חדש בעיר : "מרפאות מוסקונה" פותחים סניף באשדוד

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('7aea64d6-bf48-49b0-a886-7ad3437a6da1','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('7aea64d6-bf48-49b0-a886-7ad3437a6da1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15]]);})

תמיד חלמתם לשדרג את המראה שלכם ללא ניתוח, לתקן פגמים בעור או להלבין את השיניים? אין צורך עוד לנסוע עד המרכז – מעתה גם באשדוד תוכלו לקבל מענה בכל הנוגע לאסתטיקה רפואית.

מרפאות מוסקונה מומחיות בניתוחים פלסטיים ובטיפולי אסתטיקה מתקדמים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. קיימים כבר סניפים בתל אביב ובחיפה וכעת עתיד להיפתח הסניף השלישי באשדוד.

מרפאות מוסקונה

צוות המומחים של המרפאות נבחר בקפידה על ידי ד"ר רוני מוסקונה. רופאים אלה התלוו אל ד"ר מוסקונה, אשר הסמיך אותם לטפל באמצעות טכניקות מהמתקדמות בעולם. כל הרופאים בעלי הכשרה לבצע הזרקות מסוגים שונים, בנוסף לכל סוגי הניתוחים בכירורגיה הפלסטית.

המרפאות מציעות מגוון טיפולי הזרקות מתקדמים בשיטות ייחודיות שפותחו במרפאות וכוללות: פיסול פנים ללא ניתוח, עיצוב שפתיים בשיטת שבעת האלמנטים, עיצוב עצמות לחיים, טיפולי צוואר, עיצוב ישבן, בוטוקס הדור החדש ועוד.

תחום ההזרקות תופס תאוצה גדולה בשנים האחרונות. נשים וגברים פונים יותר ויותר לקבלת טיפולים אסתטיים, על מנת לקבל מראה צעיר וזוהר, ללא ניתוח ועם חזרה מהירה לשגרה.

עיצוב עצמות לחיים :

מרפאות מוסקונה

            אחריי                                                           לפניי 

תהליך הזדקנות הפנים כולל צניחה של העור, דלדול של רקמת השומן התת עורי וירידה הדרגתית באיכות העור.

בכדי להשיב את המראה הצעיר לפנים, יש לשים דגש על כל אחד מהמרכיבים הבאים:

מילוי קמטים

שחזור נפחים

טיפול במרקם העור

במרפאות מוסקונה תוכלו להכיר את השיטה ההוליסטית לטיפולי פנים, הכוללות שבעה פתרונות למניעת הזדקנות העור:

  1. קו לסת וסנטר:קו לסת תחתונה מודגש, המאופיין בעור הדוק ובקווים חדים, נחשב למראה צעיר יותר. אצל גברים, לסת מסותתת ומרובעת נחשבת לגברית ומושכת יותר.

נשים צעירות המעוניינות בלסת מודגשת וחדה יותר (כמו למשל אצל גל גדות או בר רפאלי) וגם נשים מבוגרות יותר אשר חשות כי עם הגיל חל רפיון באזור קו הלסת (מראה "פני בולדוג"), מגיעות לבצע טיפול להידוק וחידוד קו הלסת. הטיפול נעשה באמצעות שילוב הזרקת חומצה היאלורונית סמיכה או רדיאס עם הזרקת בוטוקס - הדור חדש.

  1. עיבוי עצמות הלחיים:מיועד להעניק נפח, להבליט את מבנה הפנים ולהדגיש את קו העצמות.
  2. מילוי אזור הפה והשפתיים:על מנת להגיע לתוצאה טובה יש להתייחס לקמטים בצדי הפה (נזולאביים), לקמטים בצדי שפה תחתונה (מריונטות) ולקמטי עישון מעל השפה העליונה. לכל קמט יש את החומר הייעודי האידאלי עבורו על מנת להגיע לתוצאה המיטבית.
  3. בוטוקס בצדי הפה: מטרת ההזרקה באזור זה נועדה להרים את זוויות הפה הנפולות, המשוות מראה עצוב, ולהשיב לשפתיים מראה צעיר ורענן יותר.
  4. יישור גבות:כיום הטרנד החם הוא ליישר את הגבות ו"לפתוח" את הפנים. יותר ויותר בחורות, צעירות ומבוגרות כאחד, מבצעות יישור גבות. באמצעות הזרקה של חומצה היאלרונית לקצות הגבה ובשילוב של בוטוקס נוצר אפקט של יישור הגבות והרמת קצוות הגבה.
  5. צוואר:עור רפוי ומקומט בצוואר יכול בקלות להסגיר את הגיל. כיום יש טיפול ייעודי להחלקת קמטי הרוחב, המתבצע ע"י הזרקת חומצה היאלרונית/רדיאס בעזרת מיקרו-קנולה. באלה הסובלים מקמטי אורך ניתן לטפל ע"י הזרקת בוטוקס לשיפור המראה.
  6. מרקם העור:הטיפול ההוליסטי אינו מושלם ללא התייחסות למרקם העור. ניתן לשפר את המרקם באמצעות שימוש ב"סקין בוסטר", אשר מעניק לעור מראה זוהר, מוצק ובריא, ואף מעודד את חידוש ייצור הקולגן והאלסטין.

בוטוקס הדור החדש

בוטוקס הדור החדש!!

בוטוקס הינו חומר שנכנס לשימוש רפואי בשנות השבעים, תחילה בעיקר לתיקון בעיות נוירולוגיות בתנועת העיניים כמו פזילה. הבוטוקס יעיל במיוחד לטיפול בקמטי הבעה, במצח ובצדי העיניים. 

הזרקת בוטוקס מומלצת לא רק לטיפול בקמטים קיימים, אלא גם למניעת היווצרות קמטים קבועים ושמירה על מראה פנים צעיר ורענן לאורך זמן.

על מנת לתת את השירות והתוצאות הטובות ביותר ללקוחותינו הנאמנים אנו מבצעים זריקת בוטוקס באמצעות מכשיר ייעודי הנחשב לקדמת הטכנולוגיה, המאפשר לבצע הזרקה זהה בכמות הנדרשת מספר פעמים. לדוגמא, בקמטי המצח, על מנת לשתק את השריר אנו מזריקים במספר נקודות שוות. ללא המכשיר, כמות ההזרקה עלולה להיות לא אחידה. לדוגמא, אם במקום אחד מזריקים מעט יותר מהכמות הנדרשת, יכולה להיווצר אסימטריה – כלומר גבה אחת מורמת יותר מהשנייה או בחיוך לחי אחת עולה יותר מהשנייה. בעיה זו נפתרת באמצעות הדור החדש.

הזרקה באמצעות הדור החדש מאפשרת רמת דיוק מרבית וכך נמנעת בעיה זו. גם בעת פגישת הביקורת, כמות הדקירות הנדרשת להשלמת הטיפול קטנה משמעותית ואף יש מקרים שאין כלל צורך בזריקה נוספת.

מרפאות מוסקונה

עיצוב שפתיים בשיטת שבעת האלמנטים

במרפאות מוסקונה הבינו מזמן שמראה שפתיים מושלם אינו מושג רק באמצעות עיבוי. לכן, צוות מומחי המרפאות עמלו על פיתוח שיטה ייחודית ששמה דגש על שבעה אלמנטים מרכזיים. השיטה הייחודית מבטיחה תוצאות טבעיות ויפות יותר שגם נשמרות לאורך זמן. גם ההתפתחות הטכנולוגית הביאה חידושים לתחום, עם שימוש בחומרים ייעודיים מתקדמים שמבטיחים תוצאות יפות במיוחד. אלו שבעת האלמנטים שיש להתייחס אליהם בכדי ליצור שפתיים מושלמות, עפ"י ד"ר מוסקונה:

זוויות הפה: עם השנים, זוויות הפה נוטות לצנוח. מכיוון שהן נתפשות כמבטאות שמחת חיים, זוויות פה הנוטות מטה משדרות עצבות, פסימיות ועייפות. בעזרת הזרקה מדויקת לזווית הפה אפשר לשנות את הכיוון שלהן כלפי מעלה וכך לשנות את הדרך שבה הסביבה תופשת את האדם.

גבול השפתיים: מיקום המעבר מעור הפנים לרקמה השונה של השפתיים. הגבול יוצר את התיחום. כדי לייצר שפתיים משורטטות יש להדגיש את גבול השפה העליונה עם חומרי מילוי.

קשת קופידון: אחד מתווי הפנים – הקימור באמצע השפה העליונה.  

פילטרום: בלט עור המחבר בין השפה העליונה לבין בסיס האף.

מרקם חלק של השפתיים: המילוי מיועד להחליק קמטוטים קטנים לא רצויים.

צניחת שפה: עם השנים השפה התחתונה צונחת, ולכן צריך לעבות אותה. 

שפתיים סימטריות ובשרניות: יש לשמור על יחס נכון כדי ליצור מראה טבעי.

lips

צילום עליון:לפניי/ צילום תחתון : אחריי

מרפאות מוסקונה בראשות ד"ר רוני מוסקונה, מומחה בעל שם עולמי, מציעות גם את כל סוגי הניתוחים הקיימים בכירורגיה הפלסטית לרבות, ניתוחי אף, ניתוחי חזה, מתיחות בטן, שאיבות שומן, מתיחות פנים, עיצוב זרועות ועוד.

לפרטים ויצירת קשר חייגו : 03-7442828

www.moscona.co.il

אינסטגרם: Moscona_clinics

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה