נהג המשאית מגן יבנה מנע תאונה קשה במקרה שהוביל למותו

$(function(){setImageBanner('f1bd97bf-90d1-4479-a70f-00c1f6731eec','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לאחר פרסום הידיעה על פטירתו של נהג המשאית חיים אוחיון, שופכים אור על מעשה הירואי שעשה ברגעים האחרונים - לפני שאיבד הכרתו כתוצאה מעורק שהתפוצץ לו בבטן באמצע הנסיעה

חיים אוחיון זכרונו לברכה (צילום באדיבות המשפחה)

חיים אוחיון (62), זכרונו לברכה, היה נהג משאית במשך שנים רבות, מיומן מאוד על הכביש. ביום רביעי היה חיים בנסיעה על משאית הסמיטרלייר, כאשר באמצע הדרך פתאום הוא הפסיק לראות. הכביש עמוס ברכבים - וחיים, למרות שאינו מצליח לראות, מבין שעליו לעצור את המשאית כדי למנוע אסון כבד.  כעת מתבררים פרטים חדשים על האירוע, שופכים אור על הנסיבות שהובילו לטרגדיה הקשה.

חיים מצליח לעצור את המשאית מבלי לפגוע ברכבים שנוסעים בצמוד אליו, עולה על אי התנועה ונעצר. לחובשי רפואת החירום שהגיעו למקום, מספר חיים שהוא אינו רואה דבר. הוא מפונה לבית החולים במצב קל עד בינוני, אך בדרך מצבו מתדרדר והוא מועבר לניידת טיפול נמרץ. בבית החולים קפלן מתברר כי עורק בביטנו של חיים התפוצץ במהלך הנסיעה, וזה מה שהוביל לפגיעה בראייתו.

ביום שישי נפטר חיים אוחיון, כשהוא מותיר אחריו אישה, שני ילדים וחמישה נכדים - כולם המומים מלכתו בטרם עת. בתו שירן מספרת: "אבא היה אדם בריא, לא היה כל רקע שיכול היה לבשר לנו על האסון הקרב. נותרנו המומים וכואבים".

חיים, תושב גן יבנה, היה אהוב מאוד על חבריו, בני משפחתו וכל מי שרק הכיר את חיים נותר המום מפטירתו הפתאומית. הוא הובא למנוחת עולמים ביום שישי האחרון בבית העלמין בגן יבנה.

משאיתו של חיים על אי התנועה בכביש משה סנה באשדוד:

צילום: דוברות איחוד הצלה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה