4 שיטות להפחתת עלויות שירותי שילוח לארה"ב

$(function(){setImageBanner('ba637a22-083d-48a3-bac9-a8366e2fa665','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

סוחרים שמעבירים סחורות מישראל לארצות הברית יודעים שהמאמץ הנדרש למשלוח הזמנות עשוי לגזול זמן רב, ומסיבה זו, עלות שירותי שילוח לארה"ב היא השיקול האחרון שהם לוקחים בחשבון, במיוחד כשהם מנסים להבין את המשתנים הרבים הכלולים בשיטות התמחור.

רילוקיישן

אבל עלויות שילוח בינלאומי אינן זולות, ובעלי  עסקים שמייצאים סחורות לארצות הברית, מחפשים כל הזמן שיטות להפחתת עלויות המשלוחים ושיפור הרווחים שלהם. אז הנה כמה שיטות שיסייעו לכם להוזיל את העלויות הממוצעות של שילוח לארה"ב.

  1. הקטנת מרחק המשלוח

מותגים רבים משלמים דמי משלוח גבוהים כשהם שולחים ליעדים רחוקים. אזורי ספנות הם האזורים הגיאוגרפיים שמובילים אליהם את הספינות, המשתרעים מאזור אחד לשמונה אזורים למשלוחים מקומיים בארצות הברית. אזורים מודדים את המרחק שעובר שילוח לארה"ב, כאשר נקודת המוצא ממוקמת באזור אחד.

ככל שיעדי המשלוחים רחוקים יותר, כך מספר האזור גבוה יותר, וכך גם עלות שירות המשלוחים. אם אתם יכולים להימנע ממשלוחים לאזורים שממוספרים גבוה, אתם יכולים לחסוך הרבה כסף בטווח הארוך וליהנות מאופציות טובות יותר עם תעריפים נמוכים יותר, אבל רק אם תשכרו שירותי חברת לוגיסטיקה שמספקת שירותי שילוח לארה"ב ביעדים המתאימים לכם.

  1. מומלץ לשקול את המכולות ולהפחית את המידות

אלא אם כן אתם משתמשים בשירותי שילוח לארה"ב שמחייבים בתעריפים אחידים, משלוח פריטים כבדים עולה יותר. לכן מומלץ לשקול את המכולות על מנת לחזות טוב יותר את העלויות ולרכוש את חבילות המשלוח הנכונות. בנוסף למשקל, המובילים שוקלים את מידות המכולות במהלך חישוב עלויות המשלוח.

אם אתם משתמשים בארגזים גדולים מדי לפריטים קלי משקל, תשלמו תעריפים גבוהים בגלל השטח שהארגזים תופסים. ארגזים גדולים עלולים להוביל למשקל ממדי גדול, אשר בתורו יוביל לעלויות משלוח יקרות. במיוחד בשי לוח אווירי, מומלץ להימנע ממשלוחים כבדים יותר מהנדרש.

  1. כדאי לעבוד עם חברת שילוח לארה"ב שמציעה שירותי שילוח בינלאומי בתעריפים משתלמים

חלק מהחברות שמציעות שירותי שילוח לארה"ב מספקות לעסקים שירותי שילוח בינלאומי בתעריפים משתלמים עם הנחות שנקבעות לפי קריטריונים שונים. אם אתם מבצעים משלוחים לארצות הברית בקנה מידה גדול ובתדירות קבועה, מומלץ לבחור לעבוד עם חברה שמציעה משתלמים שמתאימים לתקציב שלכם.

אל תניחו לתעריפים גבוהים להפחיד אתכם. ככל שתעבירו יותר משלוחים, תוכלו להפחית את העלויות הממוצעות לכל משלוח, ואתם יכולים אפילו למצוא חברת שילוח בינלאומי שתתאים לכם חבילות שילוח לארה"ב מותאמות אישית להעדפות ולתקציב שלכם.

  1. אפשרות תשלום מראש

שילוח בינלאומי בתשלום מראש עשוי להיות זמין בהנחה של עד עשרים אחוזים מעלויות המשלוח אצל חלק מהחברות שמספקות שירותי שילוח לארה"ב, פשוט על ידי רכישת מספר מסוים של תוויות משלוח מראש.

אין צורך להצמיד את התוויות לארגזים עד שההזמנה האישית יותר, וכך ניתן לחסוך לא רק עלויות, אלא גם זמן.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה