החיים של רפאל אליה בידיים שלכם

$(function(){setImageBanner('fc491060-30d7-489f-a4c9-f556a15d001e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

עוד לא הצטרפתם למאבק על חייו של הילד רפאל חיים אליה? עוד לא מאוחר מדי. בעקבות הצלחתו של אירוע גיוס הכספים הקודם, כעת, נערכים המשפחה, החברים ותושבי גן יבנה לאירוע גיוס כספים נוסף

.

בהמשך לכתבה שהתפרסמה בשבוע שעבר, עלו קולות רבים בקרב תושבי גן יבנה והסביבה שהחליטו לעשות כל שביכולתם כדי לסייע בגיוס כספים לרפואתו של רפאל חיים אליה- ילד בן 6 שנלחם בפעם השלישית על חייו בעקבות גידול אגרסיבי בראשו.

המשפחה צפויה לצאת לטיפול מציל חיים בארה"ב בשבועיים הקרובים לאחר שכל הטיפולים וההקרנות שעבר בארץ כשלו, המוצא היחיד להצלת חייו הוא טיפול רפואי חדשני בארה"ב שעלותו 300,000$, אותו רפאל צריך להתחיל בשבועות הקרובים.

השבוע נערך מופע התרמה גדול בו השתתפו רבים מתושבי גן יבנה, הביעו תמיכה וחיזקו את המשפחה. מתוך פוסט בפייסבוק שהעלתה אחת הגולשות בתגובה לאירוע: "... אתמול נכחתי בג'ימבורי ברחוב הרצל (דרימלנד) כאשר כל כרטיס הינו תרומה למאבק למען רפאל אליה המקסים ! היו מלא אנשים מלא! זה היה מדהים ומרגש לראות איזו קהילה מקסימה יש לנו ואיך כולנו נרתמים אחד למען השני גם אם לא מכירים..." כעת המסע להצלחתו של רפאל חיים אליה ממשיך.

רוצים לתרום ולעזור למשפחה? 

1. מופע התרמה נוסף לרפואתו של רפאל חיים אליה יתקיים בראשון הקרוב ז' באב 30.7 בשעה 21:00 באולם התרבות מתנס גן יבנה. במופע ישתתפו בהתנדבות מלאה הקוסם חזי דין והסטנדאפיסט שאולי בדישי. לרכישת כרטיסים באתר של מתנ"ס גן- יבנה.

2. עוד יוזמה של ילדה מתוקה מהישוב שהחליטה לעשות מעשה נוגע לב- מיקה מלכה לוי, המתגוררת עם משפחתה בגן יבנה, עומדת בימים אלו ליד מתחם הקאנטרי של גן יבנה ומוכרת לימונדה קרה וטעימה מבית "מיקלימון" ומבקשת שתגיעו אליה. מיקה סוחטת לימונים גורסת קרח ומכינה לכם משקאות ואת כל ההכנסות מהמכירה היא מבקשת לתרום לרפאל חיים אליה. "אימא הוא רק ילד ואני כל כך רוצה שהוא יחלים".

המועצה המקומית גן-יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה