רילוקיישן לישראל מארצות הברית: אתגרי החזרה לארץ

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4abb3d21-fc81-4fa4-b86c-cdf8ce87082e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4abb3d21-fc81-4fa4-b86c-cdf8ce87082e','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15]]);})

אין כמו לחיות באמריקה, אבל יותר מזה, אין כמו לחיות בישראל. נכון? אבל עדיין, אנשים רבים עוברים לגור בארה"ב, אבל ברוב המקרים, הם רוצים לחזור הביתה.
לאחר כמה שנים בארצות הברית, אתם מרגישים כמו אמריקאים, אבל בנקודה כלשהיא בחיים מגיע הזמן להתחיל תהליך רילוקיישן לישראל מארצות הברית, לחפש את המגורים החדשים בבית החדש, באותה עיר בארץ שעזבתם, או בעיר אחרת, ופשוט לחזור לחיות בבית, עם הנופים המוכרים והחוצפה הישראלית הבלתי נסלחת אבל גם הכול כך אהובה.

רילוקיישן

פלאפל טוב לא עוזבים

בעוד שהחיים בארץ הנוחות והשפע, עם המטבחים הבינלאומיים ואספקת האלכוהול הבלתי נגמרת והרכבים החדשים שגורמים לכם להרגיש כמו אנשי העולם הגדול, רילוקיישן לישראל מארצות הברית הוא תהליך מרגש לא פחות, אבל יכול להיות גם מאתגר באופנים חדשים ובלתי צפויים לחלוטין.

למען האמת, כשאתם מתחילים לארגן את החזרה הביתה, אתם תוהים מה גרם לכם לעבור לגור בארה"ב במקום ליהנות מהטחינה והפלאפל, ממזג האוויר הקיצי כמעט רוב השנה, ומקצב החיים הקדחתני שלא מבייש אפילו את ניו יורק.

אתגרי רילוקיישן לישראל מארצות הברית אחרי שהות של כמה שנים

ככל שהרעיון של חיים באמריקה מפתה, אנשים רבים מודים שהם מוכנים לבצע את המעבר רק לכמה שנים, כי הלם התרבות לא באמת נעלם גם אחרי כמה שנים של חיים בארה"ב, והוא שדוחף ישראלים חזרה הבייתה. אלא שאתגרי רילוקיישן לישראל מארצות הברית אינם מסתכמים רק בלוגיסטיקה וניירת.

הם כרוכים גם בהסתגלות לכישורים החברתיים הישראלים, להתוודעות מחודשת וקרובה לבני המשפחה והחברים שגם החיים שלהם השתנו, ועכשיו מגיע הזמן למצוא את קו החיבור כמעט מחדש.

יחד עם זאת, עם המקצוענים בתחום, כמה מההיבטים המאתגרים ביותר להכיר את החיים מחדש בארץ הופכים להיות קלים יותר, כשצוות מיומן ומקצועי מלווה אתכם בכל שלב בתהליך.

תשלום מיסים (הפתעה)

ללא ספק, מתנת קבלת הפנים המאתגרת ביותר שתקבלו אי פעם, היא הצורך לשלם מיסים על התכולה שאתם מביאים איתכם מארה"ב בתהליך  רילוקיישן לישראל מארצות הברית, בתוספת קנסות על מיסים שלא שולמו. אאוץ'.

גם בשלב זה מומחי לוגיסטיקה נחלצים לעזרתכם ומסייעים לכם למלא את הניירת הדרושה שתעזור לכם להעביר את התכולה שלכם במכס ללא תשלומי מיסים, אם אתם מוגדרים כתושבים חוזרים, או עם תשלום מינימלי של מיסים, אם אתם שולחים לארץ כמות חורגת של מטען.

אחסון התכולה עד מציאת מקום מגורים חדש בישראל

במהלך חיפוש דירה חדשה בישראל, השיקול העיקרי שמטריד אתכם הוא הצורך לאחסן את הרהיטים והתכולה עד שתתמקמו בדירה החדשה שלכם, במיוחד אם בתקופה הראשונה אתם חוזרים לגור עם בני משפחה או חברים קרובים, או אפילו בבית מלון.

חברת לוגיסטיקה מסייעת לכם לאחסן את החפצים, המטען והרהיטים שלכם עד שתשלימו תהליך רילוקיישן לישראל מארצות הברית, ותתחילו את החיים החדשים בארץ עם בית חדש, שכנים חדשים, רהיטים חדשים ואווירה מוכרת שכל כך התגעגעתם אליה.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה