מדהים: התמונות מתחרות הסקייטבורד הפתוחה בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('2c4ab705-bfe8-4643-9fca-33e34108141e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום שלישי שעבר, התקיים בגן יבנה אירוע הסקייטבורד הענק של הקיץ. האירוע כלל מאות ילדים ובני נוער שבאו להפגין את הכישורים שלהם ברכיבה תחרותית או סתם לבחון תחביב חדש. בכתבה נחשפות התמונות המדהימות שצילם בן מזרחי, הצלם הרשמי של גן יבנה, שהצליח להעביר את תחושת האקסטרים שהייתה שם דרך התמונות

בן מזרחי

התחרות בסקייטפארק, שהתקיימה בשלישי שעבר,  משכה אליה כ-200 ילדים ובני נוע מגן יבנה ומכל יישובי הסביבה. האירוע כלל מופע סקייטרים מקצועיים ותחרות גלישה נושאת פרסים בסקייטבורד, בשיפוט פאנל של שלושה שופטים.

האירוע התקיים במסגרת פעילויות מחלקת הספורט לקיץ, להנאת חובבי האקסטרים במגרש הסקייטפארק. המועצה הרחיבה את המגרש במהלך השנה האחרונה בהשקעה של כחצי מיליון שקלים. מיכל שלומי, מנהלת מחלקת הספורט במועצה מציינת, כי זהו האירוע הראשון מסוגו בתחום, אשר מחלקת הספורט במועצה יוזמת ומתקצבת.

צילום: בן מזרחי

הסקייטפארק הוקם בגן יבנה לפני כ-6 שנים, לאחר שמאות בני נוער מהיישוב פנו למועצה ודרשו את הקמתו. בסקייטפארק ישנו מגרש החלקה המיועד לרכיבה אתגרית, בתחום האקסטרים, באופניים, גלגליות וסקייטבורדים. המגרש מהווה מוקד משיכה לבני נוער שמבלים בו שעות רבות בתמרונים ובלהטוטים בין המתקנים השונים.

צילום: בן מזרחי

בן מזרחי, האיש שעמד מאחורי העדשה ותיעד את האירוע, מונה לפני כחודשיים להיות הצלם הרשמי של האירועים בגן יבנה מטעם המועצה.

בן עבר לגור ביישוב לפני כשנה וחצי. לפני כן, התגורר בחולון ועבד בתור גרפיקאי במשרה מלאה. לאחר שהחליט שהוא רוצה להיות צלם, הוא חיפש מקום מתאים לפתוח בו סטודיו לצילום והחליט לפתוח את הסטודיו שלו בגן יבנה.

"מאוד התאהבתי במקום ובקהילה ומאז אני עובד כצלם בגן יבנה וככה התחילו להכיר אותי פה באזור". צילום היה דבר שתמיד חלם לעסוק בו. הוא מצלם את התמונות ועורך אותן בעצמו, בהתאם לקונספט של הצילום. המסר שלו אליכם: "תלכו עם החלום שלכם ותגשימו אותו".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה