האם אתם מודעים למופעי התרבות שמגיעים לגן יבנה בקרוב?

$(function(){setImageBanner('6474aaba-f55e-49d4-844c-7bb00e0226dd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37886,'Image','');})

דרור אהרון, ראש המועצה, פרסם פוסט בפייסבוק, בו הוא מספר על חלק ממופעי התרבות שעומדים להגיע אלינו. אם לא ראיתם את הפרסומים שלו ושל המתנ"ס, אז פתחו יומנים והיכנסו לכתבה....

מהפייסבוקשפע אירועים ומופעי התרבות שמגיעים אלינו, והחיבור בין גן יבנה, לבין "זאפה", שהוליד את המופעים באמפי פארק רונה רמון, ממקמים את הישוב, על מפת התרבות הארצית. אמנים מן השורה הראשונה, עומדים לעשות לנו שמח בחודשים הקרובים. על פי הבנתנו, הכרטיסים נמכרים במהירות, וצריך למהר ולהזמין, על מנת לשריין לעצמכם מקום, למופעים שתרצו. 

דרור אהרון ראש המועצה:

"תושבים יקרים, אני שמח וגאה, יחד עם שותפי ומחזיק תיק התרבות אילן רביבו, להציג בפניכם חלק מתכנית התרבות והאירועים שלנו לקיץ במסגרת פרויקט 'יוצאים לפארק 2' בפארק רונה רמון.

כמיטב המסורת וכפי שהצבנו לנו כמטרה - גן יבנה תמשיך להוביל את איזור השפלה בתחום התרבות וההופעות עם האמנים הטובים ביותר שיש בישראל.

מהרו לרכוש כרטיסים, חנן בן ארי כבר סולד אאוט (וגם לעצמאות הכנו לכם הפתעות שוות במיוחד).

אילן רביבו, המחלקה לתרבות ואירועים גן יבנה, מתנס גן יבנה, רפי אברג'ל, Oshri Tubi Gym - מרכז ספורט ונופש גן יבנה... נראה לי שהגזמנו הפעם עם הפינוקים."

אושרי טובי מנהל מח' תרבות ואירועים מתנ"ס גן יבנה:

"התרבות בגן יבנה כבר כמה שנים ממצבת את עצמה כתרבות איכותית, והופכת להיות מדוברת בישוב וגם מחוצה לו, וכמו שמופעי סטנדאפ ומוסיקה רבים הגיעו אלינו לאולם התרבות, בשנה שעברה יצרנו חיבור עם זאפה ישראל וביחד הפכנו פנינה יפה כמו פארק רונה רמון, לאמפי לאירועים במסגרת ״יוצאים לפארק״. 

זו גאווה אמיתית שאומנים כמו חנן בן ארי רוצים לחזור ולהופיע אצלנו כל שנה, ושגוף כמו הזאפה הולכים איתנו יד ביד, ויש לנו יד בזה, אבל זה בעיקר בזכות הקהל המדהים והאיכותי שיש לנו בגן יבנה. ויש עוד המון הפתעות בהמשך."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה