קובי שאלתיאל למען הקהילה

$(function(){setImageBanner('344908b0-19b8-44b6-bd7f-507916139a7e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

"אני מאוד מחובר ואוהב את גן יבנה, הקהילה כאן מאוד חזקה. אני חושב שהכל מתחיל ונגמר בתושבים, מספיק שבמקום ללכלך, נפרגן, הכל יהיה טוב יותר, ככה עושים שינוי". כולנו מפרגנים עם קובי

קובי שאלתיאל (30), תושב גן יבנה מזה 13 שנים, הגיע אלינו מראשון לציון, וסיים בהצלחה 12 שנות לימוד בביה"ס התיכון אורט על-שם יצחק רבין. קובי נשוי באושר והתוודע לקסם האבהות לפני חודשים ספורים.

תושבי גן יבנה המועדכנים בנעשה ברשתות החברתיות, יזהו את קובי כתושב הפעיל חברתית למען קהילה שיתופית ואוהבת, המפרגנת לחבריה ולעסקים בישוב.

"אני מאוד מחובר ואוהב את גן יבנה. אני חושב שהכל מתחיל ונגמר בתושבים, מספיק שבמקום ללכלך, נפרגן, הכל יהיה טוב יותר, ככה עושים שינוי", מספר קובי.

צילום: פייסבוק

מה חיבר אותך לגן יבנה?

"אני אוהב את השקט בשכונות, את הפארקים והמרחבים הירוקים, את הקניון שמציע המון שירותים ובילויים הקיימים רק בערים הגדולות. אני אוהב את חיי הקהילה פה, קבוצות הכדורגל שאני משחק בהן בזמן הפנוי, את קבוצת הפייסבוק של גן יבנה, לכל מענה יש פיתרון, הקהילה פה מאוד חזקה".

מה היית משנה בישוב?

"הייתי מוסיף מקומות חניה, האוכלוסייה גדלה והצפיפות מורגשת. הייתי מתקן את הכביש העוקף, לא נעים לנסוע עם ציוד, תינוק וכוס קפה, יותר מזכיר רכבת הרים מאשר כביש. הייתי מציע לזרז הליכים בהפשרת הקרקעות ולבנות שכונה לזוגות צעירים תושבי המקום, חבל שהצעירים עוזבים את הישוב.

"יום הפרגונים"

בתור פעיל קהילתי בזירה הדיגיטלית, הבחין קובי בעלייה במספר הפוסטים של גולשים אשר הדליקו לו נורה אדומה. לא מעט תושבים החלו לעשות שימוש שלילי בדפי הפייסבוק של גן יבנה, ע"י פניות המכפישות את שמם של עסקים ותושבים אחרים בישוב. קובי טוען כי ניתן לעשות זאת אחרת וכי יש לעצור את התופעה הפוגעת בשמם הטוב ופרנסתם של אנשים, וכן מעכירה את האווירה הכללית. לשם כך יזם את "יום הפרגונים"- יום בו גולשים מציינים לשבח מקרים חיוביים בהם נתקלו, מפרגנים אחד לשכנו ולעסק שנתן לו שירות.

"הייתה זו החלטה של רגע. במקום להכפיש עסקים ואנשים בגן יבנה, הגיע הזמן גם לפרגן. יש הרבה לקוחות מרוצים והמון מעשים טובים שלא סופרו. בלי יוזמת הפרגונים שהעלתי, ההמלצות והשבחים לא היו מתפרסמים בצורה כזו, אני שמח שעזרתי לעסקים להתפרסם, כיף גדול", מציין בהתרגשות.

דוגמא ליוזמה חברתית מבורכת של קובי

מוסיקה היא שמחת החיים

את התפקיד המקצועי בחייו, תופס תחום המוסיקה והפקות האירועים. מזה שנים ששאלתיאל ידוע כדיג'יי נחשב באזור השפלה ובגן יבנה בפרט. ניתן להינות מהצלילים אותם הוא מפיק בחתונות, בפסטיבלים ובמועדונים נחשבים במרכז ובשפלה.

לאחרונה פתח הדיג'יי הוותיק אולפן הקלטות הפונה לקהל הרחב, בו הוא גם מלמד תקליטנים צעירים את רזי המקצוע הנחשק. ואם לא די בכך, מספק קובי גם אטרקציות לאירועים.

"התחלתי בגיל 11 במסיבות כיתה, הייתי אחראי על מערכת ההגברה בבית הספר היסודי. עם הזמן קניתי ציוד בכסף ששילמו לי עבור אירועים קטנים- אורגן אורות, מערכת הגברה, פלטת דיג'יי ועוד. התחום תמיד משך אותי, לעמוד על במה או על שולחן עם ציוד דיג'יי ותאורה, לשמח אנשים ולקבל פידבקים טובים מהקהל".

אולפן ההקלטות

איפה אתה רואה את עצמך בעוד 5 שנים?

"בע"ה פה בגן יבנה, החלום שלי זה להצליח לקנות פה בית משלי ולגור פה עם משפחתי, כמובן שאמשיך בתחום המוסיקה, לשמח אנשים ולעשות את מה שאני יודע הכי טוב".

טיפ קטן לבני נוער שחולמים לתקלט על הבמות הגדולות?

"תאמינו בעצמכם, אל תתייאשו, תלמדו מהטובים ומהמנוסים בתחום, תמיד טוב להיות צמוד למישהו שכבר עשה דרך בענף וללמוד ממנו, זה משתלם, הרבה ביטחון עצמי וכמובן להשקיע את רוב זמנכם בתחום ולא להתעסק בשטויות".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה