא לא מאוד מורכב, אבל הוא בהחלט לא כמו להיכנס לחנות ברחוב. אם יש ברשותכם זהב בצורה זו או אחרת, ואתם מחפשים מישהו שמספק שירותי קניית זהב במזומן, אז כדאי שתקראו את המאמר הזה עד תום.

קניית זהב מזומן

אתם רוצים לוודא שאתם מוכרים את הזהב שלכם לאדם הנכון, ולא מסתבכים בניסיון למכור זהב למישהו שלא חי את התחום. יש כמה וכמה סיבות לכך. הראשונה היא רמת הביטחון בעסקה. עוד לפני שאנחנו בכלל מעלים את הנושא של קבלת המחיר הנכון עבור הזהב שלכם, יש עוד את עניין הביטחון הבסיסי של אמון באדם. לכן אתם רוצים לוודא שאתם עובדים מול מישהו שמתעסק בזהב כל יום, בצורה מקצועית, מישהו שזה באמת המקצוע שלו, ולא חלטורה מהצד.

שוק הזהב הישראלי – איפה הזהב של הישראלים?

אין צל של ספק שמבחינת כלל האוכלוסיה, ולא אנשים שמת  עסקים עם זהב באופן מקצועי, הרי שמרבית הזהב פזור בין כמה מיליוני בתי אב בצורת תכשיטים. מדובר לעיתים בירושות שמתגלגלות במשפחה כבר דורות ארוכים, כמו טבעת זהב אשר עוברת מדור לדור, או שרשרת זהב שעושה גם היא את המסע מאב לבן או מאם לבת.

ישנו ענף שלם של מסחר בתכשיטים עתיקים ועוד עולם מקביל של מסחר בתכשיטי זהב חדשים. הערך האספני מוסיף, לעיתים, עוד ערך מעבר למחיר של משקל כפול טוהר הזהב, אך לעיתים לא. שרשראות גורמט מזהב גם הן נחשבות לפופולריות מאוד בישראל והמוני אנשים מחזיקים בזהב בצורה של גורמט.

מטבעות היא עוד דרך בה ישראלים מחזיקים בזהב באופן פרטי. אין מה להשוות בין כמות מטבעות הזהב לבין כמות התכשיטים הפזורים ברחבי אוכלוסיית ישראל. המטבעות הם  בעיקר לאספנים וחובבי התחום. מעת לעת יוצא מטבע זהב חדש לשוק, ולרוב נרכש בכמויות ונשמר אצל אספנים אשר מתכננים אולי לסחור בו בעתיד.

אם אתם אזרח מהשורה, סביר להניח כי הזהב שברשותכם נמצא באחת או יותר מהצורות הנ"ל, ולא במטילי זהב. ישנם אנשים המחזיקים זהב גם בחפצי אומנות שאינם תכשיטים, אך מקרים אלו אינם רבים, ובטח שלא משקפים את הרוב. בכל מקרה בו אתם מעוניינים למכור את הזהב שלכם, סוחר זהב מקצועי יוכל לרכוש אותו בכל אחת מהצורות הנ"ל, ועוד.

למכור את הזהב שלי בחנות תכשיטים?

בישראל פשוט למדי לקבל מזומן עבור הזהב שלכם. אתם יכולים לקבוע פגישה אצל סוחר בזהב, אדם אשר קניית זהב במזומן היא לחם חוקו, ולהגיע למשרדו לצורך מימוש המכירה. התהליך כולל את תמחור הזהב שברשותכם, וכאן החלק החשוב ביותר.

אתם רוצים לוודא כי אתם מקבלים את המחיר ההוגן ביותר עבור הזהב שלכם. כאשר מוכרים זהב לחנות תכשיטים, שהרי גם זו אפשרות במקרים רבים שכן חנויות תכשיטים שונות מציעות לקנות את הזהב שלכם מכם, אתם מקבלים פחות עבור אותה כמות זהב.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה