הסדרות שיעלו בקרוב כאן 11

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('18a2b83e-6f9a-4244-b5d6-a267329c3f0f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,37886,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('18a2b83e-6f9a-4244-b5d6-a267329c3f0f','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,37886,'Image','');},15]]);})

בקרוב תוכלו ליהנות מהסדרות האיכותיות של ערוץ כאן 11 ביניהם 7 סדרות חדשות, ועונות המשך ללהיטים כמו "קופה ראשית" ו"היהודים באים", וגם סדרת המשך ל"תקומה" לרגל שנת ה-75 למדינה.

טהרן צילום מיוטיוב

כאן 11 השיק השבוע את  הסדרות, הסרטים והתכניות החדשות - שיעלו בשנת 2023, באירוע שהתקיים במרכז התרבות מדיטק בחולון.

בין התכנים שצפויים לעלות ישנן שש סדרות דרמה חדשות, עונות  המשך לסדרות "קופה ראשית", "היהודים באים", "תיק נעדר", "האיש שרצה לדעת הכל", "טהרן", "מנאייכ", "מותק בול באמצע", "שישו ושמחו", "עלומים" ו"המפקדת"

"איסט סייד" (תעלה ב-19 בפברואר)
סדרת דרמה חדשה בכיכובו של יהודה לוי. מומי בן דאהן הוא סוחר קרקעות, העובד עבור עמותה שמטרתה לקנות נכסים במזרח ירושלים וליישב בהם יהודים. שלא כצפוי, מומי לא שם מתוך אידיאולוגיה ימנית, אלא רק מחכה לעשות את המכה שתבטיח את עתידה של בתו בת ה-18, הנמצאת על הרצף האוטיסטי. כאשר ההזדמנות לעסקת חייו מגיעה, היא שואבת איתה את כל האנשים הקשורים אליו אל נקודת האל-חזור. גם עם נטע ריסקין, גפן קמינר, עלא דקא, שרה וינו אלעד, אמיר חורי, ג'מיל חורי, שאדן קנבורה, שלומי קוריאט ואחרים. יעל רובינשטיין-ניצן (מתסריטאיות "סרוגים") יצרה את הסדרה עם יוסי מדמוני ("מתיר עגונות", "בת ים ניו יורק") ודקלה ברקאי ("מנגן ושר", "המנצח").

"מלאך משחית" (26 במרץ)
סדרת מתח ואימה שבמרכזה שד רצחני שעובר מאישה לאישה בקהילה חסידית במאה שערים וזורע הרס וחורבן. שתי נפשות אבודות, באר, פרופסור צעיר לפיזיקה וחילוני מושבע שנמלט לפני שנים מהעולם החסידי, ומלכי פרייס, פסיכולוגית חרדית שמסתירה סוד מסוכן, חוברים יחד כדי לחקור את מקורותיו של השד הנוראי. בסדרה משחקים בין השאר תום אבני, ליעוז לוי, הישאם סלימאן, דר זוזובסקי, אסתי זקהיים, ליר כץ, מאיה ורטהיימר, דורית לב ארי, אלכס זילברג ודיאנה גולבי. יוצרים: נח סטולמן, עודד דוידוף ואביגיל בת דור.

"שישה אפסים" (תעלה ביוני)
דרמה קומית על שישה אנשים שזכו בפרס הגדול בלוטו מופתעים לגלות שהם אינם מקבלים את כספי הזכייה שלהם מאחר שחוק חדש מחייב אותם לעבור קודם סדנה שתכין אותם לחייהם החדשים כמיליונרים. אחת לשבוע הם יצטרכו להגיע למפגש קבוצתי, ורק בסוף המפגש השמיני והאחרון, אם יעמדו בתנאי הסדנה, יקבלו את כספם. למרות שהזוכים עוד לא קיבלו שקל לחשבון, כבר עכשיו הציפייה לכסף מטלטלת את חייהם וזורעת בהם כאוס מוחלט. בסדרה משחקים בסדרה רוני דלומי, לאורה ריבלין, שני קליין, עופר חיון, רותם קינן, אלישע בנאי ושרית וינו אלעד. יוצרת: נויה נוריאל. במאי: ניר ברגמן.

"חמאם" (תעלה ביולי)
דרמת מתח על מחלקת צנחנים בפיקודו של שאול שירזי, הנשלחת להקים מחדש בסיס ישן בבקעת הירדן. הבסיס קרוי "החמאם" על שם אתר המרחצאות הקדום שנמצא בוואדי הסמוך. רצף אירועים מסתוריים מביאים את שאול לחשוב שקללה מרחפת מעל הבסיס ונפשו מתחילה להתערער. שאול נעזר בדודי, החייל הכי צנוע וביישן במחלקה, וממנה אותו להיות סגנו. דודי צובר כוח על חשבון שאול ומתחיל להנהיג את המחלקה. ככל שכוחו גדל כך גם יצריו האפלים שאיתם הוא מנסה להתמודד - ואולי זו בעצם הקללה, שכעת משתלטת עליו. בסדרה משחקים דניאל גד, עונג אפרון, רן מושייב, מור דימרי, רן קפלן, יעלי רוזנבליט, גילי בלום, עדיאל זמרו ויואב רוטמן. יוצר: מיכאל אללו.

"סובייצקה" (סוף 2023)
דרמה קומית. ענת, סטודנטית צעירה למתמטיקה שכל חייה התכחשה למוצאה הרוסי, הופכת בטעות ל"קול העולים" בני גילה כשהיא מתועדת מתעמתת עם פקיד בביטוח לאומי שמשפיל את אביה. מאז שענת זוכרת את עצמה, היא תמיד שאפה להיטמע בתוך החברה שאליה נולדה ולהתקבל כצברית מן המניין, אבל הסביבה לנצח רואה בה "רוסייה". כעת ענת מבינה שאין לה דרך לברוח מהשורשים שלה, לא משנה כמה תנסה. ככל שהיא מקבלת את מוצאה, רבדים נוספים שלו נחשפים באישיותה, ויחד עמם נחשפת טראומת העלייה שחוו שלושת הדורות במשפחתה - ושצפוי לחוות גם הדור הרביעי. התהליך שענת עוברת מאפשר לה למצוא תרבות חדשה במי שהיא, ולהגדיר מחדש "מהו ישראלי". בסדרה משחקים סוזנה פפיאן, דניאל סטיופין, יבגניה דודינה, פירה קנטור, דניאל מורשת, גרא סנדלר ויואב רוטמן. יוצרת: דנה אברמוביץ'. במאית: ענת סטלינסקי.

"האמת" (סוף 2023)
דרמת המתח. ביום שבו משפט הרצח השנוי במחלוקת ביותר בישראל אמור להגיע להכרעה, אחרי 10 שנים, מתרחש רצח נוסף, זהה לחלוטין. חוקרת הנוער רחלי זבטני נדרשת לחזור לעברה, לאירוע ששינה את חייה, כדי לפענח את ההווה - גם של הרצח החדש וגם של חייה. בסדרה משחקים מור דמרי, גולן אזולאי, אסתר שטיינברג, יוסי מרשק, רותי נתנאל, רועי ניק, שי זביב, דקר אלבז, הילה סרג'ון. יוצרים: דפנה לוין, אורית זמיר, דרור משעני, עידית אברהמי. במאית: דפנה לוין.

"המזח" (במהלך 2023)
דרמת מלחמה. חזית סיני. לאחר התקפת פתע מצרית מוצב ה"מזח" נותר מכותר ומבודד מאחורי קווי האויב. לאחר שבוע של לחימה, על החיילים לבחור בין הליכה לקרב עד הכדור האחרון עם המפקד הצעיר והאידאליסט, או ללכת עם התוכנית של רופא המילואים השקול שעשויה להציל את חייהם - אבל במחיר הערכים שעליהם חונכו. בסדרה משחקים דניאל גד, מיכאל אלוני, שמואל וילוז'ני, אביב פנקס, דניאל מורשת ואמיר טסלר. יוצר: ליאור חפץ.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה