פסטיבל מדיטרנה חוזר עם מירי מסיקה, יהודה פוליקר, גידי גוב ואמנים מרחבי העולם

$(function(){setImageBanner('26d10547-2c48-42cc-9c26-9d50704e965f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37886,'Image','');})

הפסטיבל הבינלאומי ה- 9 למוזיקה, קולנוע, אמנות וטעמים ממדינות הים התיכון חוזר במתכונתו המלאה 10-18 ביוני 2022 - שמונה ימים עשירים במוזיקה מהארץ וממדינות הים התיכון,

גידי גוב ויהודה פוליקר במופע משותף

פסטיבל מדיטרנה אשדוד ייפתח במתכונתו המלאה זו השנה התשיעית במתחם התרבות של אשדוד ובאמפי אשדוד.

הפסטיבל שכבש את לב הקהל הישראלי חוזר השנה במתכונתו המלאה: שמונה ימים עשירים במוזיקה מהארץ וממדינות הים התיכון,

שני מופעי אמפי ענקיים עם הרוח הנעימה של חוף הים של אשדוד ורחבת הפסטיבל האהובה והחגיגית אשר סוחפת אחריה קהל רב, שבוי בקיסמה ובקיסמו של הפסטיבל כולו.

שנים עשר סרטי קולנוע יוקרנו במסגרת הפסטיבל – בהם הקרנות בכורה לסרטים מיוון, מקדוניה, מצריים ועוד.

מנכ"ל הפסטיבל, מוטי מלכא:

זה רגע מרגש במיוחד לחזור ולפתוח את פסטיבל מדיטרנה – זו השנה התשיעית .

הפסטיבל שחרט על דגלו לתת במה למוזיקה ולתרבות מדינות הים התיכון ובה כמובן ישראל- חוזר במתכונתו הרחבה והאהובה ופורס את כנפיו אל בימות מתחם התרבות של אשדוד במשכן אשדוד, אל רחבת הפסטיבל האהובה שתצבע בצלילים ובטעמים ועל אמפי אשדוד שיארח מופעי ענק לקהל גדול.

פסטיבל מדיטרנה יהיה כולו חגיגה גדולה וצבעונית, מלאה בזיכרונות ובגעגוע וכמובן בשמחה. אני מודה לכל הקהל הגדול ששב ומתעניין בקיומו של הפסטיבל, מביע את הערכתי הגדולה לקהל שמחבק את הפסטיבל הזה והופך אותו מידי שנה לאחד הפסטיבלים הגדולים והמובילים בישראל. נשמח לראות את כולכם.

דודו ז'רז'בסקי, המנהל האמנותי של הפסטיבל: 

לחזור אל המופעים, אל הסרטים והחגיגה הנפלאה של רחבת מדיטרנה זו שמחה אמיתית. חיברנו גם השנה צבעים ונופים נפלאים ממדינות הים התיכון לכדי חווית פסטיבל שלמה ומרגשת. אני בטוח שכל אחד ואחת יוכלו למצוא בפסטיבל את המופעים והתכניות המרגשים והמחברים עבורם. תודה לכל האמנים, המנהלים והמפיקים שהולכים איתנו דרך ארוכה ויחד צובעים את הפסטיבל בצבע הייחודי שלו. אשמח לראות אתכם איתנו.

 

 

 

 

 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה