מוזיקה ככוח מרפא: אלבום חדש נולד מתוך הטרגדיה

$(function(){setImageBanner('6d800fb5-9cd0-4413-acc3-36c5ce6c6117','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37886,'Image','');})

ב - 7 באוקטובר ,2023 טרגדיה פקדה את ישראל. דולב נחום סנבירה, מוזיקאי יליד גן יבנה שנמצא באותו יום ארור באיטליה חש צורך עז לחזור לארץ, לחבריו ומשפחתו, ולייצר ביחד מוזיקה שתנציח את זכר חבריהם ויקיריהם שנפלו. האלבום "על רגעים" נולד מתוך רצון לעבד את הכאב דרך יצירה משותפת

האלבום "על רגעים" נולד מתוך רצון לעבד את הכאב דרך יצירה משותפת והוא משלב סגנונות מוזיקליים מגוונים: רוק אלטרנטיבי  ,RnBג'אז, ונותן ביטוי לטווח הרגשות האנושיים בעקבות טרגדיה.

קרדיט: סשה נוביקוב

יוצרי ויוצרות גן יבנה דניאל נורני, בן צוק, עידן גברה, עדן חנה שובל, זוהר יעקובי ועוד כתבו, הלחינו ושרו את היצירות. ההובלה והיוזמה, כתיבה, הלחנה והפקה של דולב נחום סנבירה.

את הפרויקט ליוותה מועצת גן יבנה יחד עם מנהל המחלקה לתרבות ואירועים גן יבנה אושרי טובי Oshri Tubi כיועץ אומנותי. כל שיר באלבום המיוחד הזה הוא שונה, ייחודי ואיכותי, האלבום מוקדש לזכרם של עומר גברה, דוד בר און , ניב רביב, אלינה פלחטי, דביר רחמים ושאר נרצחי ונופלי ה7/10 הי"ד.

ראש המועצה, דרור אהרון: "מוזיקה מחברת בין אנשים ועוזרת לנו להתחבר לרגשות שלנו, לפרוק, היא עוזרת לנו ברגעים הטובים והקשים של החיים. אני רוצה פרגן ליוצרים וליוצרות מגן יבנה שלקחו חלק בתהליך יצירה כל כך מרגש ומרפא בהובלת דולב נחום סנבירה. כולי תקווה שמיזם ההנצחה הזה יגיע לכמה שיותר אנשים בעם ישראל".

 רשימת השירים באלבום "על רגעים":


מזמור לדוד:
געגועים לאדם קרוב שאיננו.
בכי אמי: תחושת חוסר אונים מול אמא בוכה.
נזכרת בך: מכתב לארץ מולדת רחוקה, מתוך נקודת מבט של אישה שכולה.
יש בי כאב: שיר על אובדן אח.
מי יתקן: תקווה לעתיד טוב יותר.
פרפר לבן: זיכרון חברות שנרצחו.
להמשיך: התמודדות עם אובדן חבר ילדות.
Run: בריחה מהנובה

לשמיעת האלבום היכנסו לקישור הבא:  https://www.musican.info/fan/alregaeim

 

למעקב והצטרפות לערוץ הוואצאפ של גן יבנה נט הכנסו לכאן

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה