שטיחים תוצרת הארץ – איך רוכשים שטיח לבית

$(function(){setImageBanner('95174955-7e0b-4b74-910d-17ad3430b4e3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

במשך שנים היה נהוג לחשוב, אם רוצים לרכוש שטיח איכותי לבית אז יש לרכוש שטיח פרסי, הודי, אפגני, שטיחים יקרי ערך המיובאים ממדינות שונות, לעיתים באופן ישיר ולעיתים באופן עקיף דרך גורמים שונים, מאחר ואין לישראל קשרים כלכליים או אחרים עם אותן מדינות בהן מיוצרים השטיחים ולכן יש להשתמש בגורם צד ג' שיכול ומוכן לייבא אותם ארצה.

אך היום אנחנו יודעים שישנם שטיחים תוצרת הארץ אשר נחשבים מאוד איכותיים, עמידים ומרשימים, אשר יכולים להתאים לכל בית על פי הצורך. כל אחד יכול לבחור את השטיח הרלוונטי מבחינתו וכיצד להשתמש בו בשביל לקשט ולעצב את הבית שלו. שטיחים אלו יכולים להתאים לכל חלל על פי הצורך והבחירה, רק צריך להחליט באיזה סגנון עיצוב, גודל ומאיזה חומר הם יהיו עשויים.

שטיחים תוצרת הארץ יכולים לשמש אותנו לצרכים שונים. למשל, הם יכולים לשמש לעיצוב החדר והחלל בו אנחנו בוחרים להציב אותו, הם יכולים לשמש אותנו כמקדם ביטחון אם יש בבית ילדים קטנים, וכן הם יכולים לשמש אותנו על מנת לשמור על רצפה נקייה. יש מי שבוחר גם להשתמש בשטיחים על מנת לספק לכלב או לחתול שלו מקום נוח ונעים לישון עליו, במקום שיטפסו על הספה או על המיטה שלהם.

shutterstock

איך רוכשם שטיחים תוצרת הארץ

כפי שאנחנו יכולים להניח, ישנם הרבה מאוד סוגים של שטיחים תוצרת הארץ, אלה נבדלים אחד מהשני, בין אם זה בחומר ובין אם זה בסגנון העיצוב שלהם. אפשר למצוא שטיחים בסגנון קלאסי, סגנון מודרני, עיצוב עם מאפיינים עדתיים, דתיים, לאומיים, וכן אפשר למצוא שטיחים תוצרת הארץ אשר עוצבו בהשראת שטיחים ממקומות שונים בעולם, בין אם זה יפן, הודו, טורקיה, איטליה ומקומות אחרים.

הבחירה שלנו לרכוש שטיח תוצרת הארץ מסוג כזה או אחר, צריכה להיות בהתאם לפרמטרים מסוימים. למשל, אנחנו צריכים לבחון את סוג החומר ממנו השטיח עשוי בשביל שנוכל לדעת עד כמה הוא עמיד וחזק, כמה שנים הוא יוכל לשרת אותנו ואיך אנחנו יכולים לנקות אותו ולשמור עליו.

אנחנו גם יכולים לבחור שטיח תוצרת הארץ, על פי הגודל והמשקל שלו, זאת בשביל לדעת איך אפשר להשתמש בו בחללים שונים וכן כמה פשוט ונוח יהיה לנייד אותו ממקום למקום, ואילו שימושים אנחנו יכולים לעשות בו.

shutterstock

פרמטרים לרכישת שטיח לבית?

כשאנחנו ניגשים לבחור שטיח לבית, בראש ובראשונה אנחנו צריכים להחליט באיזה חדר או חלל נרצה להציב אותו ואיך אפשר להתאים את השטיח למקום. בין אם זה מבחינת אופי השימוש שנעשה בו ובין אם זה מבחינת הסגנון והעיצוב שלו.

כמו כן, אנחנו צריכים לבחון את מידת ההתאמה של החומר לסוג החדר, למשל, אם מדובר בחדר שינה לילדים או מבוגרים, אזי שהשטיחים יהיו שונים, בין אם זה בסוג החומר, העיצוב והסגנון ואפילו האופן בו הוא צובר אבק ויכול להשפיע על הבריאות של דיירי החדר. המאמר נכתב ע״י מרשמלו עיצוב הבית.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה