וולט דיסני א-קפלה - קונצרט שירי דיסני בסינמה סיטי, אשדוד

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('59f24347-7e25-47d4-acff-0d657ba926fa','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,37886,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('59f24347-7e25-47d4-acff-0d657ba926fa','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,37886,'Image','');},15]]);})

ביום חמישי 7.7.22 בשעה 17:30 יתקיים קונצרט שירי דיסני בסינמה סיטי, אשדוד בהשתתפות והנחיית אלי גורנשטיין, השחקן והזמר שדיבב רבות מדמויות דיסני בעברית, ו-18 זמרי האנסמבל הקולי!

השירים המלווים את סרטי אולפני וולט דיסני היו תמיד חלק מרכזי בחוויית הצפייה ובמקרים רבים נשארו בזכרון הרבה אחרי שעלילת הסרט נשכחה והפכו לקאלט בפני עצמם. כל אחד מאתנו, מתחברים לשירים הללו שליוו אותנו בשלבים שונים של חיינו, ונצרבו בחוויות חיינו, למן ה-”היי הו” ששרים הגמדים בסרט "שלגיה" מ-1937, ועד השירים המלהיבים בסגנון לטיני המלווים את קורותיה של משפחת מדריגל בסרט "אנקאנטו" משנת 2021. 

אולפני וולט דיסני השכילו לייצר את הזכרונות הקוליים המופלאים האלה, שהולחנו והושרו ע"י טובי המוסיקאים, בתחילה, כותבי שירים לסרטים, ולאחר מכן גם זמרים ומוסיקאים מפורסמים כמו אלטון ג'ון, פיל קולינס, ועוד.

את כל אלה לקחו האנסמבל הקולי הישראלי, מקהלה מקצועית שעובדת כבר שנים רבות (תחגוג 30 בשנה הבאה), בניהולו המוסיקלי של יובל בן עוזר, ויצרו מופע מחווה לשירים הגדולים מהסרטים המוכרים והאהובים.

 אנסמבל - צילום דורן עובד

האנסמבל חבר למי אם לא, אלי גורנשטיין, הקול הישראלי לרבות מהדמויות המרושעות הבלתי נשכחות מסרטי דיסני: סקאר מ"מלך האריות", ג'אפר מ"אלאדין", שירחן מ"ספר הג'ונגל 2", פרולו מ"הגיבן מנוטרדם" ועוד ועוד. גורנשטיין ינחה את המופע וישיר  גם כמה שירים עם האנסמבל.

יובל בן עוזר, המנהל האמנותי של המופע בשיחה קצרה על המוסיקה של דיסני והמופע שיצר עם האנסמבל הקולי הישראלי, מספר:

 

ספר לנו בקצרה על המופע שיצרתם:

הרעיון להקים מופע משירי דיסני הגיע מאחת הזמרות שלנו, מעריצה של הז'אנר, וכבר היה בקנה כמה שנים, אך נדחה מסיבות שונות וביניהן גם הקורונה. האנסמבל הקולי הישראלי, המוכר לקהל כגוף המקצועי המוביל את שירת המקהלה בארץ, ומבצע מוסיקה קלאסית בעיקר, שם לעצמו בכל עונת מנויים מטרה של התחדשות ו"יציאה מהקופסה". הפעם זו תכנית "וולט דיסני א-קפלה" שבה התמקדנו בשירים המוכרים והנפלאים שאולפני וולט דיסני הוציאו תחת ידם.

האנסמבל ישיר 16 שירים מוכרים ואהובים בעיבוד לביצוע א-קפלה (ביצוע קולי ללא תוספת כלים). במקרה הזה יש לנו אמן כלי הקשה (מתן ארבל) המלווה אותנו. העיבודים נכתבו ע"י מעבדים מכל העולם, כולל כאלה שנכתבו במיוחד לקונצרט זה. בתוכנית שירים מתוך "אליס בארץ הפלאות", "בת הים הקטנה", "חתולים בצמרת", "ספר הג׳ונגל", "שלגיה ושבעת הגמדים", "טרזן", ועוד. 

בנוסף לשירים שיבוצעו ע"י האנסמבל, אלי גורנשטיין יספר ויחבר את המוסיקה לסיפורים, וישיר שלושה מהשירים כפי שהקליט בגרסה העברית: שיר הארוחה מתוך "היפה והחיה", שירו של סקאר מתוך "מלך האריות" ושירו של הדב מתוך "ספר הג׳ונגל".  

 

האם השירים יושרו באנגלית או עברית:

רוב רובם של השירים יושרו באנגלית, מלבד שלושת השירים שאלי גורנשטיין ישיר -כפי ששר אותם בגרסאות המדובבות לעברית של הסרטים.

 אלי גורנשטיין - קרדיט: אדם בנימין

מה אתה אוהב בשירים של וולט דיסני, והאם יש איזה שיר שאתה אוהב במיוחד?

אני יכול לומר שכל שירי דיסני נהדרים ומרגשים ומייצרים שפה וחוויה מוסיקלית הנשארת איתנו הרבה לאחר שהסרט נגמר, וההפקה המוסיקלית שלהם מקצוענית לעילא ולעילא. אני אישית מאד אוהב את Can you feel the love tonight של אלטון ג'ון.

 

ושאלה אחרונה: למי מיועדים הקונצרטים-מופעים האלה?

הייתי אומר, שלכל מי שאוהב דיסני, מתשע עד תשעים ותשע, ובמיוחד למי שגדל על המורשת הזו, הקונצרט הזה יהיה ממתק נהדר.

תודה, יובל.
תודה לכם, ובואו לקונצרטים!

-----

בתור אוהבי דיסני, כולנו הולכים!

ניתן למצוא פרטים נוספים באתר של האנסמבל הקולי הישראלי ivocal.co.il

לרכישת כרטסים למופע באשדוד לחצו כאן 

דיסני

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה